![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 29 april 2014 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Enige dat ik eigenlijk wilde aanhalen is dat je ondanks die eerste indruk inderdaad respectvol moet blijven. Jij doet dat blijkbaar al op eigen aangeven en dat op zich is lovenswaardig.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat het uw kind was ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hmm jij noemt me wel lui zonder me ooit tegengekomen te zijn .. Sonny toch *shakes head* ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
cookie ik vind het een schattig én mooi kindje, je ziet eigenlijk niet dat het een Downke is .. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoon & lelijk zijn een relatief begrip , want ....
iedereen denkt daar anders over ; ach , zolang de persoon tof is ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wink wink Dutch Strawberry ^^ (ik was Sonny aan het plagen hihihi)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is iemand al best okay als hij of zij niet kwijlt, niet met de mond open eet, en niet in de broek doet aan tafel.
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Trekt eens heel het debat open.
Is het schending van privacy wanneer ouders foto's van kinderen online plaatsen? Zij kunnen immers nog niet zelf beslissen of zij willen deelnemen, ze rollen er automatisch in. En wie heeft hier het recht om iemand anders uiterlijk te oordelen? Welk baat heeft het kind, de ouders en de meningsuiter erbij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat die kerel doet is niet goed.
Maar wat nog veel dommer is, is een moeder die foto's van haar mongooltje op het internet zet. Dat lijkt me nu niet iets om mee te pronken. Abortus was hier op zijn plaats geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alhoewel ik pro abortus ben voor degenen die dit WENSEN, zal ik nooit de opmerking maken dat "abortus was beter geweest" als men het over mensen met een handicap heeft. Er is een grote afstand tussen uw kind zitten te propageren op internet en abortus plegen op dat kind. Mag het misschien iets minder? (of wacht, dat is tegenwoordig een foute vraag zeker?).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom was abortus op zijn plaats geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de vrucht niet goed is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het leven al moeilijk genoeg kan zijn voor een gewone mens.
|
![]() |
![]() |