![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- een heidens persoon is voor sommigen ongewenst, maar biologisch is dit nonsens - een islamiet personeen is voor sommigen ongewenst, maar .. - - hygiëne zoals het wordt aangeleerd in de vakscholen enz. (handen wassen bij aanvang werk, na elk toiletbezoek ...) zijn wel biologisch relevant. Bevestig me of ontken: wil je een 'medisch' attest, of wil je een 'cultureel' attest ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zie hier: http://www.avert.org/hiv-aids-transmission.htm
Los van de wetenschappelijke feiten, moet ik net als Mambo toegeven dat ik ook liever niet zou willen dat iemand met hiv of een andere (ernstige) ziekte aan mijn voedsel zit. Vooral omdat hiv hebben bv. ook één en ander kan suggereren over wat die persoon allemaal in de bedstee (of erbuiten) uitvreet. Dat doet, samen met de aanwezigheid van een ziekte, de eetlust zeker niet toenemen.
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil maar zeggen, t' zijn dingen die gebeuren, ik heb zelf ook al eens in mijn vingers gesneden tijdens het bereiden van voedsel, en besmet bloed in je lichaam opnemen is toch een goede manier om Aids te krijgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag er niet aan denken (en het is geen uitzondering) dat je bediend wordt door iemand met aids die net in zijn vinger heeft gesneden. Persoonlijk mocht ik het weten van iemand die zulk werk doet ik zou er niet binnengaan. En of dat nu een man of een vrouw zou zijn maakt mij geen verschil uit.
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar in je vinger snijden is redelijk banaal denk ik ...Dus, wat denk je d�*�*rvan ? Een Aidslijder snijd in zijn vinger terwijl hij jouw broodje " americain " klaarmaakt en één minuut later zit jij dat lekker op te peuzelen. K�*n je dan Aids krijgen, ja of nee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat men ook moge zegge.
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik weet van één van de medewerkers in een bepaald restaurant dat ie een gimp is, die hebben nog steeds lekker eten.
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Bijna meteen na contact met de buitenlucht begint het virus af te breken. 3. Je moet dan een wonde in je mond/slokdarm/maag hebben waardoor het HIV virus kan opgenomen worden.
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men weet nog altijd ontstaan van het virus niet. Maar.... Dr.Dionysus van dit forum geeft in de 3 regels de oplossing waar duizenden wetenschappers nog steeds achter aan het zoeken zijn. Toch slimme bollen hier, ja watte ....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Ik weet nog dat ik in zijn hol zat, en toen had ik plots AIDS"
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
85% van deze mensen hebben het opgelopen zonder enige verantwoordelijkheid of fatsoen te kennen of te willen kennen. Voor de andere 15% vind ik dit een héél tristige zaak en het zijn deze die wel fatsoen hebben. Eveneens is de Kerk/Paus mede verantwoordelijk voor de verspreiding van deze DODELIJKE ziekte (verbod van condoom gebruik) Maar geeft het vaticaan 1€ uit voor de verzorging van HIV patienten ? Stop die dagelijkse carnavalstoet in Rome. Klasseer die Rooms Katholieke kerk onder afgoderij Leve de vrijheid van mrningsuiting P |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
85% van deze mensen hebben het opgelopen zonder enige verantwoordelijkheid of fatsoen te kennen of te willen kennen. Voor de andere 15% vind ik dit een héél tristige zaak en het zijn deze die wel fatsoen hebben. Eveneens is de Kerk/Paus mede verantwoordelijk voor de verspreiding van deze DODELIJKE ziekte (verbod van condoom gebruik) Maar geeft het vaticaan 1€ uit voor de verzorging van HIV patienten ? Stop die dagelijkse carnavalstoet in Rome. Klasseer die Rooms Katholieke kerk onder afgoderij Hier mag je geen kritiek leveren op homo's MAAR HET VATICAAN WEL Zijn jullie nu zo hypocriet opgevoed? Leve de vrijheid van meningsuiting Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 27 april 2011 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelfs gehoord van een vrouw die zwanger geraakt is door een mug. Dat is pas pech hebben. Je zal trouwens maar de vader wezen hé!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter