Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2014, 10:07   #61
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Merkwaardig genoeg maken figuren die afkeer voor de islam als racisme en fascisme benoemen nooit echt een analyse wat nu precies aan de basis ligt van de afkeer.
Over elementen in diezelfde islam en bij de aanhangers ervan die afkeer en huiver veroorzaken rept men niet.
Zou onze Bert ooit gehoord hebben van organisaties als Opendoors of IHEU en de rapporten van deze?
Iemand die aan turkse vrouwen subsidies geef om mèt lange jurk op zaterdagmorgen aan apartheidszwemmen te doen, heeft nog nergens van gehoord.
Bert woont in zijn stulpje in het groen, omgeven door een aantal tennisvelden in de groene rand rond Bruxelles.
Het enige wat Bert graag doet is met geld van iemand anders spelen.

http://www.senate.be/www/?MIval=/ind...l&MENUID=18300 adres = Korte Groenweg 127 1120 Brussel.
Google maps is een leuk speeltje. https://www.google.be/maps/place/Kor...c23d41279f12f8

Dan bekijk je Bartje alvast in een totaal andere context, zeker als hij het heeft over hoe leuk de multicultuur wel is (op een ander blijkbaar).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 14:35   #62
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
...

http://www.senate.be/www/?MIval=/ind...l&MENUID=18300 adres = Korte Groenweg 127 1120 Brussel.
Google maps is een leuk speeltje. https://www.google.be/maps/place/Kor...c23d41279f12f8

Dan bekijk je Bertje alvast in een totaal andere context, zeker als hij het heeft over hoe leuk de multicultuur wel is (op een ander blijkbaar).

Hopelijk blijft "Google Maps" nog lang vrij beschikbaar!

En nog hopelijker maken véél méér mensen er zolang het nog kan gebruik van.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 14 maart 2014 om 14:36.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 14:45   #63
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Iemand die aan turkse vrouwen subsidies geef om mèt lange jurk op zaterdagmorgen aan apartheidszwemmen te doen, heeft nog nergens van gehoord.
Bert woont in zijn stulpje in het groen, omgeven door een aantal tennisvelden in de groene rand rond Bruxelles.

Dan bekijk je Bartje alvast in een totaal andere context, zeker als hij het heeft over hoe leuk de multicultuur wel is (op een ander blijkbaar).
Wat een hypocriete klootzak, het zal wel zijn dat hij geen last heeft van de islam monocultuur. Het enige waar de sossen goed in zijn is belasting geld wegsmijten.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 15:34   #64
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
En hebt ge Uw les geleerd, of gaat ge nog altijd stemmen?

Niet geleerd dus. Zoals het meeste kiesvee nooit zijn les zal leren.
Omdat ze ook niet willen en hardnekkig aan hun geloof hangen ondanks de tegensprekende feiten en bewijzen. Schrik en de doctrine dat je er toch niets aan kunt doen of veranderen of het ergste; het geloof dat hun stem (nog altijd) meetelt.
Allez, zegt gij het dan eens, primus inter pares, waarop we ondertussen nog wél kunnen stemmen? Niet gaan stemmen haalt niets uit, hoor. Dat is gewoon lafheid en je mondje dichthouden over wat er aan 't gebeuren is. Blijft gij maar in uwe zetel liggen terwijl ik ga stemmen. Vele stemmen samen maken het verschil!
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 15:48   #65
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Allez, zegt gij het dan eens, primus inter pares, waarop we ondertussen nog wél kunnen stemmen?
Niet.
Citaat:
Niet gaan stemmen haalt niets uit, hoor.
De volgende populist in rij wat geld en macht toeschuiven, dat gaat wel alles veranderen. Het is al decennia niet gelukt, maar deze keer...
Citaat:
Dat is gewoon lafheid en je mondje dichthouden over wat er aan 't gebeuren is.
In tegendeel, ik zie hoe verkloot democratie is, en weiger er steun aan te geven. Braafjes gaan stemmen op same ol' same ol' want de Staat zegt dat je moet, dat is lafheid, goedgelovigheid en borderline gestoord.
Citaat:
Blijft gij maar in uwe zetel liggen terwijl ik ga stemmen.
Als het schoon weer is, ga ik fietsen.
Citaat:
Vele stemmen samen maken het verschil!
Zijt gij uit Noord-Korea ofzo?
Oud 14 maart 2014, 15:57   #66
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder Bekijk bericht
Professor of geen professor Bert Anciaux is helemaal zot geworden. Wat ziet die kerel toch in de islam? Man man man en dan te bedenken dat ik nog op hem heb gestemd ten tijde van de VU.

