![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Vanhecke zit er niet binnen en een oude VU'er en 2 van bij de vrt, acht ja wat een "afval" .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 december 2011 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Het pikt, jongens, het pikt!!! Ze zien hun eigen partijtjes leeglopen en kunnen er niets aan doen!!! Het worden leuke tijden!!! Nuja, mensen zien wat ze zien!!! het zijn niet meer die keuterboerkes die vanop de kansel of door de verfranste adel of door een vuilbekkende syndicalist werden overhaald om voor één van de traditio's te stemmen. Het alternatief is er en het alternatief is beter!!! De anderen zijn zo bang van dat alternatief dat ze zich er kapot op compromitteren. Laat ze toch nog even kronkelen. Het is eigenlijk een zielige doodstrijd.
![]()
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bracke, enz..... teveel om op te noemen. Wat gaan die doen denk je als N-VA niet aan den bak komt ? Juist, gaan lopen want dat doen frakkendraaiers nu eenmaal. U noemt N-VA een homogene rechtlijnige en duidelijke partij ? Dan kiest u beter voor het VLAAMS BELANG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou me zelfs kunnen voorstellen erop te stemmen als ze hun werk (waarvoor ze betaald zijn) ernstig zouden nemen. Dat is wellicht een brug tever ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch zal NVA met een tewerkstellingsplan moeten afkomen dat aantrekkelijk is voor de meeste mensen om de actieve bevolking er daadwerkelijk toe aan te zetten meer en langer te werken. NVA staat ook achter de notionele intrestaftrek wat in concreto wil zeggen dat de grote bedrijven steeds maar uit de wind blijven wat betreft hun bijdrage aan de belastingen. 't Zijn wel die grote bedrijven die massaal afdanken. Ik ben zelf een NVA stemmer (totnogtoe) maar heb hierover toch ernstige vragen. Laatst gewijzigd door Karma : 24 december 2011 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Het is zoals een dakgoot die lekt: je kunt de barst wat dichten met Rubson , maar na een tijdje zal ze terug lekken. Ofe je kunt ineens de hele dakgoot vervangen: dat kost wat meer, maar je bent er dan gerust in dat het probleem voor de rest van je leven van de baan is. ![]() Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij sprak alsof hijzelf geen CD&V'er meer was.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kerst komt eraan: "Vuilbekkende syndicalisten op de kansel". Wat voor goedje strooi jij in de kerstpunch?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 december 2011 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het doet me denken aan het clubje NCD-ers (Nieuwe Christen-democraten) met Turtelboom, Van Hecke en Pinxten. Mevrouw Turtelbooms clubje wisselde al gauw van partij toen haar clubje dreigde ten onder te gaan en heeft sindsdien een bliksecarrière gemaakt bij de VLD als niet verkozen minister. Jassendraaiers en opportunisme, de VLD kan er over meespreken en dan druk ik me nog zeer beleefd uit wat betret de zwarte weduwe met haar blauwe smurfschoentjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen problemen mee dat je een kritische kiezer bent die zichzelf vragen stelt. Je kan uw vragen ook altijd posten op de website van N-VA, na een beetje tijd krijgt u daar een antwoord op. Ik heb hetzelfde gedaan omdat ik dezelfde vragen had bij de notionele intrest als u. Ik heb daar een vrij uitvoerig antwoord op ontvangen. De uitwassen van de notionele intrest worden breed uitgesmeerd in de pers, en dat is niet verkeerd, maar dat betekent nog niet dat je de notionele intrest als geheel moet afvoeren. Dat betekent dat je de uitwassen moet aanpakken. Ik hoop in feite dat de huidige regering dat ook gaat doen, want nu heb ik vooral de indruk dat de werkende bevolging de dupe is. Langer werken is in concreto in feite een belastingsverhoging (noorden), voor mij kan die niet zomaar doorgevoerd worden zonder een activeringsbeleid die werklozen actief begeleidt naar werk (zuiden), en ook schorst als ze niet werkwillig zijn. Van die activering zie ik bitter weinig, sterker het duurder maken van de dienstencheques staat daar haaks op. Bovendien, als we langer moeten werken dan moet het op een andere manier kunnen gebeuren. Het is niet realistisch dat een persoon van 60 op dezelfde manier kan blijven werken als een dertiger. 4/5 de mechanismen kunnen dienen om dit op te vangen zonder dat dit mijns inziens invloed moet hebben op uw pensioen. Als ik zie dat oudere werknemers nog steeds bij een crisis als eerste afgedankt worden wegen te duur, dan stel ik mij daar ook vragen bij. Ik vind het wel niet meer dan logisch dat als je met het ouder worden minder gaat werken, je ook minder gaat verdienen. Die keuze moet je durven maken. Maar dat betekent ook dat als je jonger bent, je meer moet verdienen. Volgens mij levert een dertiger veel op voor de werkgever, in zo'n geval mag voor mij de dertiger een groter deel van de koek krijgen als daar tegenover staat dat hij loon moet inleveren als hij ouder wordt. Zoals het er nu voor staat gaat de werknemer zodra hij duurder wordt dan hij opbrengt, of als de werkgever dat denkt, ontslagen worden. Daar is dan in de eerste plaats de werknemer de dupe van. Laatst gewijzigd door stuyckp : 24 december 2011 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Reynders & De Wever: twee handen op één buik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NVA evolueert van NVA →→ NVO naar →→→NVH. Een politieke hoerenpartij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Dat zijn geen argumenten, dat is wild om u heen schoppen.
Er zijn argumenten tegen de notionele intrest, ik geef u al bijna zelf de pap in de mond omdat ik toegeef dat er uitwassen zijn zoals bvb bij Electrabel. Wees dan volwassen en gebruik die tegenargumenten en kom niet af met boutades. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |