![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 7 mei 2011 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(maar laten we afspreken dat goede staatsmannen die mee aan het roer stonden tijdens de periode van de schuldopbouw, het bepalen van de laagte van onze pensioenen en sociale uitkeringen, het vastleggen van de hoogte van de belastingen ... een sterretje aan hun naam krijgen, kwestie van aan te duiden dat we hier een klein voorbehoudje mogen aan geven). En wie is op dit ogenblik met recht van democratisch spreken, meer spreekbuis van alle Vlamingen. En waarom dan wel ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Zwart geel is veel mooier en tevens duidelijker ... maar het waren toevallig ook Vlaamse kleuren ... dus njet ...
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALs u op weg bent in Holland moet u samen met mij vaststellen dat die gele nummerplaten eerder een "tang op een varken" zijn dan een mooiere oplossing. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Elk zijn mening maar persoonlijk vind ik de combinatie zwart geel het mooist. Zijn Franse nummerplaten trouwens niet ook geel zwart?
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst een studieopdracht geven aan het BIVV en de federale politie. Kostprijs: 25.000 €. Besluit: de meest veilige combinatie, en de meest voor de hand liggende wat betreft vb. binnenkort rekening rijden .... werd verworpen. Of de reden van de andere weerhouden kleur esthetisch of misschien nostalgisch van aard was, is denk ik niet meegedeeld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja Henri, nu weten we wie alles blokkeert. Spijtig voor jou hé dat de kroon ontbloot is hé.
|
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Op de site van het fonds voor Fonds voor Beroepsziekten (FBZ-jaarverslag 2009) lees ik op pag 164 dat het aantal gevallen van blijvende ongeschiktheid wegens een beroepsziekte als volgt is verdeeld: Henegouwen 23,9 %, Luik 21,6%, Antwerpen 8,4%, Vlaams-Brabant 3,4%, West Vlaanderen 4,5% ... Op de site van de RVA lees ik dan weer dat in 2010 de werkloosheid in Charleroi 22% bedroeg en in Luik 19,7%. M.a.w. de streken waar het minst wordt gewerkt, hebben de meeste beroepsziekten! Laat dat nu net de streken zijn waar links het helemaal voor het zeggen heeft. Links moedigt dus inderdaad aan ... om zoveel mogelijk van het systeem te profiteren, het liefst in ruil voor geen enkele inspanning. Ook eigenaardig: in het laatste jaarverslag van het FBZ wordt de verdeling per woonplaats niet meer gemaakt. Zou het zo erg opvallen?
|
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() BDW is geen held of god, hij is een hefboom. Zonder BDW was er reeds lang een regering gevormd met het staus quo van de franstaligen. Wat zij willen is geld en hun taalimperialisme verder zetten. Het ijzer moet gesmeed terwijl het heet is. Als je ziet dat 1 stem in het Noorden meer waard is dan 1 Vlaamse kun je echt spreken van ongelijkheid.
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enkele (onverdachte) bronnetjes: http://blogs.rnw.nl/europa/2010/07/1...e-duurt-voort/ http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G7N2T55B1
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#74 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles is beter dan een walgelijke Olland-like nummerplaat op een Belgische voiture. Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 mei 2011 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik even blij dat Bart geen staatsman is.
![]() |
#77 |
|
![]() Van tunnelvisie en kleingeestigheid gesproken!
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat de goede oude vertouwde wit-rood combinatie mijn voorkeur had. Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 mei 2011 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Jouw wil is blijkbaar wet? Tegen de logica en de argumenten van kenners in?