![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Slechte muziek is vooral ondraaglijk als ze ook nog pretentieus is.
Evanescence (bombastische kitsch-goth. bah bah bah) the Rasmus (idem) Avril Lavigne (infantiele pseudo-punkrock voor wichten van 14 die in hun 'rebelse' fase komen) Blackeyed Peas (crap zoals er nog geen crap geweest is) Sting, Celine Dion ALLE new-age. Maar HET nummer dat ik nooit meer wil horen, en toch elke keer weer MOET horen als ik het waag een cafe binnen te stappen is wel 'Summer of 69' van Bryan Adams. AAAAAAARGGGH wat heb ik misdaan om dat te verdienen. ![]() Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 3 september 2004 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Will Tura heb ik gewoon respect (40 jaar carrière, je moet het doen). Niets anders. Wat Dynamite betreft, ze storen me niet. Ze weten tenminste dat ze belachelijk zijn en dat ze belachelijke liedjes maken. In feit lachen ze met Vlaamse muziek. Je moet eerlijk zijn. De enigen die ik echt goed vind, zijn Clouseau. Met hen heb ik Vlaamse muziek ontdekt. En dat te danken aan een leraar Nederlands die dol op Clouseau was. Het was nog de tijd van "Anne", "Daar gaat ze", "Domino", enz........ Dat blijft een goeie groep, zelfs als ik liever heb wat ze vroeger deden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg galstenen van om het even welke Iglesias.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat ene liedje Ill be your laaaadyyyyyyy and you'll be my maaahahaaaaannnnn WALGELIJK! Ik kan haar niet hóren!
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehehe... touché
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Lichte jazz gaat maar van die echte zware jamsessies waarvan je denkt dat ze eigenlijk hun instrumenten aan het stemmen zijn..
Daar komt letterlijk mijn nekhaar van omhoog en bekruipt mij de neiging om te beginnen smijten met alles wat ik op dat moment voor handen krijg. Afin.. da's een klein beetje overdreven maar het heeft hetzelfde effect op mij als destijds op school, toen een leerkracht met een nagel over het schoolbord krastte. kippenvel terwijl ik er nog maar aan denk!
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Pas De Deux eurosong 1983. gezien op de pre-historie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen kwaad woord over hardrockduitsers... Rammstein
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Goeie Duitse groepen zijn Oxymoron, The Pillocks,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() Rammstein vind ik maar saai in vergelijking (nemen zichzelf veel te serieus) Daarbij vind ik ze veel te commerciëel aangelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is per definitie slecht. Ook Eminem want dat is een blanke die niet weet dat hij in feite een neger is. Verder misprijs ik zowat 95% van wat tegenwoordig op de radio te horen is. (vooral radio 2 en stu bru.) Als ik per dag 1 song hoor die ik goed vind, is het een van de betere dagen. Ik ben anders niet kritisch hoor. BTW. The Dire streets rules!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() De nieuwe muziek van George Michael en Michael Jackson is geen cent waard.