![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
-de pvda behoort hier niet toe, lees mijn posting -reageer eens inhoudelijk driewerf (razend)
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
driewerf
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
driewerf
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 augustus 2004 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Seba : 4 augustus 2004 om 00:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
driewerf
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 4 augustus 2004 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Jullie steunbetuigingen zijn er alleen maar om jullie zelf in het zonnetje te zetten en een schijn van morele superioriteit te geven. Het doet me denken aan de parabel van de tolenaar en de farizeeër die beiden in detempel komen bidden (ja een communist die de Bijbel aanhaalt). De tolenaar zit sereen te bidden, de farizeeër doet dit vooraan zeer luid, zijn devoot leven uit te roepen met de woorden 'goed dat ik geen zondig leven leid als de tolenaar'. Mijn partijgenoot solidarnosc heeft als enige het belang van de arbeiders naar voor geschoven. driewerf (razend kwaad)
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als u kwaad wordt over steunbetuigingen, dan stel ik voor dat u zich aansluit bij Janssen die ergens bij communautaire discussies een topiv heeft geopend om uit te schreeuwen hoe schandalig hij het wel niet vond dat Vlaanderen hulp gaf en dat Vlamingen daarvoor betaalden. Tollenaar is trouwens met 2 ll'en. Wij schuiven het belang van alle slachtoffers en gewonden naar voor, niet alleen de arbeiders. Daarin zijn we dan een stuk properder dan jullie, beste 3werf.
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken, Wees Immer Uzelf En Ongeknecht Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken, Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht! Laatst gewijzigd door Foundation : 4 augustus 2004 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dit heeft niks met morele superioriteit te maken (NB ik ben - voorlopig - geen BUB lid), ik juich enkel toe dat BUB er (blijkbaar als enige) aan dacht om een steunbetuiging uit te vaardigen daar kan jij dan wel nijdig om zijn, het verandert er niks aan
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 4 augustus 2004 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Betuig uw steun desnoods aan de ganse wereld, aan de ongelukkige shoppers in Asuncion, de pechvogels op een bus in Turkije... Maar laat het in het vervolg na een overzichtje van de andere partijen te geven die dat niét doen, alsof zij in iets tekort schieten. Het verhaal van de luid biddende farizëer en de in stilte biddende tollenaar van solidarnosc vind ik bijzonder treffend in dit geval. Jezelf onderscheiden omdat je wél een rouwbericht stuurt, getuigt van ongezonde lijkenpikkerij. Maar om het goed te maken zullen we zeker een bericht met condoléances op onze site plaatsen voor het BUB-verkiezingsresultaat. Je hebt rampen en je hebt catastrofes, om uw voorzitter maar eens te citeren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
waarom moet je nu zo defensief worden over zoiets? de nva is een vlaamse partij en wil een onafhankelijk vlaanderen, dus voor jullie is een rouwbericht voor de walen wellicht hetzelfde als een rouwbericht voor de turken voor mij en anderen niet
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als ik een verklaring mag voorstellen: daar is niks speciaals aan, dat gebeurt elke dag de gasexplosie is uitgeroepen tot nationale ramp daaentegen
![]() |