![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 6 september 2004 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij was niet alleen de voorzitter maar ook nog minister en bovendien ook nog minister van staat.
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() En nu beginnen zichzelf te verscheuren ... Voor mij, VB,NV-A, VU, Spirit, allemaal dezelfde pot ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 6 september 2004 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Daaraan zie je hoe belangrijk het is dat de mensen volledig worden geïnformeerd ipv halve waarheden en hele leugens. En dat spreek ik wel echt uit persoonlijke ervaring. Blijkbaar heb jij het daar moeite mee dat mensen tot inkeer komen en inzien dat ze fout waren.
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Mijn vader vertelde mij hoe fier de Engelse krijgsgevangenen zwaarvermoeid en hongerig vorbijmarcheerden in '40. Dezelfde inherente fierheid en discipline bij de verslagen wehrmachters en Volkssturmers in '44. Waarom moeten onze verslagen jongens dan amnestie eisen van dit oportunistische establishment. Waarschijnlijk vergeef ik het mezelf nooit maar hier heeft thepiano een punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Nu, je kan van Hugo Schiltz zeggen wat je wilt, maar wat ik me wel herinner van Schiltz, en dat zou jullie Zwart Blokkers toch moeten verheugen, dat is dat Schiltz gedurende de periode dat hij minister was in de Federale Regering, ettelijke honderden -zoniet duizenden- dossiers van collaborateurs persoonlijk voor gezorgd heeft dat hen in alle stilte eerherstel werd verleend. Die honderden gezinnen hebben dankzij Schiltz terug een normaal leven gekregen, daar waar honderden betogingen voor amnestie helemaal niks opgeleverd hadden.
Ik was goed geplaatst om dat te weten vermits ik in die periode ook bij de VU zat en nog op kieslijsten van de VU in Deurne heb gefungeerd. Totdat ik nav het Egmontpakt, Lode Claes (VU-senator) ben gevolgd in de oprichting van de VVP.
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 6 september 2004 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Dutroux heeft wettelijk uitzicht op vrijlating. Horion ook.
De huisvader die, om zijn gezin te voeden, aansloot bij de burgerwacht, niet. De student die, gedreven door christelijk idealisme, met de zegen van de roomse kerk, naar het oostfront trok, niet. Deze mensen noemen zich beschaafd! Ik huiver bij de vaststelling dat er nog beesten zijn onder ons, de naam 'mens' niet waardig. Die niet kunnen denken, feiten en gebeurtenissen in hun historisch kader plaatsen en haat prediken, als ware het de nieuwe bijbel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() "Social dialogue, employment and territories. Towards a european politics of capabilities". Het Volkslied || The Anthem Laatst gewijzigd door Forend : 6 september 2004 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs Spirit?!? ![]() Nochtans diegenen die collaboreren met uw geliefde België en de IJzertoren hebben verkwanseld omwille van het Belgisch manna. Manman, u hebt het wel serieus te pakken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Weet u wie ondermeer op de Staf De Clercq-herdenking een toespraak zal houden? Bob Maes, één van de grondleggers van de VMO, en tot op de dag van vandaag overtuigd N-VA lid!!! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() |