![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() o jawel !
geef de Palestijnen dezelfde middelen, organisatie,training en leiding als de geïmmigreerde buitenlandse zionisten hebben mogen ontvangen die hun palestijnse grondgebied hebben gestolen , hun familieleden hebben vermoord en hun volk verdreven hebben van hun Palestijnse land en laat hen de zaak zo beslechten. dat zou pas een eerlijke en eervolle strijd zijn ! helaas werkt de realiteit niet zo. ![]() de sterkere verdrukt de zwakkere sinds de oertijd. Zo hebben de immigranten vanuit ons Europa de Autochtonen in Noord amerika, Australië en Nieuw zeeland groot onrecht aangedaan, verdreven , in slavernij gebracht of zelfs bijna uitgeroeid. Gelukkig hebben we ons ontwikkeld en hebben we zoiets als "beschaving"...één van die componenten zijn rechtsregels waar eenieder zich dient te houden om tegen dergelijke barbaarse praktijken te beschermen; israeli's leggen die rechtsregels echter naast zich neer als de beulen, ongeëvenaarde leugenaars en dieven die ze inherent zijn . ![]() gelukkig dat de tijd steeds meer in hun nadeel speelt ! en terecht !!
Laatst gewijzigd door roodhaar : 6 april 2011 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Gaza Palestijnen of Feddahin hadden dat allang kunnen hebben. Aleen werd het ze niet gegund. Niet zozeer door Israël maar door hun vertegenwoordigers zèlf - lees Arafat cs en nu Hamas.
Dat verhaal is nu een gepasseerd station en speelt Gaza alleen nog maar een rol in het politieke spel van Hamas dat veel verder gaat dan Gaza alleen. Wederzijds respect en het werken voor de burger zul je in de Arabische landen niet aantreffen. Alleen eigen- en familiebelang speelt een rol en de rest kan doodvallen. Wat ze dan ook letterlijk doen.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 6 april 2011 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ah juist, blaming the Palestinian victim en de israelische agressor uit de wind stellen.
nog zo'n erg uitgerafeld en compleet doorzichtig ziontactiekje ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Derhalve dient het bestoken van locaties waar een dergelijke raket werd afgeschoten geen enkel strategisch militair doel aangezien daar op het moment van de wraakoefening niets van de installatie noch iemand van de daders aanwezig is. Het IDF bestookt derhalve nooit militaire doelwitten maar men neemt wraak op de omgeving en derhalve de onschuldige bevolking. Dat is wat blijkt uit het Goldstone rapport en tientallen andere rapporten, onderzoeken, foto's, video's en documenten. Men deelt dus collectieve straffen uit voor individuele vergrijpen en dat, mijn waarde, is een oorlogsmisdaad en - indien dat zoals in Palestina op grote schaal gebeurt - een misdaad tegen de mensheid. Daar helpt geen lievemoederen aan. Citaat:
Derhalve ook leveren wij commentaar en kritiek op organisaties als Hamas en Jihad die wij niet genegen zijn. Maar die reciprociteit zien wij nooit aan de kant van de zionisten. Logisch: zij rekenen zich tot het volk gods'. Ze zijn derhalve geschifte gekken, net als de islamistische waanzinnigen aan de andere kant van het conflict. Derhalve ook verleen ik mijn morele en praktische steun aan de linkse, progressieve en seculiere kanten aan beide zijden van het conflict: de linkerzijde en vredesbeweging in Israël en de linkerzijde en mensenrechtenbewegingen in Palestina. En derhalve verzet ik mij tegen de virulente, zieke nationalistische en religieuze waanzin aan beide zijden van het conflict. Ik heb namelijk een buitenproportioneel grote dosis gezond verstand. .
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 6 april 2011 om 20:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() De M-O politiek van zowel het Westen als die van de Arabische landen is niet gediend van een staakt het vuren of een bestand in welke vorm dan ook met Israël. Was dat wel zo geweest dan lagen de zaken nu anders.
De Gaza kant- eerst onder Arafat en daarna onder Hamas, hebben noot enige serieuze poging in die richting ondernomen. Alle bijeenkomsten destijds onder voorgaande VS presidenten zon zonder voorbehoud zonder enig resultaat gebleven. En dat was ook nooit de bedoeling. De directe bedoeling daarvan was de westerse pers Palestijns zand in de ogen te strooien. Dat was ook niet zo moeilijk - het antisemitisme met name onder de schrijvende beroepsleuteraars is een vaststaand en overmatig bekend feit. Op het scherp van de snede hebben Pers en Arafat het Nobel comtité ng even een paar miljoentjes lichter gemaakt - niet dat zoiets het comité dwars zit. Het is niet hun eigen geld dat ze weggeven. Maar dat terzijde. Wat Israël doet is uiteraard verkeerd, maar dat geldt idem voor de tegenpartij. Als Hamas morgen wil dat de conflicten worden beëindigd dan ligt dat in de lijn der mogelijkheden. Maar dat is pure utopie en dat weet iedereen die aan de zijlijn van dt conflict staat. Blijf derhalve realistisch.
![]() |
#67 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder kan ik niet anders dan opmerken dat u aan de kern van mijn betoog voorbij gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U ratelt steeds dezelfde mantra af over dat Goldstone 'rapport', terwijl al lang geweten is dat dat 'rapport' eenzijdig is, vermeldt, even terzijde over de hamas, maar israel als de grote boosdoener en oorlogsmisdadiger, de uitkomst van dat 'onderzoek' (dat er in feite geen was), stond reeds vast vóór de aanvang van dat 'onderzoek' (dat er geen was)! Citaat:
...en verder: Naast het verzwijgen van de misdaden van Hamas, is evenmin het verslag wat Dr.Mirela Siderer aan de Goldstone heeft gestuurd in het rapport terug te vinden. ‘Ik ben gynaecoloog in de Israëlische plaats Ashkelon. In juli nodigde u mij uit mijn verhaal te doen over mijn ervaringen. Ik heb u verteld dat onder de patiënten die ik behandeld heb, ook vrouwen uit Gaza waren omdat ieder menselijk wezen voor mij gelijk is. Ik vertelde u, dat de kliniek waar ik werkte, op 14 Mei 2008 door een raket werd geraakt waardoor mijn leven dramatisch is veranderd. Ik liep daarbij zware verwondingen op evenals mijn patiënt die ik op dat moment aan het behandelen was. Daarnaast liepen ook nog honderd anderen verwondingen op. Ik heb in negen maanden tijd, acht operaties moeten ondergaan. Ik heb u alle feiten tot in detail verteld. Vervolgens stuurde u mij een brief waarin u schreef: ‘uw getuigenis is een essentieel onderdeel voor mijn onderzoek om de waarheid te achterhalen wat er precies gebeurt is’. ‘Maar nu ik uw rapport gezien heb ben ik ronduit geschokt. Waarom heeft u mijn verhaal totaal verzwegen? Ik ben enkel mijn naam ergens tussen haakjes tegen gekomen. Ik voel mij vernederd!’ Het verhaal van deze dokter staat niet op zich en laat nog eens zien waar de Verenigde Naties staan in het conflict tussen Israël en de Palestijnse doodscultuur. Ze hebben geen enkele belangstelling voor de waarheid. Ook Goldstone lijkt in zijn onderzoek niet echt van plan te zijn geweest de waarheid te achterhalen. Alles wijst er op dat Israël aan de schandpaal moest worden genageld.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() een bron aanhalen die zichzelf bestempelt als vrienden van israel
![]() ![]() ![]() hasbara zijn de beste aanklacht van het crapuleus misdadig zionistisch leugenachtig regime dat andere naties tot oorlogen manipuleert ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent echt kampioen in simplistische superlatieven eh? Bloosje.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
De manier waarop de VN functioneert met de Veiligheidsraad en de vetorecht draagt allicht niet mijn goedkeuring weg aangezien het verre van democratisch is, maar ten grond is het zeker waar: de verenigde naties en volkeren van deze planeet verafschuwen de praktijken van Israël en beschouwen deze kolonialistische en racistische entiteit als een aberratie in de menselijke geschiedenis. Ze is van dezelfde orde als het apartheidsregime in Zuid-Afrika, het koloniale regime van Frankrijk in (o.m.) Algerije en het Britse imperium in India. Het is geschiedenis en niet bepaald de mooiste kant ervan. Dergelijke regimes en entiteiten moeten verdwijnen, ze moeten uit de pagina's van de geschiedenis gescheurd en van het oppervlak van de aarde verwijderd worden. Zo is dat en die visie wordt gedeeld door de overgrote meerderheid van de mensen op deze planeet en daarbij horen nogal wat intelligente en progressieve Joden. Wat dat betreft is het Goldstone rapport een zoveelste illustratie van de gruwelpraktijken en straffeloosheid van de entiteit Israël en van de macht die de zionistische lobby heeft en aanwendt om ervoor te zorgen dat ieder die zijn mond opendoet en Israël aanklaagt voor wat het is, het zich voor de rest van zijn leven zal beklagen tenzij hij - zoals Richard Goldstone nu verplicht wordt - zijn kak intrekt en al bedelend en mea culpa huilend op zijn blote knieën naar Jeruzalem trekt om daar de reet en de botten van de Israëlische zionazi's te likken.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 6 april 2011 om 22:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu noemt U Goldstone ineens 'n zionist, sinds wanneer is dat, telkens U Goldstone - voordat hij terugkwam op zn 'rapport' - aanhaalde, heb ik U niet zien schrijven; de zionist Goldstone, vergis ik me? Vergist de 'bron' zich met de namen van de medewerkers aan dat 'onderzoek'? vergist de 'bron' zich als ze schrijft dat de getuigenis van Dr.Mirela Siderer niet vermeld wordt in dat 'rapport'? Bovendien is het 'onderzoek niet zo gegaan als U stelt en dat wéét U maar al te goed, dat werd duidelijk nu! Nog wat terzijde, indien U met Engelse termen wil zwaaien, doe 't dan ook meteen goed; Uw "For shure" = For sure! Citaat:
Citaat:
Wat 'n lachertje! Citaat:
Waarschijnlijk over Israël, nietwaar? Ja toch, Israël moet dus van de kaart geveegd? Wat doen we met álle andere corrupte, onderdrukkende, mensonterende regimes, mogen die blijven bestaan van U? ...of ook weg met de hele zooi? Nou, dan is er nog heel veel werk aan de winkel voor U, van dat soort regimes zijn er nog wel 'n heleboel, maar 't is U niet om 't regime te doen eh agit, 't gaat er om dat 't 'Joden' zijn, nietwaar? Citaat:
...en dat werd nu uitvoerig geïllustreerd, zodat U moet verzinnen dat de zionist Goldstone onder druk werd gezet...na zoveel tijd? Niet meteen, of nog vóórdat 't 'onderzoek' van start ging, U onderschat de joden, mijn beste man, indien ze dat wilden, hadden ze dat al vele eerder gedaan!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 6 april 2011 om 23:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het heeft hem er niet van weerhouden terechte kritiek te leveren op Israël. Kritiek die hij na de zionistische campagne tegen hem en zijn familie (wellicht noodgedwongen) terug inslikt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lees mijn onderschrift Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ach, ik onderschat Israël en zionisten geenszins. Als ze dat in hun belang vinden, vermoorden ze eender wie eender waar en eender wanneer. Zoals gisteren nog in Soedan, maar dat zal u ontgaan zijn.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 6 april 2011 om 23:37. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Ik moet zeggen dat de holle kretologie van de agitproppende anti-jeaudse/anti-zieaunistische lobby bij mij het tegenovergestelde bewerkstelligt dan wat waarschijnlijk de bedoeling is. Kortom, dankzij het schier eindeloze gezever over drie keer niks dat door de volleerde -dat moet ik ze dan toch nageven- forum-goebbelsen en -jeaudhaat'ers keer op keer tot gigantische proporties opgeblazen wordt, is mijn aanvankelijke onverschilligheid allengs naar een steeds groter wordende sympathie voor Israël aan het omslaan.
Daarbij speelt het natuurlijk ook een rol dat ik het geweldig vind van Israël dat ze die zeverresoluties van de Verenigde Nazi's (lees: de muzelmaniakiaanse lobby aldaar) gewoon lekker naast zich neerleggen. Dat zouden meer landen moeten doen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een aardig stelletje argumenten en feiten u daar aanhaalt. Daarmee haalt u het wellicht in elk debat over de zaak. Uw feitenkennis wekt verbazing en verwondering. Chapeau.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 6 april 2011 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() De aard van de genoemde leden binnen het Goldstone onderzoek krijgen van mij niet het voordeel van de twijfel.
