![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Zo'n "open brief" zal vlug in de bak belanden...
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Europa en rigoureus hun standpunten volgen is een N-VA punt. Een onafhankelijk Vlaanderen is hun bestaansreden, maar mag nog niet direct, het zou hun bestaansreden, eenmaal toegepast, kunnen aantasten. Ik voeg er nog een derde punt aan toe, uit de NAVO en de EU stappen zou de doodsteek zijn voor jouw "onafhankelijk Vlaanderen" partij. Voka zou dan geen baas meer willen zijn van BDW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij Van Besien uiteraard wel. Daarom is het ook onnuttig hem een mail te sturen. Bij een open brief kan IEDEREEN de gegronde kritiek lezen en ieder mag er dan het zijne van denken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heus niet omdat ik wel kon genieten van het spektakel dat de verkiezingsoverwinning van de N-VA heeft opgeleverd of omdat ik De Heer De Wever vaak erg grappig vond, dat ik van de N-VA 'mijn' partij en van De Heer De Wever (of VOKA) 'mijn' baas ga maken. Ooit was ik een vrij vurig supporter van "AGALEV", en dat beklaag ik mij nog steeds niet. Wat ik mij wél beklaag is dat ik niet tijdig ingezien heb dat "GROEN!" écht iets hélemaal anders was. Wellicht speelden sentimenten een te grote rol. Tegenwoordig ga ik als 'partijloze' door het leven, en het ziet er niet naar uit dat daar in de nabije toekomst verandering in komt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Ook djimi zal in den bak belanden.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk dan later nog even terug en beslis of het de moeite nog loont. Verzuurt U vooral Uw leven daar niet mee, het merendeel in Belgie is uiteraard zeer tevreden met de multikul en Di Pupo, zoniet zou het geen bestaansreden kennen, begrijpt U? Sorry hoor, ik voel alvast met U mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Adios muchacho
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge haalt de woorden uit mijn mond!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Standpunten neem je altijd in en heeft op zich niets te maken met een partij. Zelfs standpunten hangen grotendeels af van de situatie waarin je je bevind. Maar aangezien je uit een pakket standpunten moet kiezen, zul je nooit al je persoonlijke voorkeuren kunnen bereiken. Denk je dat er een weldenkend mens bestaat, die iemand anders armoede toewenst? Die mensen vind je in alle partijen. Omgekeerd zijn er teveel die denken, zolang ik niet in die situatie verkeer, kan het me geen bal schelen. Die mensen vind je ook in alle partijen en jammer genoeg bijna allemaal in de hoogste echelons van die partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 26 mei 2013 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben van geen enkele politieke partij lid, en er is mij voor het ogenblik geen enkele politieke partij bekend waar ik lid van zou willen worden. Als u een béter etiket dan 'partijloos' voor mij kunt bedenken, had ik dat graag vernomen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Bruxellois wiens kennis van het Nederlands nauwelijks verder reikt dan 'je ne parle pas flamand' en/of op mij neerkijkt omdat ik wél Nederlands spreek, kan voor mijn part samen met de Bruxellois die Bruxelles 100% francophone wil de pot op. En ja, jonge en minder jonge Bruxellois die geen Nederlands WILLEN leren omdat die taal 'trop moche', 'trop difficile' of 'trop inutile' zou zijn, vind ik niet alleen bekrompen, maar ook oerdom. Met zo'n volk 'pas de pitié', hé. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 mei 2013 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |