![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo is dat. Ik heb het hier al ergens gezegd: we zijn een bende broekschijters. Nogal evident dat we van de kaart geveegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heel veel mensen zijn deze alledaagse rotzooi kotsbeu. Ze voelen zich daarbij ook gekneveld door de nauwe democratische omkaderende reglementering. Het is dan ook niet makkelijk om In zulke omstandigheden deel te nemen aan elk verlossend initiatief. Velen zullen het tussentijds ook wel door hebben dat de Democraten, blijkbaar partij hebben gekozen voor het verkeerde kamp. Straks word het in deze goed georganiseerde corrupte samenleving zelfs niet meer mogelijk iets positiefs te presteren, zonder evenwel beroep te moeten doen op verwerpelijke technieken zoals ‘Anarchie’ en ‘Terrorisme’. Nu al, zijn de krachtigste en felste demonstraties en betogingen niets dan ‘gratis’ vervelende lachertjes voor onze politiekers terwijl het aan velen, geld kost en enorme problemen berokkent. Voor het resterende ben ik het wel eens met uw uiteenzetting. - Kranig toch hé? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Inderdaad, ik heb eens een interview gezien of gelezen met allochtone kut-jongeren en die zeiden dat Vlamingen watjes waren "als je wat dreigend geld vraagt geven ze nog hun gsm op de koop toe" was wat ze zelf zonder schaamte vertelden
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 11 mei 2011 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus wat zijn de feiten? Politie wil iemand doen stoppen omdat deze geen vergunning heeft om aan de luchthaven taxi te spelen. Daarop reageert de man door de politie te negeren, door te rijden en schept daarbij een agent op zonder aanstalten te maken te stoppen.
Dat doet toch alleen iemand die meer riskeert dan een boete omdat je geen vergunning hebt om taxi te spelen aan een luchthaven?? Mogelijk is de man gewoonweg illegaal, en bang om uitgewezen te worden? Mogelijk werd hij gezocht voor andere feiten? Dat de politie geschoten heeft lijkt me toch logisch, gelukkig is de man niet dood maar de reactie van de collega's is er wel dik over, de man is geen slachtoffer, maar dader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zou het niet mogelijk zijn om een chauffeur, die zonder vergunning mensen naar de luchthaven brengt, uit te nodigen voor een verhoor (met camerabeelden of foto's als bewijs dat de chauffeur mensen naar de luchthaven vervoert zonder dat hij de nodige vergunning ervoor heeft) en indien nodig te dagvaarden en wettelijk te bestraffen? Is het niet haalbaar? Wij zijn in Mozambique toch niet? Het gaat hier over menselijke levens, over een chauffeur en geen moordenaar of verkrachter of noem maar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik NIET verwacht is dat ik zelf lijf en leden hoef te riskeren om de 50 euro die in mijn zak zit ook daar te houden. En die allochtone "kut-jongeren" hebben helemaal niet hoog van de toren te blazen met hun "het zijn watjes" want het enige wat ze doen is in groep opereren omdat ze te laf zijn om alleen iets aan te pakken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 mei 2011 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat mogelijk en dat zal ook wel de bedoeling geweest zijn van de agenten, maar alleen heeft die chauffeur daar anders over beslist door het willen doden van een van de agenten die hem wou controleren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Je weet de details niet. Het is nog te vroeg om vaststellingen te doen. Ik kan nog steeds niet begrijpen hoe een politieagent voor de wagen is terecht gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij controles staat er ALTIJD een politieagent voor de wagen die dan teken doet dat je ergens moet parkeren. Zo moeilijk is dat dus helemaal niet te begrijpen. Het is standaard.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom bezetten die collega taxichaffeurs de luchthaven?
Vinden die dat dan kunnen rond te rijden met een politieagent op de motorkap?
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() Staat het ergens zo vermeld? Is er geen andere situatie mogelijk? En wat als het niet het geval is? Indien de chauffeur de agenten daadwerkelijk wou doden, dan ben ik met jou eens, dat de politieagent niet in fout is. Maar...
Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 mei 2011 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je iemand opzettelijk aanrijdt dan ben je in fout, simpel als iets. Dat is de situatie en hoezeer jij dat ook tracht te minimaliseren of in twijfel te trekken, dat zal niets veranderen aan de feiten die ook vastgesteld werden door ooggetuigen aan de luchthaven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet de politieagent zich laten doodrijden mss? En het gaat weeral over een verrijker, misschien maar een detailke voor sommigen.
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijn wagen is MEERMAALS gestopt geweest voor een controle, zonder dat er een agent voor mij stond om tekens te doen dat ik ergens moest parkeren. Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 mei 2011 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet belachelijk doen in zo'n ernstige zaak.
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Politie-agent controleert taxichauffeur in Zaventem. Deze heeft geen vergunning, maakt ruzie en rijdt finaal op de agent in. Deze wordt 600 meter meegesleurd op de motorkap en schiet uiteindelijk door de voorruit. De chauffeur heeft een schouderwonde, stopt, stapt uit en begint te vechten met de agent. Deze krijgt hulp en razende chauffeur wordt aangehouden. Alle Brusselse chauffeurs worden opgeroepen en blokkeren toegang luchthaven Zaventem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Helemaal mee eens. Maar is dat je eigen vaststelling nu?
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 mei 2011 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die agent iets slimmer was, indien hij de chauffeur zou neerschieten was dit niet zonder gevaar voor hemzelf (stuurloze auto).