![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Lijkt wel afkomstig van plebs uit een roman van Stijn Streuvels dat dom puberjoch.
![]()
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je moet niet alles klakkeloos geloven. AMS is zo slecht nog niet. Mensen houden nou eenmaal van drama. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is al gebeurd ja.
En dan heb ik het niet over festivaltoestanden eh. ![]()
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schreef "Amsterdam-West wordt in de volksmond ook wel 020-Gaza genoemd, dus dan weet je het wel." Vertel, wat weet je dan wel? (Ik bedoel i.v.m. je onderwerp uiteraard) Citaat:
Mag dit ook al niet aangehaald worden? Wat mogen we dan wel schrijven? "Wat een crapuul is dat toch allemaal die van een bepaalde afkomst." Is dat alles? Is je draad alleen bedoeld om haat te spuien? Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=20 Je onthoudt ook niet lang. Je vergeet : Ik lees "ontstond daarna op de school "een broeierige sfeer", waarbij twee groepen tegen over elkaar kwamen te staan" Is dat ook off-topic? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben anders maar wat blij dat ik uit 020 weg ben nadat ik een aantal jaar in De Baarsjes vlakbij het Mercatorplein heb gewoond. Ik denk toch wel dat ik weet waarover ik spreek.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Google eens op 020-Gaza, Arti.
![]() |
#69 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik begin. Ik stel jou een aantal vragen en jij gaat daar dan antwoord op geven. Hou wat ik nu al tot 3 x toe heb gezegd over 020-gaza in het achterhoofd. Als Gaza op tv getoond word, krijgen we dan heel vaak beelden te zien van stenengooiende mensen en brandende autowrakken? Welke godsdienst hebben de mensen in Gaza? Zijn de mensen in Gaza positief over de Joden? En over het Westen? Is er onlangs in Gaza de shariah ingevoerd? Citaat:
Citaat:
Niks meer en niks minder. Citaat:
Uit mijn openingsbericht: Ik vraag me af waarom mensen het normaal vinden om anderen voor zo'n reden in elkaar te slaan. En hoe ze aan zulke denkbeelden komen. Ik denk zelf niet dat het komt doordat ze zo goed geïntegreerd zijn. Ik denk ook niet dat het komt omdat ze gediscrimineerd worden, of geen kansen krijgen. Iemand die het wel weet? Dat is waar het hier over gaat. Het gaat dus niet over AT5. Niet over een broeierige sfeer. Niet over of ouders het wel of niet leuk vinden als hun dochter zo'n foto's online zou zetten.
![]() |
![]() |
#71 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Durf je niet antwoorden? Of weet je het gewoon niet? Je schreef "Amsterdam-West wordt in de volksmond ook wel 020-Gaza genoemd, dus dan weet je het wel." Citaat:
Me dunkt dat mensen met een bepaalde achtergrond dat ook afkeuren. Maar dat is zeker ook off-topic. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dat ik te lui ben, maar ik zie mezelf dus wel de nodige zweepslagen uitdelen aan degenen die toch zo PRO-schaamhaardoek zijn! zeker de politiek correcte geiten die menen de arme hoofddoekdraagsters te moeten beschermen met hun doekje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het IS de schuld van de ouders als ze niet buiten gaan kijken wat hun kinderen uitspoken! Ouders dienen hun kinderen onder controle te houden: binnen én BUITEN! We zijn hier niet in Marokko hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de "jongeren" hebben thuis geen plaats want mama en papa hebben zich te pletter geneukt en nu moet de staat maar voor hun jong zorgen? is dat wat je bedoelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en hieraan herken je de ouder mèt verantwoordelijkheid en de geiten die menen dat anderen het moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Insinueer je nu dat het typisch is voor ouders van Marokkaanse afkomst dat ze niet steeds hun kinderen onder controle kunnen houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelijkwie die enig internationale kennis heeft wéét hoe dat kwartier van Amsterdam genoemd wordt. Kerktoren te groot voor U misschien? |
|
![]() |
![]() |