![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh? Je denkt dat het bij dit ene voorval gaat blijven?
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat de linkse partijen hier de doodstraf hebben afgeschaft, dat was hier de enige gepaste straf geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koks en slagers die ik ken, laten hun werktuigen waar ze horen: op de werkplaats.
Ze laten die alleszins niet 's nachts even uit voor een plasje en/of een kakje.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg hier niet dat dit 'koks' waren, maar als je écht denkt dat iedereen die met een vleesmes rondloopt 'agressieve criminele daden' wil doen, dan denk je best twee keer na. Als ik zoiets van plan zou zijn, dan zou ik niet gaan rondlopen met een vleesmes van 20cm, maar met één of ander spring- of vlindermes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkt ook maar ergens uit dat de daders koks dan wel slagers zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of zoiets.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En onze Louis, die werkt in een houtzagerij, zijn kettingzaag , onze Marcel, die smid is , zijn aambeeld. ![]() Onze Juul mag niet meer meegaan , want zijne betonmolen ging niet meer in de auto. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 1 juni 2014 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
http://www.koksforum.nl/artikel/messen.html Ik ben benieuwd naar het aantal keukenmessen dat ze bij zich hadden.... (Ik kan er ook een karikatuur van maken, hé.... ![]() Tenandere, zo'n vleesmes is uitstekend geschikt om, ik zeg maar iets, bijv. een achterdeur wat losser te wrikken..... ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is natuurlijk ook dat je in het uitgaansleven, vooral in de late/vroege uren, veel kans hebt om op ongure types met mogelijks zeer slechte bedoelingen kan stuiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zeker dat het koks waren.
Halal-koks. Je weet wel, zo van die bruine koks die apenoren bakken, er hun zaad overschieten, en dat als 'pitta' verkopen. Citaat:
Ze waren met dat slachtmes geen criminaliteit van plan maar multiculturaliteit. Zo heet dat tegenwoordig. Ze zijn daar sinds een paar dagen dol op in Brugge.... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() "Steven V.G." klinkt mij anders redelijk "autochtoon".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad. en welk raar accent had hij dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Advocaat verdachte steekpartij Brugge: "Mensen nemen liever heft in eigen handen"
Bron Ik hoop dat ze die schrappen als advocaat die is echt niet mee die vent dacht ik. ![]() Op die manier een 'pluimpje' proberen te halen is wel hééééél zwak.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() |
![]() |
![]() |