Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2012, 23:44   #61
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ik kan op een stuk papier zetten dat gij pratende zeeanemoon zijt, dat maakt het nog niet waar hé.
En het duizend keer herhalen maakt het ook niet waar trouwens.
Ik begrijp je reacties Salvadorii als gevolg van andere postings in je topic waarover men gaat beginnen muggenziften. Ik heb net hetzelfde gezien de 2 topics die ik zelf ben gestart.

De eerste was over de invoering van de geregistreerde kassa in de horeca http://forum.politics.be/showthread.php?t=167861
Dit was na de invoering van het rookverbod, en nog andere maatregelen die de das rond de kleine man draait.
Topics rondom genoeg, totdat men kritische vragen begint te stellen.
Het aantal bekomen reacties in deze topic: 0 !!
De ontslagen en overnames zullen volgen, straks. Dus Coene zal nog meer ontslagen aan zijn lijstje kunnen toevoegen, om daarna zijn kop te moeten laten worden ingedrukt.

De tweede topic, meer recent, gaat over de belastingsdruk in BE http://forum.politics.be/showthread.php?t=174775
Hier heb ik enkele zéér goede reacties bekomen -waarvoor dank. Maar als men een kritisch vraag durft te stellen, kreeg ik voor de rest de wind van voor. De belastingsdruk in BE is blijkbaar allemaal normaal voor de meesten hier, en dit niettegenstaande de vele topics hierrond, maar niet te kritisch aub.
PS: ook u Salvadorii (in deze specifieke topic).

Ik geef je 100% gelijk in je eerste post die deze topic opende. Het (buik)gevoel/gezond verstand van sommigen bij de bevolking heeft geen "harde" bewijzen meer nodig om te weten hoe het echt loopt.
De staat jaagt op de eigen bevolking met absurde (verkeers)wetten.
De verkozenen zijn 'staatsvertegenwoordigers' die vooreerst denken aan de staat, want gaat het goed met de staat, zal het ook goed gaan met de bevolking. En de staat is deze strijd aan het verliezen door de aanmaak van nog meer en strengere wetten tegen de eigen bevolking = teken van onmacht !!
De verkozenen zijn geen volksvertegenwoordigers meer. Deze denken eerst aan de bevolking, en als het goed gaat met de bevolking, zal het ook goed gaan met de staat.

Een troost: de geschiedenis herhaalt zich af en toe. Het is een kwestie van tijd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 13 augustus 2012 om 23:48.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 00:16   #62
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Ik begrijp je reacties Salvadorii als gevolg van andere postings in je topic waarover men gaat beginnen muggenziften. Ik heb net hetzelfde gezien de 2 topics die ik zelf ben gestart.

De eerste was over de invoering van de geregistreerde kassa in de horeca http://forum.politics.be/showthread.php?t=167861
Dit was na de invoering van het rookverbod, en nog andere maatregelen die de das rond de kleine man draait.
Topics rondom genoeg, totdat men kritische vragen begint te stellen.
Het aantal bekomen reacties in deze topic: 0 !!
De ontslagen en overnames zullen volgen, straks. Dus Coene zal nog meer ontslagen aan zijn lijstje kunnen toevoegen, om daarna zijn kop te moeten laten worden ingedrukt.

De tweede topic, meer recent, gaat over de belastingsdruk in BE http://forum.politics.be/showthread.php?t=174775
Hier heb ik enkele zéér goede reacties bekomen -waarvoor dank. Maar als men een kritisch vraag durft te stellen, kreeg ik voor de rest de wind van voor. De belastingsdruk in BE is blijkbaar allemaal normaal voor de meesten hier, en dit niettegenstaande de vele topics hierrond, maar niet te kritisch aub.
PS: ook u Salvadorii (in deze specifieke topic).

Ik geef je 100% gelijk in je eerste post die deze topic opende. Het (buik)gevoel/gezond verstand van sommigen bij de bevolking heeft geen "harde" bewijzen meer nodig om te weten hoe het echt loopt.
De staat jaagt op de eigen bevolking met absurde (verkeers)wetten.
De verkozenen zijn 'staatsvertegenwoordigers' die vooreerst denken aan de staat, want gaat het goed met de staat, zal het ook goed gaan met de bevolking. En de staat is deze strijd aan het verliezen door de aanmaak van nog meer en strengere wetten tegen de eigen bevolking = teken van onmacht !!
De verkozenen zijn geen volksvertegenwoordigers meer. Deze denken eerst aan de bevolking, en als het goed gaat met de bevolking, zal het ook goed gaan met de staat.

Een troost: de geschiedenis herhaalt zich af en toe. Het is een kwestie van tijd.
Ja wel eerlijk zijn hé: die 760/1000 belastingsdruk klopt gewoon niet. Zeker wat iemand die 1000 euro/maand verdient. En ik begon door te zeggen dat BE een enorme belastingsdruk heeft - de hoogste ter wereld. Ik zei verder dat ik het vooral erg vond dat ge onjuiste/overdreven cijfers gebruikte - zeker omdat de echte cijfers al meer dan erg genoeg zijn. Goed ik had een keertje minder 'belachelijk' kunnen gebruiken - maar ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar niet op zijn eigen werkelijkheid.
Oud 14 augustus 2012, 07:14   #63
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Indien u niet Belg bent hebt u helemaal geen identiteit, u kunt zich dan zelfs geen vlaming noemen.
Dat beseft u toch ?
Er zijn méér dan 6 miljard mensen die geen Belg zijn, en toch hebben zij minstens één 'identiteit'.

Noch Zeeuws-, noch Frans-Vlamingen zijn Belg, en toch kunnen zij zich Vlaming respectievelijk Flamand noemen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 07:24   #64
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Er zijn méér dan 6 miljard mensen die geen Belg zijn, en toch hebben zij minstens één 'identiteit'.

Noch Zeeuws-, noch Frans-Vlamingen zijn Belg, en toch kunnen zij zich Vlaming respectievelijk Flamand noemen.

Rikske snapt het verschil tussen zijn ideologie en de werkelijkheid niet.

Volgens mij is hem in zijn waanzin laten sudderen een goede zaak voor Vlamingen, Walen en Brusselaars. Bon geen enkele Brusselaar(FR of VL), Vlaming of Waal kan hem schelen, maar net daarom...

We zijn het ergens verplicht om ten minste een poging te wagen; want zijn ziekte is geneesbaar...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 14 augustus 2012 om 07:26.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2012, 07:27   #65
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Bon Henri doet misschien enkel alsof... maar dan zijn de gevolgen eerlijke wijze enkel voor 'hem'.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be