Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen?
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten 6 12,50%
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren 5 10,42%
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken 7 14,58%
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren 30 62,50%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2011, 18:10   #61
Nidstang
Lokaal Raadslid

Nidstang's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Indien er weer geilaards aan het hek van van de school hangen als de meisjes turnen wordt ofwel de politie erbij gehaald of gaan een paar potige leraars die wegjagen.
Naar afkomst van geilaards of meisjes wordt niet gekeken.
Deze zaak heeft niks met geilaards te maken.
Deze zaak gaat over mannen die al jaren samen met hun vrouwen zwemmen en dat opeens niet meer mogen. Hun vrouwen mogen nog wel zwemmen. En nou bepaalt een Turks vrouwenclubje dat die mannen ook niet op hun vaste zwemdag op de openbare tribune mogen zijn. Terwijl hun vrouwen zwemmen.
Daar gaat deze zaak om.
Oud 9 februari 2011, 18:39   #62
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Leg uit?
Zie enquête.
Oud 9 februari 2011, 18:40   #63
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Deze zaak heeft niks met geilaards te maken.
Deze zaak gaat over mannen die al jaren samen met hun vrouwen zwemmen en dat opeens niet meer mogen. Hun vrouwen mogen nog wel zwemmen. En nou bepaalt een Turks vrouwenclubje dat die mannen ook niet op hun vaste zwemdag op de openbare tribune mogen zijn. Terwijl hun vrouwen zwemmen.
Daar gaat deze zaak om.
Deze zaak heeft alles met politiek correcte vooroordelen en discriminatie te maken...
ALLE Mannen zonder familiale band op plaatsen met schaars geklede kinderen of vrouwen mogen gekatalogeerd worden als vetzakken of viespeuken...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 18:40   #64
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Zie enquête.
Ah je hebt een dubbelnick ?
Oud 9 februari 2011, 18:49   #65
Nidstang
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burp Bekijk bericht
Je moet nu toch al weten dat de linkse horde manier van werken is allerlei niet ter zake doende verzinsels er bij te sleuren om de aandacht af te leiden?

Het ook duidelijk dat ze al besmet zijn met het islam virus en voor hen alle vrouwen schuldig onder de vod, alle mannen geilaards.
Ik ben hier nog niet zo lang. En ik ben nog bezig om me in discussies in te lezen. Maar nou je het zegt. Ik heb me al wel af zitten vragen waarom er hier zoveel mensen telkens naast de kwesties reageren. De meeste daarvan kun je niet meteen van rechtse sympathiën beschuldigen.
Oud 9 februari 2011, 18:50   #66
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ah je hebt een dubbelnick ?
Neen hoor, ik heb geen dubbelnick. Misschien moeten ik en jij wel eens overwegen van 1 aan te maken. Kwestie van geen banpunten meer te ontvangen op onze huidige accounts

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 februari 2011 om 18:50.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 18:51   #67
Nidstang
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burp Bekijk bericht
schaars gekleed?
Die burka zwempakjes al eens gezien?

Dat lijkt de smurfin wel. Alleen die heeft lang blond haar.
Oud 9 februari 2011, 18:52   #68
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Neen hoor, ik heb geen dubbelnick. Misschien moeten ik en jij wel eens overwegen van 1 aan te maken. Kwestie van geen banpunten meer te ontvangen op onze huidige accounts
Briljant idee.risicospreiding..
Oud 9 februari 2011, 18:57   #69
Nidstang
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Deze zaak heeft alles met politiek correcte vooroordelen en discriminatie te maken...
ALLE Mannen zonder familiale band op plaatsen met schaars geklede kinderen of vrouwen mogen gekatalogeerd worden als vetzakken of viespeuken...
Zou dat niet zijn om de echte reden in deze zaak te verdoezelen?
Oud 9 februari 2011, 19:47   #70
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Lees het artikel waarvan de topic-starter de link gaf.
Nee, ik stel de VRAGEN AAN U als repliek OP JOU COMMENTAAR en verwacht dus ANTWOORD.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 19:49   #71
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De titel klopt dus alweer niet.

Het gaat niet over Vlaamse vaders die niet naar hun dochters mogen kijken.
Het gaat over vreemde mannen die naar de zwemsters komen kijken.
Met welke bedoeling?
HIEROVER ging het Arti, nu eens niet draaien en kronkelen, je kunt toch wel antwoorden hoop ik?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 23:53   #72
Serenity
Banneling

Standaard

Dit is geen integratie beleid. Dit soort dingen moeten in de toekomst verdwijnen. Moslims horen zich te integreren.
Serenity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 14:06   #73
geert1002
Burger

Standaard

Het is nogal evident dat die mannen daar gewoon moeten toegelaten worden zonder discussie. Dat bepaalde vrouwen dat niet willen dat is hun probleem. Ik zie niet in hoe je dit anders kunt oplossen waardoor alle partijen tevreden zijn. Zo'n burka zwempakje kopen voor hun dochter is misschien een idee. Alle respect voor de gebruiken van allochtonen, we proberen daar ook aan te accommoderen waar dit kan maar in dit specifieke geval bijvoorbeeld hebben ze geen poot om op te staan.
geert1002 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 14:23   #74
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serenity Bekijk bericht
Dit is geen integratie beleid. Dit soort dingen moeten in de toekomst verdwijnen. Moslims horen zich te integreren.
Dan begrijp je niet goed waar de islam omdraait, jij zal je aanpassen.
Oud 10 februari 2011, 14:25   #75
Nidstang
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geert1002 Bekijk bericht
Het is nogal evident dat die mannen daar gewoon moeten toegelaten worden zonder discussie. Dat bepaalde vrouwen dat niet willen dat is hun probleem. Ik zie niet in hoe je dit anders kunt oplossen waardoor alle partijen tevreden zijn. Zo'n burka zwempakje kopen voor hun dochter is misschien een idee. Alle respect voor de gebruiken van allochtonen, we proberen daar ook aan te accommoderen waar dit kan maar in dit specifieke geval bijvoorbeeld hebben ze geen poot om op te staan.
Bedoel jij hier dat Vlaamse vaders een burkazwempakje voor hun Vlaamse dochters moeten kopen? Want dat vind ik dus echt niet. Dat is de omgekeerde wereld. Niet de Vlaamse vaders en dochters en vrouwen moeten zich aanpassen als ze gaan zwemmen, maar die vrouwen met hun burkazwempakjes. Mij best dat ze hun boerkazwempakjes aantrekken. Als dat mag van het zwembadregelement tenminste. Want waar ik wel eens ga zwemmen mag je van het zwembadregelement namelijk niet eens in het water met shorts. Maar dat ze dan wel gewoon samen zwemmen met de rest die geen burkazwempakjes aanhebben. En gewoon normaal doen.
Oud 10 februari 2011, 14:29   #76
geert1002
Burger

Standaard

Citaat:
Bedoel jij hier dat Vlaamse vaders een burkazwempakje voor hun Vlaamse dochters moeten kopen? Want dat vind ik dus echt niet. Dat is de omgekeerde wereld. Niet de Vlaamse vaders en dochters en vrouwen moeten zich aanpassen als ze gaan zwemmen, maar die vrouwen met hun burkazwempakjes. Mij best dat ze hun boerkazwempakjes aantrekken. Als dat mag van het zwembadregelement tenminste. Want waar ik wel eens ga zwemmen mag je van het zwembadregelement namelijk niet eens in het water met shorts. Maar dat ze dan wel gewoon samen zwemmen met de rest die geen burkazwempakjes aanhebben. En gewoon normaal doen.
Ik bedoel elke man die wil gaan kijken naar een zwemwedstrijd.
En ja burkapakjes enkel voor de moslimmeisjes natuurlijk, waarschijnlijk is dit inderdaad praktisch niet te doen, ik dacht maar wat.
Oud 10 februari 2011, 14:37   #77
Nidstang
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ik bedoel elke man die wil gaan kijken naar een zwemwedstrijd.
En ja burkapakjes enkel voor de moslimmeisjes natuurlijk, waarschijnlijk is dit inderdaad praktisch niet te doen, ik dacht maar wat.
Heh? Nou snap ik het niet meer. Bedoel je dat iedere man die naar een zwemwedstrijd wil gaan kijken een burkazwempakje voor zijn dochters moet kopen? Of dat alle deelneemsters aan zwemwedstrijden zo'n burkazwempakje aan moeten?

Lijkt me niet. Als ze van hun geloof zo'n burkazwempakje aan moeten, dan doen ze dat maar. Veel medailles zullen ze er niet mee halen. Want al die stof remt af in het water. Maar laat Vlaamse meisjes wel gewoon hun normale zwempakjes aan hebben. Vlamingen hoeven zich nergens aan aan te passen in Vlaanderen. Ook niet aan burkazwempakjes.
Oud 10 februari 2011, 14:43   #78
geert1002
Burger

Standaard

Citaat:
Heh? Nou snap ik het niet meer. Bedoel je dat iedere man die naar een zwemwedstrijd wil gaan kijken een burkazwempakje voor zijn dochters moet kopen? Of dat alle deelneemsters aan zwemwedstrijden zo'n burkazwempakje aan moeten?

Lijkt me niet. Als ze van hun geloof zo'n burkazwempakje aan moeten, dan doen ze dat maar. Veel medailles zullen ze er niet mee halen. Want al die stof remt af in het water. Maar laat Vlaamse meisjes wel gewoon hun normale zwempakjes aan hebben. Vlamingen hoeven zich nergens aan aan te passen in Vlaanderen. Ook niet aan burkazwempakjes.
Neenee, ik bedoel gewoon wat gij bedoelt. Als moslim ouders niet willen dat er mannen hun dochter in zwempak zien dan kunnen ze misschien zo'n burkapakje kopen. Maar ja zoals je zegt veel voordeel gaan ze hier niet mee halen. Hoe dan ook de oplossing van mannen te weigeren gaat gewoon niet en zoals ik al zei voor de rest is het hun probleem dus zij moeten maar een andere oplossing zoeken.
Oud 10 februari 2011, 14:49   #79
Nidstang
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Neenee, ik bedoel gewoon wat gij bedoelt. Als moslim ouders niet willen dat er mannen hun dochter in zwempak zien dan kunnen ze misschien zo'n burkapakje kopen. Maar ja zoals je zegt veel voordeel gaan ze hier niet mee halen. Hoe dan ook de oplossing van mannen te weigeren gaat gewoon niet en zoals ik al zei voor de rest is het hun probleem dus zij moeten maar een andere oplossing zoeken.
Ah zo. Da's dan duidelijk.

En ik denk dat de oplossing heel eenvoudig is. 's Lands wijs 's lands eer. Aanpassen dus. En als ze dat niet kunnen of willen zouden ze beter vertrekken naar waar de samenleving al volgens hun wensen is ingericht.
Oud 10 februari 2011, 15:01   #80
geert1002
Burger

Standaard

Citaat:
Ah zo. Da's dan duidelijk.

En ik denk dat de oplossing heel eenvoudig is. 's Lands wijs 's lands eer. Aanpassen dus. En als ze dat niet kunnen of willen zouden ze beter vertrekken naar waar de samenleving al volgens hun wensen is ingericht.
Ja ok, daar ben ik dan weer niet helemaal mee akkoord. Zoals ik al in een vorige post zei kan je wel met elkaar rekening houden. We proberen ook schaapslachtingen toe te laten maar dan wel onder bepaalde voorwaarden. Maar soms zijn er gewoon geen oplossingen te vinden die voor alle partijen ok zijn. Zoals hier het geval lijkt te zijn. Dan moet je je inderdaad gewoon soms aanpassen aan de gebruiken die in het land gelden. Maar dit is nochthans niet altijd het geval. Als ik bv naar een hypothetisch land zou reizen en ik zie dat iemand compleet onterecht stokslagen krijgt ofzo en ik heb de mogelijkheid om dit te verhinderen dan moet ik mij ook niet gaan inhouden omdat dit nu eenmaal de gebruiken van dit land zijn.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be