![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het niet eens met beide voorbeelden.
1)Een stel bubbels die gaat provoceren op een gematigd event ,en dan verbaast is dat de politie ingrijpt. 2)Of wat verveelde jongeren die in naam van een religie de boel op stelten zet. Provocatie of gewoon stompzinnigheid? Yann, jouw reactie bewijst de stompzinnigheid. Abou JahJah zat voornamelijk te stoken in het Antwerpse , nochtans een bolwerk van Vlaamsgezinden.En Abou'tje, da's de Arabisch Europese liga. Maar langs de andere kant. Vlaanderen in een Europa van regio's, klinkt beter dan België zoals het nu is. Kunnen we tenminste 5 regeringen voor zichzelf laten opdraaien. Dan betalen we alleen de lokale overheid, en een overkoepelend orgaan. Geen 2 overkoepelende overheden en 3 parasitaire instellingen. Maar, enkele Sci Fi en Fantasy schrijvers hebben schitterende uitspraken gedaan. Arthur C Clarke([size=1]Machtige Aarde, en de uitvinder van de communicatiesatteliet[/size]) vond dat elke politicus die in de politiek wou zowiezo niet geschikt was om zulke taken te vervullen. Heinlein ([size=1]The moon is a harsh mistress[/size]) verwoorde het idee , dat als politici geld nodig hebben om mensen hun beperkingen op te leggen, dat ze het maar zelf moesten betalen, in plaats van belastingen te heffen. David Eddings (Domes of fire) schreef neer dat politici bekwame mensen moesten zijn, die voor ze de taak van politicus opnamen al hun bezittingen in de staatspot moeten steken, en na de regeerperiode kregen ze deze terug, minus de verliezen die de staat maakte onder hun leiderschap, of met een bonus, in verhouding tot de voordelen die hun leiding bood. Och kom, ik kan dromen van een beter leiderschap, maar zolang de grote hoop mensen blij is met de hedendaagse brood en spelen, komt dat er niet van. [size=3]Bah, democratie, de dictatuur van de dommen.[/size]
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 augustus 2004 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() ![]() Die Belgicistjes toch. Ze hadden beter eens naar de IJzerwake gekomen, alhoewel ik niet had durven instaan voor de gevolgen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Schepen
|
![]() Nog eens waar komt Israel hierin tussen ik zie enkel maar AEL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De BUB provoceert blijkbaar graag. En dan blijten dat er vodden van komen..... tssss
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yann, je bent nog stompzinniger dat het achtereind van de Persdienst van de BUB. Of ben je die persoon?
Ik schrijf AEL, niet "Midden Oosten","Israël", of buitenlandse politiek Ter informatie :het AEL is/was een groepje herrieschoppers(-[size=1]met uitvalshoekje Borgerhout,een Antwerpse verpauperde gemeente[/size]-), zo ter grootte van de BUB, maar met meer media[size=1]w[/size]aandacht. Misschien U ontgaan omdat U teveel denkwerk had de kleuren van de Belgische driekleur op de juiste plaats in te kleuren. Och kom, de typische semi politieke truk van afleiding en verdraaing is ook de bubbels niet onbekend. Ze hebben de basis al onder de knie. Wie weet mogen ze binnenkort van Verafstoot mee in de regenboogcoalitie, om net dat 0.01% te leveren.
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |