![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Pilotenopleiding is een uitzondering, het is een niet-erkende privé-opleiding: het kindergeld valt weg.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 juli 2013 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog de rest.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die cursus is niet slecht nochtans.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet voor een weedkweeker.
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ale DiRupo is nog altijd gebuisd voor mij zie pdf
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 juli 2013 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eerlijk zijn ze dus niet. Massa jongeren gaan werken inplaats van studeren. Die betalen belastingen en hebben geen kindergeld meer. Iedereen gelijk? Nee..het is een kastensysteem. Eenheidsstatuut voor jongeren nu.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 juli 2013 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten, voor die €150 ... Alleen vrees dat ik veel arbeidersgezinnen dit kindergeld moeilijk kunnen missen om zoon/ dochterlief te laten studeren. Maar dat zal waarschijnlijk geen zak kunnen schelen: "ikke arm en dom, iedereen arm en dom." Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 juli 2013 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ben ik wel dom, allicht wel. Maar arm nu ook weer niet precies. Alhoewel nu ook geen miljonair in euro's.
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() [quote=vindingrijk;6699262]
Citaat:
![]() Man man zo een onzin als jij daar neer dumpt ( zoals een worst in de toiletten ) heb ik reeds lang niet meer gehoord en gelezen. " Jeugd moet afzien ! ...weet niet wat werken is ...Blablabla" Om GOED te studeren, moet je goed gevoed & uitgerust zijn. Daarom lukken studenten die NIET moeten gaan werken gemakkellijker als de anderen die WEL moeten gaan werken. Snap je , of is het te moeilijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want het gaat nergens goed. Behalve in Australië of Canada misschien, maar dan moet je zien dat je iets kunt dat ze daar nodig hebben, of anders kan je ophoepelen. Zo zot als hier zijn ze daar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De sterrenhemels zijn er veel helderder dan hier, je zou nogal youtubefilmkes kunnen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Australie? Dat land zit weldra in een serieuze crisis. De Australische dollar is momenteel doelwit van speculanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meer geraffineerden gaan al of niet fictief alleen wonen, en kloppen aan bij het ocmw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt daarbij dat ook de attitude, en het al of niet te overdreven aanwezig zijn van een sociale hangmat, wel een rol spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe, nooit eerder ging het zo slecht dan tegenwoordig en al dat gestudeerd heeft zeker nog geen verbetering gebracht.
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Kindergeld beperken tot 2 kinderen en halveren voor het derde kind, die erna 0 kindergeld was een betere optie geweest.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan ook veel logischer iets te doen aan hetgeen het meeste kost, namelijk 23-jarigen die zich tot het ocmw richten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk succes?
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar tot wanneer zijn die kinderen nog altijd kinderen? Voor de één, als ze niet zo goed presteren op school al snel zijn dat dan volwassenen. Zonder kindergeld en studiebeurs en zo allemaal. Voor de anderen...komt daar geen eind aan. En na studie volgt geen werk....nee ze mogen stempelen. Groot verschil tussen kinderen alvast. Kastensysteem. Baronetsysteem. Succes dat die al opgebracht hebben....iedereen heeft er de mond vol van.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 juli 2013 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |