![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan moeilijk aan nemen dat je werkelijk zo denkt, en als je toch zo denkt, ok, dan zijn we uitgepraat vermits er geen enkel redelijk raakvlak over blijft. Het doet me wat denken aan Hitler die - toen de Russen aan het einde van de straat stonden, nog even ging beslissen wie er na zijn dood de baas werd in Duitsland en wat er allemaal moest gebeuren. Roep me maar als Brussel onafhankelijk is.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien, zoals ik tegen Jack zei, roep me maar als Brussel onafhankelijk is.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Science-fiction domineert de Belgische politiek. We hebben hier blijkbaar teveel tijd.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dit, gelet op de demagogie in Brussel vandaag de dag en dus de hoofdmoot van de doelgroep indachtig. Dat het overgrote deel van de 'bevraagde Brusselaars' voor hun 15de waarschijnlijk nog nooit - uit educatief/opvoedend standpunt dan - de ring zijn overgestoken speelt géén rol denkt u? Heeft het merendeel van de bevraagden enig besef van het huidige kluwen der overheden, transfers, verdeelde bevoegdheden, allerhande raden en gemeenschapscommissies, etc...? Laat staan hoe het werkt in een ander gewest? Hebben zij enig besef van de financiële kater dewelke ontstaat bij zo'n onafhankelijk? Het beeld gedragen door deze overgrote groep is 'Bruxelles c'est nous', zonder enige realistische kijk op de gevolgen. Het lijkt al bijna op gang-romantiek voor de één (vul zelf maar in!) of op ouderwetse marolien/stoemp me worst-mentaliteit van de ander (mag je ook zelf invullen). Ik twijfel daar zéér sterk aan en daarom ook dat deze enquête volgens mij géén afspiegeling is van een bestaand scenario op voorwaarde dat de bevraagden ter degen worden ingelicht. Afgezien van de zes % die bij Vlaanderen wensen aan te sluiten...Deze zijn wel duidelijk af te lijnen hoor - De Dansaerts-slimmeriken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wilt a onafhankelijk zijn of b jaarlijks vele miljarden blijven ontvangen van Vlaanderen... Ken ik het antwoord al. Ik moet daar niets vervalsen. Gegeven de vraagstelling en de gegevens waarover de Brusselaars, die meestal éénzijdig door Waalse media ingelicht worden, kunnen beschikken is de uitkomst van deze peiling wss wel correct. Of de Brusselaars effectief beter af zijn bij Wallonië... dat is een ander paar mouwen. Maw, dit soort peilingen geven misschien weer wat bij de mensen leeft maar heeft met realisme bij de bevraagde mensen niets te maken. Indien je aan 4-jarigen gaat vragen of sinterklaas bestaat zullen die naar waarheid je vraag beantwoorden. Indien 98% ja antwoord wil dat nog niet zeggen dat de Sint werkelijk bestaat...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je vertrek vanuit een wit blad, kan alles herbekeken en onderhandeld worden, ook grenzen. Je kan niet alleen wanneer het u goed uitkomt met de grondwet (taalgrens remember) beginnen te zwaaien. Wit blad methode: alles mogelijk, grondwet voje waardeloos papier. "Constitutionele" methode: vertrekt vanuit huidige grondwet en daarin is Brussel een gewest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga het nog eenmaal zeggen zoals Raf het dikwijls zei: Stop nu maar met trollen liefje.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kolder Science-Fiction.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor de financiering van BXL is er wel een oplossing: ze verkopen hun laatste vlamingen aan vlaenderen.
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewest is gewest. Maar nogmaals, niemand dwingt jullie om heel de grondwet overboord te gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Zoals iedereen weet is Singapore ook ondanks "Het Volkerenrecht" een onafhankelijke stadsstaat geworden.
Er zal daar toen ongetwijfeld ook een scheve Maleisier geroepen hebben: "Sinds wanneer hebben steden recht op zelfbeschikking!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En wie gaat er in je wapenfabriek werken dan? Laatst gewijzigd door drenkeling : 23 maart 2013 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() De Brusselaars.
Citaat:
En ik denk ni dat er daar veel vlamingen "werken".
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |