Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2011, 22:08   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik heb toch ook liever geen bediening van iemand die aids heeft.

Nu zulke dingen kan je niet vragen aan de mensen. Maar mocht ik het weten dan liever niet.
Een medisch attest om de drie maand voor mensen die in contact staan met voedsel zou toch enige geruststelling moeten geven.
Als je een medisch, met het accent op medisch, attest vraagt, dan moet dit medisch (wetenschappelijk, biologisch ..) gefundeerd zijn op mogelijke gevolgen:
- een heidens persoon is voor sommigen ongewenst, maar biologisch is dit nonsens
- een islamiet personeen is voor sommigen ongewenst, maar ..
-
- hygiëne zoals het wordt aangeleerd in de vakscholen enz. (handen wassen bij aanvang werk, na elk toiletbezoek ...) zijn wel biologisch relevant.

Bevestig me of ontken: wil je een 'medisch' attest, of wil je een 'cultureel' attest ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2011, 22:19   #62
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Zie hier: http://www.avert.org/hiv-aids-transmission.htm

Los van de wetenschappelijke feiten, moet ik net als Mambo toegeven dat ik ook liever niet zou willen dat iemand met hiv of een andere (ernstige) ziekte aan mijn voedsel zit.
Vooral omdat hiv hebben bv. ook één en ander kan suggereren over wat die persoon allemaal in de bedstee (of erbuiten) uitvreet. Dat doet, samen met de aanwezigheid van een ziekte, de eetlust zeker niet toenemen.
Oud 26 april 2011, 22:44   #63
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Waar zijn er ergens weides rond Borgerhout?
Waarom ? Geïnteresseerd ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2011, 22:50   #64
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
De enige manier waarop dat misschien kan gebeuren is als de kok, terwijl hij je broodje maakt er tegelijkertijd op klaarkomt zonder dar het sperma het heet vlees raakt en jij daarna meteen (en dan bedoel ik METEEN nadat hij je het broodje met speciale saus overhandigt) je kebab oppeuzelt. Aangezien ik maar weinig zaken ken, waar een broodje kebab niet in vol zicht gemaakt wordt, zou dat nogal een spektakel moeten zijn.

HIV-virus sterft binnen een paar minuten na "uitstoting".
En wat indien de Aidslijder tijdens het broodje smeren in zijn vinger gesneden heeft, en er bloed in de ketchup gevloeid is ? Zo jij dit juist daarna naar binnen speelt, kan je dan Aids krijgen of niet ?
Ik wil maar zeggen, t' zijn dingen die gebeuren, ik heb zelf ook al eens in mijn vingers gesneden tijdens het bereiden van voedsel, en besmet bloed in je lichaam opnemen is toch een goede manier om Aids te krijgen ?
Oud 26 april 2011, 22:53   #65
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als je een medisch, met het accent op medisch, attest vraagt, dan moet dit medisch (wetenschappelijk, biologisch ..) gefundeerd zijn op mogelijke gevolgen:
- een heidens persoon is voor sommigen ongewenst, maar biologisch is dit nonsens
- een islamiet personeen is voor sommigen ongewenst, maar ..
-
- hygiëne zoals het wordt aangeleerd in de vakscholen enz. (handen wassen bij aanvang werk, na elk toiletbezoek ...) zijn wel biologisch relevant.

Bevestig me of ontken: wil je een 'medisch' attest, of wil je een 'cultureel' attest ?
Een medisch attest dat de persoon in kwestie geschikt is voor zijn werk.

Je mag er niet aan denken (en het is geen uitzondering) dat je bediend wordt door iemand met aids die net in zijn vinger heeft gesneden.

Persoonlijk mocht ik het weten van iemand die zulk werk doet ik zou er niet binnengaan.

En of dat nu een man of een vrouw zou zijn maakt mij geen verschil uit.
Oud 26 april 2011, 23:04   #66
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
En wat indien de Aidslijder tijdens het broodje smeren in zijn vinger gesneden heeft, en er bloed in de ketchup gevloeid is ? Zo jij dit juist daarna naar binnen speelt, kan je dan Aids krijgen of niet ?
Ik wil maar zeggen, t' zijn dingen die gebeuren, ik heb zelf ook al eens in mijn vingers gesneden tijdens het bereiden van voedsel, en besmet bloed in je lichaam opnemen is toch een goede manier om Aids te krijgen ?
Pas maar op, elke keer als je uit eet: wie weet heeft de kok wel gebloed of geeëcajuleerd op je eten. Veel plezier nog!
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2011, 23:23   #67
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Pas maar op, elke keer als je uit eet: wie weet heeft de kok wel gebloed of geeëcajuleerd op je eten. Veel plezier nog!
Ja, je mag er mee lachen, en een perverse kok met Aids die in het eten van klanten ejaculeerd zal wel zelden voorkomen, geef ik graag toe.
Maar in je vinger snijden is redelijk banaal denk ik ...Dus, wat denk je d�*�*rvan ? Een Aidslijder snijd in zijn vinger terwijl hij jouw broodje " americain " klaarmaakt en één minuut later zit jij dat lekker op te peuzelen. K�*n je dan Aids krijgen, ja of nee ?
Oud 26 april 2011, 23:26   #68
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, je mag er mee lachen, en een perverse kok met Aids die in het eten van klanten ejaculeerd zal wel zelden voorkomen, geef ik graag toe.
Maar in je vinger snijden is redelijk banaal denk ik ...Dus, wat denk je d�*�*rvan ? Een Aidslijder snijd in zijn vinger terwijl hij jouw broodje " americain " klaarmaakt en één minuut later zit jij dat lekker op te peuzelen. K�*n je dan Aids krijgen, ja of nee ?
Als je het al kan krijgen van een speldenprik dan zal je het van al het andere ook wel kunnen krijgen neem ik aan.

Wat men ook moge zegge.
Oud 26 april 2011, 23:30   #69
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan is de kans nog altijd bijzonder klein. Maar ik kan ook omver gereden door een bus als ik oversteek, neergestoken worden bij een overval, of geraakt worden door de bliksem. Eventueel kan ik plots kanker krijgen door de straling in de lucht. Ik zou me kunnen verstoppen in de kelder, maar daar heb ik weinig zin in. Dat mensen daar van wakker liggen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2011, 09:48   #70
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht

Los van de wetenschappelijke feiten, moet ik net als Mambo toegeven dat ik ook liever niet zou willen dat iemand met hiv of een andere (ernstige) ziekte aan mijn voedsel zit.
Vooral omdat hiv hebben bv. ook één en ander kan suggereren over wat die persoon allemaal in de bedstee (of erbuiten) uitvreet. Dat doet, samen met de aanwezigheid van een ziekte, de eetlust zeker niet toenemen.
U meent dat HIV uitsluitend bij homo's voorkomt en dat mensen die braaf de missionarispositie doen geen ziektes kunnen krijgen?

Ik weet van één van de medewerkers in een bepaald restaurant dat ie een gimp is, die hebben nog steeds lekker eten.
Oud 27 april 2011, 09:52   #71
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
1. Ik hoop dat die persoon dan het fatsoen heeft om een nieuw broodje te beginnen. Waar ik vroeger werkte was dat standaard. Of dat jij om een nieuw broodje vraagt als je ziet dat iemand gebloed heeft op het jouwe.

2. Bijna meteen na contact met de buitenlucht begint het virus af te breken.

3. Je moet dan een wonde in je mond/slokdarm/maag hebben waardoor het HIV virus kan opgenomen worden.
Oud 27 april 2011, 10:06   #72
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
1. Ik hoop dat die persoon dan het fatsoen heeft om een nieuw broodje te beginnen. Waar ik vroeger werkte was dat standaard. Of dat jij om een nieuw broodje vraagt als je ziet dat iemand gebloed heeft op het jouwe.

2. Bijna meteen na contact met de buitenlucht begint het virus af te breken.

3. Je moet dan een wonde in je mond/slokdarm/maag hebben waardoor het HIV virus kan opgenomen worden.
Een groot gedeelte van de wereldbevolking zit met het HIV virus
Men weet nog altijd ontstaan van het virus niet.
Maar.... Dr.Dionysus van dit forum geeft in de 3 regels de oplossing waar duizenden wetenschappers nog steeds achter aan het zoeken zijn.
Toch slimme bollen hier, ja watte .......
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2011, 10:07   #73
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht

trek het je niet aan , ik duld geen moslims aan men eten !
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2011, 10:15   #74
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Dit is inderdaad juist en weet je waarom ?
iK HEB EEN GOEDE KENNIS DIE DOOR ZOGENAAMDE ONSCHULDIGE DINGEN HET HEEFT OVERGENOMEN
"Ik weet nog dat ik in zijn hol zat, en toen had ik plots AIDS"
Oud 27 april 2011, 10:18   #75
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat die persoon dan het fatsoen heeft om een nieuw broodje te beginnen
Jij hoopt op fatsoen ???????????????????????
85% van deze mensen hebben het opgelopen zonder enige verantwoordelijkheid of fatsoen te kennen of te willen kennen.

Voor de andere 15% vind ik dit een héél tristige zaak en het zijn deze die wel fatsoen hebben.

Eveneens is de Kerk/Paus mede verantwoordelijk voor de verspreiding van deze DODELIJKE ziekte (verbod van condoom gebruik)
Maar geeft het vaticaan 1€ uit voor de verzorging van HIV patienten ?

Stop die dagelijkse carnavalstoet in Rome.
Klasseer die Rooms Katholieke kerk onder afgoderij

Leve de vrijheid van mrningsuiting
P
Oud 27 april 2011, 10:18   #76
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat die persoon dan het fatsoen heeft om een nieuw broodje te beginnen
Jij hoopt op fatsoen ???????????????????????
85% van deze mensen hebben het opgelopen zonder enige verantwoordelijkheid of fatsoen te kennen of te willen kennen.

Voor de andere 15% vind ik dit een héél tristige zaak en het zijn deze die wel fatsoen hebben.

Eveneens is de Kerk/Paus mede verantwoordelijk voor de verspreiding van deze DODELIJKE ziekte (verbod van condoom gebruik)
Maar geeft het vaticaan 1€ uit voor de verzorging van HIV patienten ?

Stop die dagelijkse carnavalstoet in Rome.
Klasseer die Rooms Katholieke kerk onder afgoderij

Hier mag je geen kritiek leveren op homo's MAAR HET VATICAAN WEL
Zijn jullie nu zo hypocriet opgevoed?

Leve de vrijheid van meningsuiting

Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 27 april 2011 om 10:20.
Oud 27 april 2011, 10:19   #77
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weeral ene die er geen ballen van kent

Zelfs een mug kan dit overdragen
Ik heb zelfs gehoord van een vrouw die zwanger geraakt is door een mug. Dat is pas pech hebben. Je zal trouwens maar de vader wezen hé!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2011, 10:23   #78
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb zelfs gehoord van een vrouw die zwanger geraakt is door een mug. Dat is pas pech hebben. Je zal trouwens maar de vader wezen hé!
Deze vrouw is dan ook een muggenzifster
Oud 27 april 2011, 10:27   #79
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Deze vrouw is dan ook een muggenzifster
dan had haar ventje wel een hele kleine
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2011, 10:55   #80
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Een groot gedeelte van de wereldbevolking zit met het HIV virus
Men weet nog altijd ontstaan van het virus niet.
Maar.... Dr.Dionysus van dit forum geeft in de 3 regels de oplossing waar duizenden wetenschappers nog steeds achter aan het zoeken zijn.
Toch slimme bollen hier, ja watte .......
Neen, gij ignorante paniekzaaier, ik heb hier geen oplossing gepresenteerd voor het HIV virus. Als je ook maar iets wist over HIV zou je dit meteen herkennen.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be