![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik heb daar mijn bedenkingen bij.
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je mag je bedenkingen daarbij hebben. Laat mij koud. En als je er toch in slaagt om deportatiewetten aan te smeren, kom ik met explosieven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En wat bazel je nou opeens over deportatiewetten? Ik heb dat nergens genoemd hoor. Maar nou ik jouw agressieve reactie zie van met explosieven dreigen dan denk ik niet dat ik zou protesteren als jij uitgezet zou worden! Mensen die met geweld dreigen ben ik liever kwijt dan rijk.
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondankbaar tegenover wie en wat precies, trouwens? Er zijn mensen hier die mij hier dierbaar zijn. Aan de rest ben ik niks verschuldigd. Aan wie moet ik dankbaar zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ondankbaar tegenover de mensen die jouw studie betalen. Die jou de mogelijkheid geven om te studeren. Of betaal je die uit eigen zak? Ondankbaar tegenover de mensen die jou en je familie hebben toegelaten in goed vertrouwen. Ik lees in jouw posts bijna alleen maar verachting voor die mensen. Zoals ik het nou zie en dat komt door je eigen posts hier maak jij gewoon misbruik. En je bent er nog trots op ook. En als dank voor de gastvrijheid en de kansen draai je een dikke drol midden in de huiskamer van al die mensen. En dreig je met geweld. Daar walg ik van. Bah!
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Mijn verblijf in het leger heeft zijn ups en downs net zoals iedere job. Trouwens het leger heet nu Defensie en dat beschrijft al veel van de basistaken. De dingen die wij doen zijn zeer divers. Soms werken we voor NGO's of B-FAST zelfs Artsen Zonder Grenzen en het Rode Kruis. Soms werken we voor andere overheden zoals Nederland, Congo (PPM), VN, NAVO, etc. Ik hoef niets goed te praten want ik doe niets verkeerd. Ik heb nog nooit een opdracht uitgevoerd waarvan ik dacht dat ze absoluut geen meerwaarde had of waar ik mensen mee in gevaar bracht. Wij krijgen gedetailleerde operatieplannen zodat we weten wat en waar we iets gaan uitvoeren. Tot op de dag van vandaag ben ik nog niets tegengekomen dat mij moreel tegen de borst stuit. En ik zie ook hoe de operatie uitgevoerd wordt dus ja ik aanvaard de officiele uitleg. Bij sommige operaties zijn er natuurlijk ook politieke belangen vermengd. Doch onrechtstreeks doen wij als kleine militair in het buitenland ook veel goeds voor deze bevolking. Dit kan in een varia aan dingen zijn. Het enige wat men steeds voor ogen moet houden is dat men spijtig genoeg niet iedereen op hetzelfde moment kan helpen.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 9 februari 2011 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat was ondertussen wel al duidelijk.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Overdrijft ge nu niet een klein beetje ...
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Hebben andere culturen recht op onderwijs volgens hun taal, waarden en normen?
Enkel de joden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En overdrijf je ook niet een klein beetje met je "explosieven".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat je slim genoeg bent om dat zelf ook te weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, van mij hoeft niemand gedeporteerd te worden hoor, behalve criminelen met paspoort van een ander land die hier niet geboren zijn en dus niet over de Belgische nationaliteit beschikken! |
|
![]() |
![]() |