![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Todo este mundo es falso y embustero.
Ya me lo dijo mi buen amigo Pedro. He visto violar sin más preocupaciones, as�* que ahora tu no me toques los cojones. También he visto matar a tu amigo, por un poco dinero acribillarlo a tiros. ¿Quién pagará otra v�*ctima inocente? Sal a la calle, pregúntale a la gente. No, no, no no me importa lo que dicen, ya lo demuestra nuestra indiferencia, si voy a la cárcel sólo por lo que digo. Que esta puta justicia sea para todos la misma. Ahora me explico por que existe pobreza. Algunos sinvergüenzas se enriquecen con ella mientras otros mueren de hambre y de miseria. Y el mismo sinvergüenza con un chalet en Marbella.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je een huisje in Marbella?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Pita of pizza?
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hadden de kinderen een goede uitslag op school ?
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Zelfde vragen als voor Firestone, Koenraad en Kallikles:
Wat vind je van dit soort muziek? Welke van de 3 verkies je? Word je er emotioneel van? O Magnum Mysterium Ein Deutsches Requiem Miserere Deus Mei En dezelfde vragen voor deze 3 stukken: Sakura Sakura Moments of Happiness Onbekend
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 2 november 2012 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Wat vindt ge de tofste naam voor jouw nieuw café?
Den Bureau dat weten we al. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2012 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Onbekend. Alhoewel me dat minder aanspreekt die Japanse klanken. Ik zou nooit een CD kopen met zulke muziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Ben je religieus?
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gedoopt, heb mijn beide communies gedaan. Van mijn 6de tot mijn 12de jaar moest ik ook verplicht elke zondag naar de mis. (Wij woonden rechtover de kerk!!!). Ook in de nonnekesschool gingen we verplicht elke week naar de kerk. Om te biechten. Ik vraag mij nu nog steeds af welke gruwelijke misdaden ik als kind begaan heb dat ik moest biechten...
Sindsdien heb ik een afkeer gekregen van de kerk en van al dat gedoe. De laatste jaren nog veel meer, gezien alles wat nu uitkomt van kindermisbruik. Ik kom alleen nog in de kerk bij een begrafenis, uit respect voor de overledene en zijn/haar familie. Ik ben wel gelovig, in die zin dat er ergens een hogere macht moet zijn die wij, met ons simpel mensenverstand niet kunnen bevatten. Maar er is echt geen man met een lange baard die vanuit de hemel op mij neerkijkt, neen. |
![]() |
![]() |