![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Lol, neen...
Dat mag van mij wel wat lager zijn ,maar laat ons stellen dat we hetzelfde bedrag aan belastingen betalen dan nu,Zou het geen pak verzuring wegnemen als je dat zelf zou mogen beslissen waar je geld naartoe gaat?Inplaats van nu in een bodemloze put te zien verdwijnen met alle gevolgen van slecht beleid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arm Europa dat kinderen als een last is gaan zien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld is overbevolkt. Hoe minder kinderen er geboren worden, hoe beter.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In principe is er helemaal geen overbevolking in de zin dat er daadwerkelijk geen plaats meer is voor meer mensen op de wereld. Het is allemaal gewoon erg oneerlijk verdeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bevolking wordt gewoon in hoog tempo vervangen. De immigratiecijfers zijn heel behoorlijk voor Vlaanderen. Citaat:
Kinderen worden door de Vlaamse meute en hun politieke leiders beschouwd als kostenpost op de eerste plaats. Als milieuvervuiling. Als handenbinder. Jij bent wat dat betreft cultuurvreemd en een vreemde vogel in deze tijd. Iemand die net als de meeste migranten gewoon van zijn kinderen geniet, en kinderen eerder ziet als essentie en zingeving van en voor het leven. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 juli 2013 om 22:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat geldt voor Afrika en Azië, niet voor Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is wel degelijk overbevolking. Het volstaat immers niet dat er plaats genoeg is voor mensen. Er moet ook plaats zijn voor al het andere. De helft van de huidige wereldbevolking zou moeten verdwijnen om goed te zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geldt voor de hele wereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa zal dus niet hetzelfde blijven. Europa sterft en wat er voor in de plaats komt, lijkt eerder op Noord-Afrika. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat niet is , kan nog komen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De problemen zijn er nog steeds als de helft van de bevolking dood zou gaan. Door onder andere overconsumptie. Daarbij, voor wie zou het precies beter zijn als de helft van de bevolking dood gaat? Voor die arme Afrikaantjes? Nee want "overconsumptie". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En vooral: daar kleine Nederlandstaligen maken... ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 29 juli 2013 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miljaar , ik ben zo'n zot
![]() ![]()
![]() |
![]() |