![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid : ik bedoel het wel muzikaal hé, dat stuk koning interesseert me nauwlijks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 30 augustus 2013 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Denk ook aan de economie, aan de terugverdien-effecten enz. Dag Allemaal en Story gaan weer een formidabele oplage kennen, dat zijn vlaamse bedrijven dus die kunnen alle steun gebruiken in deze barre tijden. Together we stand, schouder aan schouder enzovoort. Hun lezers willen ook wel weten wat voor een kleedje dat koningin Mathilde aanheeft hoor, ook al kiezen ze op 25 mei voor n-va. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Dit nummer mag gespeeld worden wanneer die Britse mummie naar Ieper komt volgend jaar:
http://www.youtube.com/watch?v=PJlmZLHNFAE |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boudewijn genoot (destijds toch nog) mij sympathie omdat hij de enige Seksen Coburg is van wie ik dacht dat hij zijn eigen vrouw graag zag. Ik begreep zelfs dat een man die geen kinderen op de wereld krijgt gezet weigert om abortus goed te keuren. Van vendelgezwaai bij zijn opgebaard lijk heb ik echter niets gemerkt. Zelfs niet van kinderen. Wordt Plipke in Mechelen begraven? Dat zou gewééééldig zijn! Sinds ik weet dat Boudewijn niet alleen zijn stiefmoeder naaide, maar zelfs een abortus regelde voor een van de liefjes van de Lorre, is het laatste restje sympathie die ik voor de énige Saksen Coburg had weggeebt.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Versta jij dat uit wat Superstaaf schrijft?
Lees het nog eens, maar dan wel wat aandachtiger. Als je dan nog niet "ziet" wat hij schreef ben je geen leftie maar en domoor.
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al mijn illusies in het menselijke denkvermogen zijn in dalende lijn gegaan, omgekeerd evenredig aan de verkoopcijfers van Dag Allemaal. Op cretinisering staat geen enkele grens. Vroeger dacht ik dat we het absolute nulpunt bereikt hadden op vlak van menselijke regressie met VTM, maar dat was een vergissing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Getfer Garry. Jij ook al!
Lees dit nog eens: Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat het " volksvermaak " betreft, ik zie helemaal niet wat er vermakelijk is aan deze familie blauwbloedige parasieten ? Ik heb het niet speciaal voor voetballers, maar die sjotten tenminste nog tegen een bal voor hun torenhoge lonen. De Fluppe die doet niets, is volledig nutteloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En als souveniertje elk een rol wc-papier met de Belgische kleuren. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 30 augustus 2013 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een flamingantische Vlaams-nationalist. Superstaaf kan geen "flaminganten" luchten. Geen VB-ers, en evenmin de "lefties" van de N-VA. Superstaaf is een belgicist. Ik verdenk hem ervan (zoals de meeste belgicisten) dit enkel "beroepshalve" te zijn. Daarom zal ik hem niet gauw een belgisch-nationalist noemen. Hij ging er vroeger prat op partijloos te zijn, maar gaf wel toe "liberaal" te zijn. Sinds de liberalen "lefties" geworden zijn is de liefde gekoeld. Hij heeft, voor zover ik weet, zijn electorale toevlucht tot LDD genomen. Volgens hem zijn dat nog de enige liberalen die naam waard. Jammer genoeg voor Superstaaf, en in tegenstelling tot de N-VA, is die partij niet van de grond geraakt. ![]() Het is niet de eerste keer dat ik dit zeg, maar de Superstaaf uit mijn vorige forumleven heb ik nooit zien schrijven dat het VB niet racistisch genoeg is. Nochtans gebruiken belgisch-nationalisten dat volgraag om het cordon sanitaire te verantwoorden. Iedereen die in staat is een beetje eerlijk te zijn met zichzelf weet nochtans dat het cs er niet is gekomen omdat het VB racistisch is, maar omdat het "veel te veel flamingant is" en te groot werd (en daardoor gevaarlijk). Daarom zou het regime de N-VA daar graag bijsteken. Flamingant is synoniem voor separatist, extremist, racist, en zelfs fascist. Racisme stoort Superstaaf niet. Flamingantisme daarentegen.... Op dat punt verschilt hij dus niet van Belgisch-nationalisten. ![]() Vrijheideerst zou dus gedacht hebben dat Superstaaf een Blokker was. Superstaaf was er als de kippen bij om dat te ontkennen. Jij wil geen "leftie" genoemd worden. Bart Somers is echter evenmin een N-VA-leftie. Nooit geweest. Wel schoot hij wortel in de VU. Maar daar wortelde eveneens een zekere Spabert-Anciaux. D�*t is pas een doorwortelde "leftie"! Onzin dus om Bart Somers een N-VA-er te noemen. Somers zit allang, vooral dankzij zijn voorzitters-en burgemeesterspostje, gebeiteld bij de Pest Voor Vlaanderen. Die partij is, in tegenstelling tot die waarin Somers zijn politieke carriere begon, walgelijk koningsgezind. Wedden dat er ene in zijn vuistje lacht omdat hij ons lekker heeft kunnen opjutten?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 31 augustus 2013 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moord op Lumumba was niet genoeg daarvoor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom niet uit een Vlaams-nationalistisch nest. Mijn ouders waren fervente CVP-ers. Mijn vader was ook delegee van het ACV. Doet het je deugd dat je iemand met die achtergrond kunt verwijten dat hij niet slimmer was?
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is in Mechelen dus toch nog éne met gezond verstand die vindt dat de hoge kosten die het bezoek van de vvorst en zijn eega met zich meebrengen niet te verantwoorden zijn in crisistijd.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/me...tter-RNBLVFOCW
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet iedereen is er op jonge leeftijd aan toe. Maar blijf rustig, ooit komt ook uw tijd, ooit ziet gij ook het licht, ooit zal zelfs een lichtdrukmaal van onze royals op een doos Belgium Buttercookies u in opperste verrukking, ja zelfs in extase brengen. Oefen alvast maar wat met onze vroegere prinses Mathilde, die nu al meer dan een maand geleden gekroond werd tot onze toegewijde vorstin. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stouterikken, struikrovers, schoelies, smeerlappen, spasten, schoelies, schorremorrie, schabouwen en schavuiten,.... dat zijn het. Tevens zondaars, ziekelijken, zotten, zeveraars, zelfzuchtigen, zoutzakken, zonderlingen, en zatlappen. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Citaat:
Citaat:
Wie werkt voor vrouw en kind, die wordt door hen bemind. Citaat:
De huidige stand van zaken maakt me alweer partijloos. Er bestaat immers geen partij die zowel racistisch als Belgicistisch én bovendien ultra-liberaal-libertair is. Zelfs een combo van 2/3 blijkt niet te bestaan. Citaat:
Zonder blikken of blozen, huil ik mee met de kudde dat het VB racistisch is, terwijl er bij hen geen enkele zit die over immigratie denkt zoals ikzelf. De N-Va'ers maak ik uit voor harteloze asocialen, terwijl ze in feite nog veel te soft zouden zijn met het uitdeleb van belastinggeld aan leeggangers allerhande. ![]() Citaat:
Al moest ik meeheulen met den baarlijken duivel, het kan me niet verdoemen. If you cannot beat them, join them. Rijden én omzien. Een verstandige zeiler hangt zijn huik naar de wind. Stroomafwaarts zwemt het stukken sneller dan andersom. Citaat:
Als we dat tegen de N-Va kunnen gebruiken, dan wachten we geen seconde. Snappie? Citaat:
Bonuspunt dus voor Somers en zijn partij. Zolang de stroom die richting uitgaat. Citaat:
Mooie analyse, Knuppel. ![]()
![]() |
![]() |