![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het u nog niet opgevallen hoe zwak hun verweer was. Als ze al moeten antwoorden dat het in feite allemaal van de N-VA komt. Heeft u misschien naar een andere zender gekeken ? |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn zij die staan te janken. En uw zogenaamde realisaties van die sterke jongelingen, de waarheid komt stilaan bovendrijven. Een zwak doorslagje van het werk van de vorige onderhandelaars. Vandelanotte en De Wever hebben meer eer in het werk dan heel DeCroo die er niets mee te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() klopt. Hierna kreeg Beke een serieuze veeg uit de pan omdat aangetoond werd hoe onbetrouwbaar CD&V bleek te zijn.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Heeft u wel gekeken ? Ik denk dat u zo bent opgegaan in die schijnbare overwinningen die u als enige hebt gezien dat de rest van het programma u volledig ontgaan is.
Als ik u was zou ik me voortaan beter bezig houden met een kookprogramma. |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu wil ik niet beweren dat zij altijd de waarheid verdoezelen, maar of dit nu een 'objectieve' bron is waarover u het altijd hebt, daar heb ik toch zeer ernstige twijfels over. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je raaskalt maar wat. Of dit onzin is en of ik ik erin geloof doet helemaal niets terzake. Wouter Vanbezien leverde het perfecte wederwoord. Ingemaakt door Wouter Vanbezien. Kijk naar de close-ups van meneer De Wever : schrikogen als schoteltjes zo groot, de grote gouwleider kon het wellicht zelf niet geloven, afgemaakt door iemand van Groen!
Jij krijgt ook de Liesbeth Homans Trailer Trifle Trifle Nektapijt Trofee en een sixpack Karlsquell plis toe.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kipkap, gelul en knock-out worden aanbevolen door het team van diëtisten dat het Lisbeth Homans Trailer Trash weekend begeleidt.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 16 oktober 2011 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet zoveel nieuwe inzichten. Wat mij bijblijft is dat BDW met zijn verbaal talent zich al heel goed kan terugvinden in zijn oppositierol. Hij is een schitterend debater. Nu, de anderen kennen hem en schatten sommige van zijn opmerkingen blijkbaar beter in dan vroeger. (behalve Beke, die zich weer liet vangen aan aan spelletje van tussen-vraagjes stellen waarbij hij zich dan laat vastrijden in zijn betoog). Van Besien was duidelijk voorbereid op de suggestie van BDW om in ruil voor hun stemmen, nog wat extra te vragen. Ik vond dat geen groot moment toen BDW dat suggereerde, maar politiek gezien begrijpelijk vanuit een oppositie standpunt. Het mislukte echter duidelijk... en hij kon geen punten scoren.
Het technische gegoochel met groeinormen, elasticiteit, prognoses... tja... daar heeft de kijker niets aan. Tobback heeft het keurig gehouden, maar er wel een paar lappen op gegeven. Tobback laat zich niet in het hoekje drukken. Onnoemelijk veel sterker dan Gennez (die echt slecht was in debating). De kijker zal nu toch wel heel duidelijk beseffen dat het niet Spa is die er de groenen heeft afgereden. Tobback maakte ook heel duidelijk dat er naast de keuze (van vld en cdv) om met weinig partijen te werken, het veel belangrijker is om met weinig ministers te werken. Geen nutteloze posten via staatssecretarissen. Het is duidelijk dat we nog weken en maanden gaan te horen krijgen dat nva niet mocht meespelen, versus het antwoord van vld en cdv dat ze niet mee wilden spelen. Probleem van nva is wel dat ook spa en groen zeggen dat het nva hu eigen keuze is. Ik denk niet dat er veel kijkers op dat vlak hun eigen mening door dit debat zullen bijsturen. We gaan dat nog tientallen keren horen, en tientallen keren dezelfde antwoorden krijgen. Maar het beeld blijft natuurlijk : vlaamse minderheid. Op dat punt zal BDW kunnen blijven scoren, ik denk dat de anderen dat ook wel beseffen. Laatst gewijzigd door peter1962 : 16 oktober 2011 om 18:59. |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De laatste anderhalve minuut maakt De Wever gewoon Beke af en ontmaskert hij hem als superhypocriet!
Nog iets: De Croo heeft nooit rechtstreeks op een vraag geantwoord: als het warm wordt begint hij gauw over wat anders of begint hij zijn afgezaagde mantra's af te ratelen! Gewoon een dikke nul met een arrogant trekje: dit laatste is eigen aan de meeste blauwe geschelpten in de Vlaamse politiek ( VHS, pa De Croo, De Klucht, zatlap De Wael...) ![]()