Fundamenteel is er geen verschil tussen het Vlaanderen van vandaag en Zuid-Afrika destijds. Wij ontnemen mensen hun geschiedenis en cultuur", zegt Bert Anciaux in een interview met De Morgen. De sp.a-senator heeft een doctoraat klaar over de houding van de Vlaming tegenover migranten. Volgens Anciaux scoort de Vlaming op dat vlak meer dan ondermaats.

Senator, gewezen minister en ex-partij-voorzitter Bert Anciaux (sp.a) is tegenwoordig doctor in de agogiek. Hij promoveerde met een onderzoek naar ruim 1.800 organisaties van mensen met eenzelfde etnische of culturele achtergrond. Hij klaagt onder meer aan dat de lokale overheden niet samenwerken met die verenigingen.

bron: De Morgen

"We moeten echt investeren in interculturele kennis", formuleert hij zijn advies aan de volgende Vlaamse regering. "De hele professionele sector die met integratie bezig is, is te wit, te middenklasse en te onwetend."

Neoracistisch
"Verschillende experts noemen [de afkeer van 'blanken' tegenover organisaties rond de islam] een vorm van neoracisme of zelfs neofacisme", weet Anciaux. "Dat laatste is een zware term die ik niet zou gebruiken, maar neoracisme of neonationalisme onderschrijf ik wel."

"Net zoals in Zuid-Afrika destijds ontnemen we mensen hun geschiedenis en cultuur. Dat is een van de ergste dingen die je kunt doen: iemands identiteit afnemen. We doen het rustiger en minder rabiaat, maar fundamenteel is er geen verschil."

Anciaux is een flamingant die nog wat zijn verstand gebruikt. De andere gevallen van die soort zijn hopeloos.
Oud 14 maart 2014, 16:06   #67
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Anciaux is een flamingant die nog wat zijn verstand gebruikt. De andere gevallen van die soort zijn hopeloos.
Ik kan die Anciaux niet hebben, een achterlijke idioot. Alles behalve een flamingant overigens.

Maar ik begrijp met jouw reactie dat de BUB voluit gaat voor de massale instroom van vreemdelingen.

Je kan de naam van jouw partij dan veranderen in BIUIB : Belgische Islam Uni(e)(on) Islamiste Belge

Laatst gewijzigd door Antoon : 14 maart 2014 om 16:07.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 17:34   #68
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Ik heb het twee keer gelezen, en het klinkt nog steeds als Chinees. Op wat voor manier wordt de identiteit van moslims af genomen? Waar heeft die man het over (het enige dat ik kan bedenken is het hoofddoekenverbod)?
Daar gaat het 'm over. Zotte Anciaux loopt stapel van de hoofddoeken. Hij vindt dat mega-progressief zo'n geniqaabte wandelende voddenbaal. Dat is identiteitsbeleving volgens zotte Bert. Je als vrouw kleden naar de macho-eisen van een onderonwikkeld woestijnvolk. En progressief dat dat is.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 17:53   #69
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat Bert Anciaux als linkse mol de Volksunie van binnenuit kapot gemaakt heeft maakt hem nog niet tot flamingant.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 17:59   #70
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder Bekijk bericht
Professor of geen professor Bert Anciaux is helemaal zot geworden. Wat ziet die kerel toch in de islam? Man man man en dan te bedenken dat ik nog op hem heb gestemd ten tijde van de VU.

Fundamenteel is er geen verschil tussen het Vlaanderen van vandaag en Zuid-Afrika destijds. Wij ontnemen mensen hun geschiedenis en cultuur", zegt Bert Anciaux in een interview met De Morgen. De sp.a-senator heeft een doctoraat klaar over de houding van de Vlaming tegenover migranten. Volgens Anciaux scoort de Vlaming op dat vlak meer dan ondermaats.

Senator, gewezen minister en ex-partij-voorzitter Bert Anciaux (sp.a) is tegenwoordig doctor in de agogiek. Hij promoveerde met een onderzoek naar ruim 1.800 organisaties van mensen met eenzelfde etnische of culturele achtergrond. Hij klaagt onder meer aan dat de lokale overheden niet samenwerken met die verenigingen.

bron: De Morgen

"We moeten echt investeren in interculturele kennis", formuleert hij zijn advies aan de volgende Vlaamse regering. "De hele professionele sector die met integratie bezig is, is te wit, te middenklasse en te onwetend."

Neoracistisch
"Verschillende experts noemen [de afkeer van 'blanken' tegenover organisaties rond de islam] een vorm van neoracisme of zelfs neofacisme", weet Anciaux. "Dat laatste is een zware term die ik niet zou gebruiken, maar neoracisme of neonationalisme onderschrijf ik wel."

"Net zoals in Zuid-Afrika destijds ontnemen we mensen hun geschiedenis en cultuur. Dat is een van de ergste dingen die je kunt doen: iemands identiteit afnemen. We doen het rustiger en minder rabiaat, maar fundamenteel is er geen verschil."

Interculturele kennis...klinkt goed toch? Dan leer je dat " apartheid" voor mannen en vrouwen nodig is om zina of chaos te vermijden, alcohol niet mag want dan komen moslims niet, vrouwen thuis horen, alles halal en gratis moet, Turks, Arabisch of Berbers de voertaal is, je leert omgaan met het superioriteits gevoel van nogal wat moslims want zij hangen het juiste geloof aan, je leert dat omgaan met anderen voor moslims af te raden is,want dan kunnen zij verleid worden, ongelovigen zijn gelijk aan de duivel, dat hoofddoeken moeten, steeds en overal en je nergens, maar dan ook nergens een bedenking bij mag hebben...schaam je, om je diploma, om je kleur, om je cultuur, het behoren tot een middeklasse ,want dat anderen dit niet hebben is jouw schuld!
Goed zo Bert?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 18:19   #71
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat moet daar vergeven zijn van allochtonen in die buurt !!! ( olie-sjeiks, Russische miljardairs enz...)
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 18:22   #72
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:

Moest hij in een kruipkot met wc wonen , in een straat vol arabieren in Schaarbeek, zou hij wel anders piepen over allochtonen neem ik aan...
" Dolf kom terug alles is vergeven " zou hij dan krijsen...
Oud 14 maart 2014, 18:23   #73
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarop baseert u die belachelijke opmerking ?
Oud 14 maart 2014, 18:40   #74
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Anciaux was een extremistische flamingant die elk jaar naar de extremistische Ijzerbedevaart ging en eens een Belgische vlag heeft verbrand. Een zware jongen dus. Nu lijkt hij aan de beterhand.
Oud 14 maart 2014, 20:19   #75
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Anciaux was een extremistische flamingant die elk jaar naar de extremistische Ijzerbedevaart ging en eens een Belgische vlag heeft verbrand. Een zware jongen dus. Nu lijkt hij aan de beterhand.
Als het huidig ziektebeeld van Bertje "aan de beterhand" blijkt te zijn, dan vraag ik me toch wel af hoe de rest van de bubbers eruitzien.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 14 maart 2014, 21:55   #76
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het huidig ziektebeeld van Bertje "aan de beterhand" blijkt te zijn, dan vraag ik me toch wel af hoe de rest van de bubbers eruitzien.
http://instantrimshot.com/index.php?...shot&play=true

Goeie

Laatst gewijzigd door Doge : 14 maart 2014 om 21:56.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2014, 22:58   #77
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard Ik herhaal:

Ik vertrouw die gewoonweg niet !!

http://filesforum.politics.be/showpo...2&postcount=20

http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=17

Vwala , ik herhaal:
http://filesforum.politics.be/showpo...78&postcount=4
http://filesforum.politics.be/showpo...2&postcount=49

Het beleid in België zuigt !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2014, 01:55   #78
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Een tweezak wil je zeggen. Een vulgaire opportunist die einde loopbaan zich aan islamieten prostitueert in de hoop wat stemmen te ronselen.
En een valsspeler die zich onrechtmatig diploma's toeëigent, was ik nog even vergeten.
Oud 15 maart 2014, 02:58   #79
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Een tweezak wil je zeggen. Een vulgaire opportunist die einde loopbaan zich aan islamieten prostitueert in de hoop wat stemmen te ronselen.
En een valsspeler die zich onrechtmatig diploma's toeëigent, was ik nog even vergeten.
Di Rupo heeft zo ook een misserke met zijn behaalde diploma's. Is nadien stilletjes rechtgezet.

Oud 15 maart 2014, 09:39   #80
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Anciaux is een Brusselaar die nooit anders dan op zijn eigen profijt is uit geweest en die daardoor, na alle mogelijke en onmogelijke bochten te hebben gemaakt, is beland waar hij vandaag zit: bij de negerkes van Di Rupo. De man die overal ter wereld republikein zou zijn, behalve in België.

Indachtig het kinderlijke gezegde "wat je zegt ben je zelf" lijkt me logisch dat de BUBbels een dergelijke supernul "nog wat" verstand toedichten.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be