![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat net jij zoiets moet zeggen.... Zelfs al verspreid de man zijn zaad bij 50 verschillende vrouwen, al die kinderen hebben toch een vader en een moeder? Hoeveel "vader" denk je te hebben in een polygaam haremgezin?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger bleven de vrouwen meer bij hun man omwille van de financiële afhankelijkheid, MAAR ze hadden wel heel de dag de tijd én de mogelijkheid om het niet enkel met de melkboer, de postbode, de buurman of de slager te doen, maar konden ook gerust aanpappen met de marktkramer, de beenhouwer of de garagist. Hun affaires konden ze grandioos verborgen houden zolang ze maar netjes met het eten klaarstonden tegen dat manlief thuiskwam. Werkende vrouwen daarentegen zijn inderdaad financieel niet meer afhankelijk van hun echtgenoot, en ja, affaires op het werk komen voor. Maar de mogelijkheid om tussen het kopieren door een nummertje te maken in het kopieerkot lijkt me minder voor de hand liggend dan de 10 uur (twee uur forenzen+8uur werken) die vrouwlief aan de haard het kot vrij heeft.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lekker racistisch! zullen we het even omdraaien?
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En blij dat ik die keuze heb gemaakt, man. Zo puur natuur. Enfin, ik ben nu wel zo'n type dat alles organisch consommeert: van aardappel tot bio-mossel. Voor mij moet het écht zijn. Geen chemische rommel.
Laatst gewijzigd door C2C : 17 oktober 2014 om 18:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() >
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 17 oktober 2014 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 oktober 2014 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik kan me niet kunnen voorstellen waar jij vies van zou kunnen zijn als ik zo de foto's van jouw maaltijden bekeek...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 oktober 2014 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn hier nogal kastaars he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou misschien uw zuster geloven als ze luid verkondigt dat ze heel trouw is en intussen achter uw rug smakelijk knipoogt
![]()
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Mogelijk, waarom niet ? Het gaat over klasse hebben of niet. Ik ben het 100% met hem eens. De vrouwen van tegenwoordig hebben totaal geen klasse. Erger ze weten niet wat dat betekent, en weten niet hoe zichzelf klassevol te kleden of te gedragen. Ze gedragen zich boertig of hoererig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klasse hebben of niet heeft ook iets te maken met voorkomen, taalgebruik enz .. Neem nu bvb een foorwijf zoals Onckelinkx: totaal anti-klasse wegens haar groot bakkes. Of iemand zoals Miss Piggy van volksgezondheid: totaal geen klasse wegens haar voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() De enige oplossing is volgens mij traditionele Aziatische vrouwen. Echter aan te raden om hen weg te houden van de tv want anders is de kans groot dat ze ook sletten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Drukazz : 18 oktober 2014 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |