![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ben wel heel content over uw vliegkunsten. Uitstekende piloot zijde gij. Heb totaal geen braakneigingen meer gehad. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
'k Weet wel dat mijn bierbuikje er veel imposanter uitziet dan dat van den Eno. ![]() Laatst gewijzigd door Biggles : 28 januari 2012 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
'k Heb zo'n heel gedistingeerde deukhoed. Een herenhoed. Deze hoed heeft, samen met mij, al heel wat meegemaakt. Hij heeft al een ietsje meerdeuken dan toen hij nieuw was. (Mijn tante Bertha is er ooit gaan opzitten, ons katinneke heeft er is in gejongd) Maat ik sta er heel goed mee. Ook met die bierbuik sta ik goed. ![]() Laatst gewijzigd door Biggles : 28 januari 2012 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Biggles;5961004]Ikke een klak. Nooit!!!!
'k Heb zo'n heel gedistingeerde deukhoed. Een herenhoed. Aaah, Gij zijt den JR (Dzee-aar) van in Dallas? ![]() Daaaaalas.....kende 't nog? Begin jaren '80. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=Trixie;5961021]
Citaat:
Het was ook een wapenfreak die het privébezit van wapens verdedigde. ![]() In tegenstelling tot zijn rol in het feuilleton was het een heel "brave" huisvader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() [quote=Trixie;5961021]Mens toch wie kent er nu 'dallas' niet? straks kom je nog zeggen wie er de kampioenen nog kent!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
als je maar vijf talen kent, probeer je in discussies dan ook tot die talen te beperken. er bestaan genoeg discussieforums die niet in het nederlands zijn. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |