![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 december 2012 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier is een bewijs: ![]() Maar dankzij uw Lala scholen en in uw Lala pers kent u dit niet (of heeft u er een totaal misvormd beeld van). "Police officer Kimberly Munley was the first line of defense against self-declared Jihadi Terrorist Major Hassan at Ft Hood Texas. She was the one who shot him and stopped the ongoing "act of terror." But the Obama Administration doesn't recognize the attack as Terrorism. It calls it "work place violence." Munley is an American heroine, and we all hope to see her recognized as such by the next Administration." Laatst gewijzigd door NOBSPC1 : 15 december 2012 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn vele zeken die ik niet weet, maar wat me maar al te duidelijk is is dat uw houding voor nog meer leed in de wereld zal zorgen. U loopt over van de haat. Eens zien hoelang het duurt vooraleer ook de moderatie vind dat u weeral eens te ver gegaan bent met uw extremisme.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 december 2012 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Die bestaat, maar dat een asociaal joch die kan vinden lijkt me sterk.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 15 december 2012 om 23:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het systematisch verwijderen van God van publieke scholen ...
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Wat heb ik met die wapenfreaks te maken? Ik ben persoonlijk tegen vuurwapens.
![]() |
#73 |
|
![]() Kan best zijn, maar net als die wapenfreaks lees je het Tweede Amendement als een individueel recht op vrij wapenbezit terwijl het in feite enkel bepaalt dat er naast het staande leger ook een goed georganiseerde en gedisciplineerde burgermilitie moet zijn. Niet meer, maar ook niet minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U interpreteert het maar zoals u wil, maar ik heb geen weet van een Amerikaanse rechter die uw interpretatie volgt. Gegeven de de tijd waarin het geschreven is zou uw interpretatie ook opmerkelijk zijn indien die correct was.
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees het als 'verfoeilijk'. Vind u dat zelf niet een beetje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik heb zelf een autistische zoon die bovengemiddeld slim is, momenteel een brave jongen maar die heeft wel vreemde ideeën over dood en leven. Die denken anders, als ouder wil je dan geen shotgun, 2 handwapens, geluidsdemper en kogelvrije vesten in huis. Ik weet niet wat die moeder bezielde om zo'n wapens te houden, dit incident lijkt me 100% de schuld van wapens in huis.
Laatst gewijzigd door BonBon : 16 december 2012 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De manier waarop dit drama in de media wordt voorgesteld, de schijnbare hysterie bij de Amerikaanse bevolking tot en met de president die er een traantje bij wegpinkt.... Stop met huilen en doe er echt iets aan denk ik dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat betreft de moeder in dit geval, als ze de geplogenheden van een wapenbezitter met gezond verstand had gevolgd, had zoonlief een paar dagen nodig gehad om de wapenkast open te breken. Om dan nog ruzie te mogen maken met trekkersloten. Het enige je haar kan verwijten is vertrouwen in haar nageslacht.
![]() |