Groot Brittannië heeft een honderden jaren oude historie van anti-semitisme. Over Pakistan zullen we het maar niet hebben en de uitlatingen van de leden zelf in aanmerking genomen mogen we terechte twijfels hebben ten aanzien van hun daadwerkelijke doelstelling en opinie betreffende het evengenoemde rapport. Het is een bizar feit dat erg geen hond meer is die nog gewag maakt van de vele aanslagen van Arabische nationalisten op doelen die mijlenver afstonden van elke betrokkenheid bij het Joods-Arabische conflict. Het zijn de Arabieren geweest die van meet af aan de confrontatie hebben gezocht, dit ruim zestig jaar hebben weten vol te houden en dan nog verbaasd zijn dat ze nog steeds niet volledig van de aardbodem zijn weggevaagd. Want dat zou iedere andere natie hebben gedaan. Niemand heeft het over oorzaak en reden waarom zowel Jordanië als Tunesië de Palestijnen met geweld hebben verwijderd, buiten de deur gezet. Libanon heeft het geweten, het land is nu in handen van de Palestijnen dus what's the problem? Arafat heeft jarenlang wegen, havens en straten onveilig gemaakt door overal tol te heffen met de AK47 in je gezicht. Iedere handelaar en zakenman moest tol betalen aan Arafat en zijn struikroversbende wild hij zijn goederen in handen krijgen. Kortom, de geschiedenis staat niet aan de kant van de Palestijnen - een naam die ze niet verdienen.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Mijn argumenten en feitenkennis over het hele Israël/Palestina-gezeik zijn van hetzelfde niveau als de uwe. Alleen doe ik geen moeite om het met veel en huilerig misbaar als de Absolute Enige Waarheid te verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En natuurlijk mag de man kritiek geven op Israël, of die kritiek terecht was staat nu wel degelijk op de helling! U zegt 't zelf al; "wellicht noodgedwongen"! Dát is natuurlijk geen pulp, maar duimzuigwerk 1ste klasse! ![]() Citaat:
Het Goldstone rapport is door honderdveertien VN-lidstaten aangenomen. Achttien staten stemden tegen het door de Arabieren voorgedragen rapport, waaronder de VS, Duitsland, Iralië, Polen, Nederland en Tsjechië. Hoewel in dit rapport ook de raketbeschietingen door Hamas op Israëlische burgerdoelen, als oorlogsmisdaden worden omschreven, is ook dit rapport niets anders dan één lange aanklacht tegen de Joodse staat. Het feit dat Hamas uit is op de vernietiging van Israël, is volledig buiten beschouwing gelaten. Goldstone’s conclusie is dat ‘Israël oorlogsmisdaden heeft begaan en mogelijk zelfs misdaden tegen de menselijkheid’. Het rapport dat is opgesteld in opdracht van de Mensenrechterraad van de Verenigde Naties en ingediend door Egypte (namens de Arabische en Afrikaanse landen), Pakistan (namens de Islamitische Conferentie) en Cuba, is uitgegroeid tot een gigantische rechterlijke dwaling. Allemaal notoire vijanden van de Joodse staat Citaat:
Citaat:
Well, you know We all want to change the world You tell me that it's evolution Well, you know We all want to change the world But when you talk about destruction Don't you know that you can count me out Don't you know it's gonna be all right all right, all right You say you got a real solution Well, you know We'd all love to see the plan You ask me for a contribution Well, you know We're doing what we can But when you want money for people with minds that hate All I can tell is brother you have to wait Don't you know it's gonna be all right Citaat:
U durft 't enkel niet hardop te zeggen! Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Darfur? Ministe? Eigen volk eerst....uitmoorden? Dát is me eigenlijk niet ontgaan, maar daar worden blijkbaar niet zoveel woorden aan vuil gemaakt?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 6 april 2011 om 23:53. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U doet helemaal niets, laat staan moeite. U trollt.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 6 april 2011 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En U zuigt uit Uw dikke duim, dingen die U graag als waarheid wil verkopen, als énige waarheid, er zijn 2 kanten aan elke medaille, 2 kanten of zelfs méér, aan elk verhaal...ministe van agitatie!
![]() |
![]() |