![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Homo's mogen doen wat ze willen, het zal niet lukken.
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want volgens mij kunnen heteromannen evenmin zwanger worden hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 januari 2014 om 00:29. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.penotti.nl/nl/over-ons/tv-commercials/17 De enige die ik lust , nutella
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
For F*cks Sake ... waarover gaat dit hier eigenlijk ? |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Zelfs al plaatst men de wc-bril omhoog dan nog komt er een aroma vrij vanwege de rondkletsende spetters rondom de pot. En het is dan beter dat Uwe broek niet de pot raakt vanwege de nattigheid. Iedereen is hiervan op de hoogte maar men speelt graag de onwetende hieromtrent. |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ja, dan heb je heel dat gedoe met die broek natuurlijk. In zo'n slaapkleeddracht zonder ondergoed is dat simpeler. Westers alternatief: een schotse kilt! én mooi, én warm, én sexy én simpel om zittend te plassen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 januari 2014 om 11:27. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wel, dan is 'm ineens ook eens afgespoeld. Kunnen ze hem laten hangen als ze doortrekken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
We zijn aan het debateren, dat u vast zit aan regeltjes is u probleem. Verder is voor humor intelligentie, inlevingsvermogen, begrip, wijsheid, kunde .. nodig, en nog veel meer eigenschappen die niet kwetsten. Gaat u eerst een cursus volgen hoe kan ik aangenaam en waarderend humor geven. Vooralsnog bent U bij mij aan het verkeerde adres door iemand te beschuldigen alszijnde sexist. Dus houd Uwe sexistische knipoog in het vervolg maar bij U als U wil. Laatst gewijzigd door g_z : 8 januari 2014 om 12:40. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Hoe durven ze te zeggen, dat u een seksist bent? U bent een rancuneuse vrouwdenigrerende moslimseksist.
|
|
|
|
#72 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
We hadden het over humor ipv van beledigen. Ik spuit heroine maar laat mensen in hun waarde. Kunt U een voorbeeld noemen? Laatst gewijzigd door g_z : 8 januari 2014 om 13:04. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Parlementslid
|
Man man, ... U zou 'humor' (dat is bij deze ook gebleken) nog niet herkkennen, als het u naakt, met een dikke dildo in de kont zou staan uitlachen; en daarbij plagerig zou roepen "humor! humor! ik ben humor!"
|
|
|
#74 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Een voorbeeld graag van hetgeen ik verweten ben en niet eromheen draaien en ga anders uwe mond spoelen met zeep. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Probeer de inhoud van elke post goed te begrijpen. Dat kan fungeren als voorbeeld, voor wat ik u verwijt. Oja, ... Ik vind u ook dom!
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 8 januari 2014 om 13:10. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ik had al eerder aangegeven dat we uitgecommuniceerd zijn. U graaft Uw eigen graf. Ik kon U vragen om te antwoorden op bepaalde posts, maar heb dat niet gedaan omdat ik niet al te veeleisend ben met betrekking tot het begrip. Ik denk dat U een beetje jalouzie vertoont of afgunstigheid en dit op deze manier tot uiting komt. Wil U me verder niet meer lastig vallen met ongedetallieerde, oncomplete en valse argumenten. Wens me gewoon het beste en laat me verder met rust. Indien U zich afvraagt om welke posts het gaat, dan kan U me dit laten weten op een normale sociale en respectvolle manier, en laat me anders met rust met betrekking tot beschuldigen die berusten op zichzelf en incompleet zijn.. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Parlementslid
|
Door mensen zoals U geraakt men aan de drugs.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Parlementslid
|
Ik wist wel, dat uw doldwaze manier van communiceren een oorzaak had ...
|
|
|
#80 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind dit trouwens een vervelend onderwerp omdat ik nichterige homo's met travestieattitudes gewoon niet kan uitstaan. Ik ben inderdaad hierin dus niet politiek correct en laat dat dan maar over aan al de andere homo's in deze draad. Op den duur zou men zich nog abnormaal gaan voelen als men geen homo is. Al die aandacht voor homo's is er over. |
|
|
|
|