![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, die is helaas geen lid van de BUB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel leden telt BUB in het totaal??? (het Vlaamse folkgroepje en de Boeddistische Unie België die dezelfde naam dragen niet meegeteld ![]()
Reality is merely an illusion, be it a very persistent one. Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 8 januari 2020 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo rond de 100 actieve leden (sympathisanten die af en toe eens iets mee doen niet meegerekend)
Klein, ik weet het, maar we moeten ergens beginnen, niet? Vandaag bestaan we overigens 7 maanden. Van 4 naar 100 leden + vele sympathisanten in 7 maanden is toch ook niet zó slecht, wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() Amai, jullie gaan nogal eens potten breken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks beters te zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() Sorry. Te zeer onder de indruk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu verplichten de omstandigheden mij weer om het alleszeggende symbool te gebruiken:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Schepen
|
![]() Iets zegt met dat dat van die "100" leden niet klopt... Of hebben jullie gewoon lidkaarten uitgedeeld?
Een partijbestuur, met een regeling voor lidmaatschap hebben jullie volgens mensen die jullie iets beter kennen dan ik, hebben jullie niet. Op jullie website is het ook nog niet mogelijk lid te worden... hebben jullie vier zoveel sympathisanten die lid zijn geworden? Zelfs naaste buitenstaanders kunnen immers nog geen lid worden...
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach...
Weet u, de plaatselijke club van postzegelverzamelaars heeft ook 100 leden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Hèhè. De Tennisclub van mijn stad heeft er zelfs nog wat meer!!!
![]()
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tennisclub is dan ook ouder dan 7 maanden he.
Of kon bouwen op ht succes van een voorganger (cf. SPIRIT, N-VA, Vlaams Blok, alle flaminganten in Belgische partijen, etc, etc) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Schepen
|
![]() DNB --- geeft een zakdoek aan --- Patriot.
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mensen toch, wat is de essentie van een forum, als het erop neer komt een gedachtengoed te vergelijken met een tennisclub? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Schepen
|
![]() Het gaat er niet om wat ik MEER weet, maar wat ik CORRECT vermeld... Want dat jullie geen 100 leden hebben, dat weet ik niet MEER dan jullie, aangezien jullie het zelf EVEN GOED weten
![]()
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2) NVA heeft geen nieuwe ideologie gebruikt, doch een oudere verdergezet 3) NVA heeft kunnen genieten van de gratis reclame via de nieuwsberichten (cfr. campagnestart, maar ook veel eerder met bv: splitsing van VU. 4) NVA wordt sneller uitgenodigd tot politieke debatten 5) NVA zetelt reeds in kamer en senaat Daartegenover staat BUB 1) Geen erfenis van enige andere partij 2) Een nieuwe ideologie 3) Géén reclame van onder meer het journaal 4) BUB krijgt zelden de kans om deel te nemen aan politieke debatten 5) BUB heeft niet het voordeel reeds te zetelen, en loopt daardoor heel wat persaandacht mis. Dit alles in acht genomen vind ik de vooruitgang van BUB een zeer mooie zaak.
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Wat u daar aanhaalt geldt evengoed voor Vivant, en die hebben 130.000 kiezers en heel wat meer dan 100 leden.
Zelfs acht maanden na hun ontstaan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verder heeft VIVANT in haar bestaan reeds op veel meer persaandacht kunnen rekenen als BUB, evenzeer op meer intervieuws mogen komen als BUB. Het aantal kiezers van BUB zullen we kennen ná de verkiezingen natuurlijk! Ik heb het hier ook nergens over VIVANT gehad bij mijn weten, of vergis ik mij hierin?
![]() |