![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Van de norm afwijkend gedrag, het weze maatschappelijk, affectief of sexueel, etc…, maakt nu eenmaal sinds oudsher deel uit van de maatschappij, dus ik vind het niet onterecht dat het onderwijs daaraan enige aandacht verleent, doch slechts op voorwaarde dat dit gebeurt ten aanzien van kinderen die een leeftijd hebben bereikt waarop zij in staat zijn de meestal ingewikkelde banden tussen oorzaak en gevolg terzake te snappen.
Vooral voor wat affectief en sexueel afwijkend gedrag betreft zijn een aantal frustraties en omgevingsfactoren op cruciale momenten in de ontwikkeling cq. de puberteit zeer dikwijls van bepalend belang, en mij komt het voor dat jongere kinderen nog niet het vermogen kunnen hebben om een goed inzicht te verwerven in dergelijke toch verre van eenvoudige materie, zeker in het licht van de vaststelling dat de meeste personen die zelf van de norm afwijkend sexueel gedrag vertonen er zelfs op volwassen leeftijd nog niet blijken in te slagen om een objectief inzicht te hebben in de oorzaken van hun afwijking. Anderzijds is het ongetwijfeld nuttig om kinderen op daartoe geschikte leeftijd enig inzicht te geven in de mate van maatschappelijke cq. juridische aanvaardbaarheid van dergelijke vormen van afwijkend gedrag, zodat zij minstens het verschil kunnen maken tussen (bijvoorbeeld) homofilie en pedofilie etc… |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen homofoob , ik heb het er moeilijk mee dat homo's en moraalridders zich moeten profileren alsof zij de volmaakte uber mens zijn , terwijl ze als sexuele geaardheid hun doen hebben verlegt naar een perversiteit en strontroeren .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar om het kind een morale opvoeding te geven waar het recht op heeft , absoluut onvoldoende . kijk maar eens naar het midden waar homo's zich altijd in begeven , het ligt mijlen var af van de humane beschaafde wereld waar kinderen horen in opgevoed te worden . Ze begeven zich altijd in hun leefwereld met een overdossis janetten gedrag , dat kind krijgt gewoon geen kans , het wordt die perversiteit met de paplepel ingegoten . Kijk , als je het over kinderen hebt , wordt opvoeding enkel geasocieerd met liefde . Kunnen kids evenveel liefkozingen krijgen van homo's , Ja , en zorg , Ja Maar opvoeding , ABSOLUUT NEE , omdat die mensen de wereld aanzien vanuit een ander standpunt . en ook in een ander standpunt zitten . Kinderen moeten in een normale situatie opgroeien en niet in een gemanipuleerde en overdreven janetten verhaal met perversiteiten ten top . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En als afwijkend maatschappelijk gedrag moet worden uitgelegd dan kan men daar wel een heel lesjaar mee vullen. Dat dus liever niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kerel, heb jij een psychose of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() allerhande interessante feedback en gezien het verschil in opvattingen is het subject toch een heet hangijzer.
Het is een zakelijk-emotioneel conflict in de relatie tussen personen. Goed, dat laatste moge een unanieme prive-aangelegenheid zijn - dat is wat mij betreft een 'ieder-voor-zich' - maar om dit in een onderwijspakket onder te brengen vind ik wel erg ver gaan. Piero zegt het: want dan moet je alle subgroepen meenemen en dan kom je al snel terecht bij de criminele activiteiten die uit de homosfeer voortvloeien. En dan ga je lesjaren nodig hebben om dat allegaartje op een juiste manier uit de doekn te doen. Ik denk dat de overwegingen puur politiek gericht zijn. Een groeiend aantal kamerleden/politici is gay/homo en zij willen hun geaardheid op de een of andere wijze gelegitimeerd zien. Vandsaar dus het homohuwelijk alhoewel dat niets met een huwelijk te maken heeft. En zeker niet met het doel ervan. Het is hier 'lang leve de belastingdienst'. Want die dienst is de enige die van een homohuwelijk profijt trekt. Het subject homofilie en pedofilie is een aangrenzend gebiedsdeel. Een stapje over de lijn en u bent crimineel. Uit het een volgt het ander, niet omgekeerd.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 oktober 2012 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() @Libro
Niet zo moeilijk. Ik denk dat het plan van hert demissionaire kabinet niet afgeschoten zal worden. Integendeel, de kaalkoppen komen er aan. Politiek = crimineel en dat is hier eens temeer bewezen. Het zijn de mensen met fysieke abberaties die de toon gaan zetten. Straks krijgt u een boete als u geen blijk geeft homo te zijn.
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Die verderfelijke groep mensen stroomt massaal onze landen binnen, om hun heaumeaugedachtegoed op te dringen. Niemand die denkt aan de kinderen, mijn god, de kinderen!!! Onze klein mannen denken dat dat allemaal mag, zo openlijk uit de kast komen, in plaats van dat op te kroppen zoals normale mensen! En het begint met twee mannen die elkaar af gaan lebberen, maar waar eindigt het? Zoöfilie? Pedofilie? Necrofilie? Polygamie? Seksuele relaties tussen mensen van verschillende rassen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homo-tolerantie is leuk en aardig, maar dat zorgt er ook voor dat mensen toleranter worden tegenover andere perverse dingen.
Als wij bijvoorbeeld homoseksuelen relaties als normaal beschouwen, hoe zit dat dan met relaties tussen verschillende rassen? Het blanke ras mag niet verloren gaan, en dat gebeurt wel door rassenmenging. Hopelijk komt het allemaal nog goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Ervaringsdeskundige
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Met een beetje geluk worden de homo-lesgevende -leraars niet levend gevild door woeste familieleden van de kindertjes . ![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Als een homofiele wetenschapper iets over homo's schrijft, is dat wellicht niet altijd objectief...
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Ik denk dat de tolerantie daarmee zal verlagen.
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() 't grappige is dat deze zelfde poltici aan de hoogste galg zouden hangen in landen die ze fervent verdedigden tegen de zgn dictatoren.
Zoals Libye, en niet te vergeten Egypte. Korte metten dus.