![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me logisch dat een katholieke school je mag vragen je geloofsachtergrond te duiden, net als een Bisdom of een moskee. Net even logisch lijkt me dat je tijdens een sollicitatie bij de vakbond op de vraag wat je van vakbonden vindt, niet antwoordt: "Wel euh, toen ik nog politieagent was, vond ik veel plezier in het ineenslaan van die vieze nietsnutten in hun vuilzakjes."
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind dat ook logisch, minder logisch wordt het wanneer religievolgelingen in neutrale functies beginnen te jammeren dat zij hun geloof moeten uitdragen; dat is onverdraagzaam gedrag naar de rest van de maatschappij. En die redenering volgend zouden pluralisten ook in religieuze settings moeten werken en daar actief hun pluralisme uitdragen; hoe tof zou dat niet zijn ![]() ![]() De dag dat eerlijk zijn logisch wordt zullen we weer een stapje dichter zijn zeker?
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Als ge u die vraag moet stellen zijt ge genen echte "pagan" en zult ge er waarschijnlijk nooit een kunnen worden, en heeft het ook geen zin om dat aan u proberen uit te leggen.
Paganisme is inderdaad niet voor iedereen weggelegd. Paganisme is enkel voor zij die geroepen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling