![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je u bij deze ook de vraag stellen, wie haalden die eigenlijk naar hier? Volgens deze draad hebben de Duitsers her er ook mee gehad met de moslims en hun Islam. link ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
mauw, mauw, namastiaauw Universalia, en andev, elke keer als er teveel spoelwormen in mijn darmen zitten die gillen om halal voer krijg ik een viessmakende ONTWORMPIL, lekker zeg. Maar kom op jonges, ik, Wieroe als de slimme hardwerkende Hindoe Nazi kat zal binnenkort het nieuwe jaar openen door een nationaal ONTWORM verzoek in te dienen en rond te bazuinen. Ja ja, ik kreeg afgelopen maanden het hogere inzicht in mijn warme, luie mandje dat ONTWORMEN VAN DE MULTIKUKELUKU gewoon het intelligentst is in biologische/ abstracte zin en puur natuurlijk. Nederland is geinfecteerd jonges met teveel vieze halal wormpjes met hoofddoekjes en jellabas, dus ik geef jullie het aller intelligentste advies nu, in ruil voor duurdere en smakelijke Nazi Duitse kattenbrokjes uit 1940. Nou ik vraag er toch niet teveel voor terug, ik denk voor jullie dag en nacht en ik wil hiervoor alleen een klein bakje kwaliteits voer uit het oude, glorieuze Herrenland. Dus: MAUW MAUW MAUW, WIJ GAAN HET ONTWORMEN IN 2015, HELE zieke, geinfecteerde MULTIKUKELUKU, DIE HALAL SPOEL EN LINTWORMEN KRIJGEN EEN gratis ENKELTJE via een kwantum spookship NAAR HUN EIGEN PARADIJS VOL BOERQA SLETJES. Heb je Katten Fuhrer lief jonges, steek met kerst een kaars aan voor hem. Wieroe slimme hardwerkende Hindoe Nazi kat uit Delft kennisstad. ps Zie dit, typisch gedrag van zieke halal vretende lint-blaaswormen die wij vetgemest hebben, kut is dit, onze eigen domme schuld. ------------------- tekst citaat uit ejbron: Moslims demonstreren in de binnenstad van Groningen Geplaatst op 14 december 2014 door E.J. Bron GRONINGEN – Een groep moslims demonstreerde vanmiddag voor vrede in de binnenstad van Groningen. Ze scandeerden leuzen en deelden rozen uit. De moslims willen uitdrukken dat de islam niet een religie van oorlog en geweld, maar van vrede en liefde. In de folder die aan de roos hangt staat: ‘Met deze vredesactie willen wij het beeld van de ware islam verhelderen, het beeld dat in de westerse media wordt neergezet is echter niet van de ware islam maar juist de achterlijke gedachtegang van mensen die de islam misbruiken’. Bron: www.dichtbij.nl (h/t Edwin Lauxen) Beantwoorden keeskaaskop zegt: 14 december 2014 om 19:25 Mijn nekharen gaan overeind staan bij het zien van de video. Ik heb persoonlijk al zoveel problemen gezien en gehad met moslims dat ik dit gebaar niet positief vind. De islam moet verboden worden, terug de woestijn in. Geen islam meer in het openbaar. De islam moet vernietigd worden. Beantwoorden bron ejbron, deeplink: https://ejbron.wordpress.com/2014/12...van-groningen/ |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() ISIS wordt racistisch: Radicale islamieten willen gemene zaak maken met de zwarten in Amerika
Geplaatst op 25 december 2014 door E.J. Bron Screenshot_6 (Door: Kybeline – Vertaling: E.J. Bron) De islam is per se racistisch, geen twijfel mogelijk. De bewijzen daarvan zijn genoeg in het archief op de site te vinden. We hebben het dan niet over het dagelijks geleefde racisme, maar van het fundamentele, van een racistisch motief als politiek doel. Daarvoor bestaan twee fundamentele bewijzen: ten eerste het kastensysteem in Saoedi-Arabië, het epicentrum van de islam. En ten tweede is het racisme vastgelegd in een belangrijke Hadith, die de islamitische Arabieren de legitimering gaf om de zwarten in Afrika (ook de zwarte moslims) te vangen en als slaven te deporteren. Dit was echter een duidelijk racisme van licht tot donker, doordat de Arabieren de Swahili, en beide rassen samen de zwarte Afrikanen discrimineerden. hele tekst, ejbron deeplink: https://ejbron.wordpress.com/2014/12...en-in-amerika/ |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Ik begrijp niks van dat schabauwelijk 'Nederlands' van dewanand. Misschien eerst wat Nederlandse les volgen, daarna iets zinnigs proberen schrijven.
Laatst gewijzigd door Tomas : 26 december 2014 om 06:42. |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() waar of onwaar?
------------ OPROEP TOT VERZET Geplaatst op 29 december 2014 door E.J. Bron Screenshot_23 (Door: Driek) Gestaag worden wij in onze verworven vrijheden beknot door hoogmoedige regeringleiders die de burgers van Nederland in een stinkend kolkende maalstroom van walgelijk verderf naar de ondergang sleuren. Ik maak mij daarover grote zorgen. Nog een korte tijd en dan is het zover. Dan hangen in de straten onzer steden en dorpen de uithangborden met verbodsbepalingen. De ouderwetse aanplakzuilen zullen worden beplakt met steeds nieuwe verordeningen en bepalingen, waaraan wij, burgers, ons onverbiddelijk dienen te houden. Het eerste gebod luidt: Gij zult niet discrimineren. Het tweede gebod luidt: Heb uw vijand lief. Bij overtreding staat de burger een strenge heropvoeding te wachten in één der vele heropvoedingskampen welke inmiddels over gans Nederland zijn verspreid. https://ejbron.wordpress.com/2014/12...ep-tot-verzet/ |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() die linkse maffia beweert nu dat islam gewoon vrede is en dat al die dingen van isis iets individueels is en niet islamitisch, nou hieronder een uitspraak en publicatie van een islam expert en veteraan, dr Koenraad Elst uit belgie universiteit leusden, en hij weet waar hij het over heeft. Laat universitair geschoolde deskundigen die linkse politici maar terecht stellen.
---------------- “Kalifaat beoefent ware islam” Geplaatst op 30 december 2014 door E.J. Bron Screenshot_51 (Door: Koenraad Elst) Op 20 december sprak ik op het India Ideas Conclave in Goa, India, in het kader van een debat over ‘religieuze verdraagzaamheid en terrorisme’. Wat ik er zei, werd voorwerp van een fikse rel na een klacht van de twee aanwezige moslims. Een persoonlijk verslag van Koenraad Elst. Belediging van de profeet Dr. Ekmeleddin Ihsanoglu, Turks oud-secretaris-generaal van de Organisatie voor Islamitische Samenwerking (OIC), en Jordaans oud-premier Abdelsalam al-Majali protesteerden tijdens het debat zelf alsook achteraf bij de organisatoren. zie hele tekst op deze deeplink: http://www.nieuws.be/nieuws/Kalifaat..._44b12773.aspx |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() zie onder pijnlijke statistieken en feiten mbt moslims en islam,
opgesteld door intelligente hindoe activisten uit india. ik open geen nieuwe topic hierover en post het maar hier. Stelling d.d. 3 januari 2015 mbt islam: tsja, misschien is het absoluut waar dat Islam in werkelijkheid het allergrootste probleem zelf is van elke moslim man of moslim vrouw. Als je onderstaande feiten storm bestudeert dan kan je dit wel erg absoluut stellen of kan iemand het tegendeel bewijzen van stelling hierboven? ---------------------- Painstakingly collected statistics !!!!! From: Amit Bhadhuri VERY TRUE ---must read and forward --- On Thursday, January 1, 2015 6:12 AM, Gian Mohindra <gian_mohindram> wrote: It will take a little longer to read but must read. This is not for any specific religion, but it's true........ The Shoe Bomber was a Muslim The Beltway Snipers were Muslims The Fort Hood Shooter was a Muslim The Underwear Bomber was a Muslim The U-S.S. Cole Bombers were Muslims The Madrid Train Bombers were Muslims The Bali Nightclub Bombers were Muslims The London Subway Bombers were Muslims The Moscow Theatre Attackers were Muslims The Boston Marathon Bombers were Muslims The Pan-Am flight #93 Bombers were Muslims The Air France Entebbe Hijackers were Muslims The Iranian Embassy Takeover, was by Muslims The Beirut U.S. Embassy Bombers were Muslims The Libyan U.S. Embassy Attack was by Muslims The Buenos Aires Suicide Bombers were Muslims The Israeli Olympic Team Attackers were Muslims The Kenyan U.S, Embassy Bombers were Muslims The Saudi, Khobar Towers Bombers were Muslims The Beirut Marine Barracks Bombers were Muslims The Besian Russian School Attackers were Muslims The First World Trade Center Bombers were Muslims The Bombay, Mumbai, India Attackers were Muslims The Achille Lauro Cruise Ship Hijackers were Muslims The Nairobi, Kenya Shopping Mall Killers were Muslims The September 11th 2001 Airline Hijackers were Muslims The Sydney, Australia Lindt Cafe Kidnapper was a Muslim The Peshawar, Pakistani School Children Killers were Muslims Think of it: Hindus living with Jews = No Problem Baha'is living with Jews = No Problem Jews living with Atheists = No Problem Sikhs living with Hindus = No Problem Hindus living with Baha'is = No Problem Christians living with Jews = No Problem Jews living with Buddhists = No Problem Shintos living with Atheists = No Problem Buddhists living with Sikhs = No Problem Baha'is living with Christians = No Problem Buddhists living with Shintos = No Problem Buddhists living with Hindus = No Problem Hindus living with Christians = No Problem Atheists living with Buddhists = No Problem Confusians living with Hindus = No Problem Atheists living with Confucians = No Problem Muslims living with Jews = Problem Muslims living with Sikhs = Problem Muslims living with Hindus = Problem Muslims living with Baha'is = Problem Muslims living with Shintos = Problem Muslims living with Atheists = Problem Muslims living with Buddhists = Problem Muslims living with Christians = Problem MUSLIMS LIVING WITH MUSLIMS = VERY BIG PROBLEM **********SO THIS LEAD TO ***************** They’re not happy in Gaza They're not happy in Egypt They're not happy in Libya They're not happy in Iran They're not happy in Iraq They're not happy in Yemen They're not happy in Pakistan They're not happy in Syria They're not happy in Lebanon They're not happy in Nigeria They're not happy in Kenya They're not happy in Sudan They're not happy in Morocco They're not happy in Afghanistan ******** So, where are they happy? ********** They're happy in Australia They're happy in Belgium They're happy in France They're happy in Holland They're happy in Italy They're happy in Germany They're happy in Spain They're happy in Sweden They're happy in Denmark They're happy in the USA & Canada They're happy in Norway & India They're very happy in England (UK) (Loads of Welfare Benefits) They're happy in almost every country that is not Islamic! And who do they blame? Not Islam... Not their leadership... Not themselves... THEY BLAME THE COUNTRIES THEY ARE HAPPY IN!! And they want to change the countries they're happy in, to be like the countries they came from where they were unhappy and finally they will be get hammered !!!! Islamic Jihad: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION ISIS: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Al-Qaeda: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Taliban: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Boko Haram: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Al-Nusra: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Abu Sayyaf: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Al-Badr: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Muslim Brotherhood: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Lashkar-e-Taiba: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Ansaru: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Jemaah Islamiyah: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Abdullah Azzam Brigades: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION Al-Shabbab Somalia: AN ISLAMIC TERROR ORGANIZATION AND A LOT MORE!!!!!!! Think of it __._,_.___ -------------------------------------------------------------------------------- Posted by: savarkar vinayak <[email protected]> Bron: internet google group van radicale hindoes uit india. naam van de afzender en auteur is onbekend |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() ja ja ja, misschien was die nasrullah mohammed de KLEINE echt de zoon van Lucifer, Baal, Satan, Sheytan, ea duivelinnetjes in de hel, hades, enz want feitelijk is dit iets wat logisch voortvloeit uit het zuivere Theisme, met een zgn Altecrea, een of meerdere Almachtige Technische Creators.
Wieroe wil hierover nog een nachtje over dromen en mediteren in zijn warme, luie mandje hier in onze vernieuwde werkkamer samen. Nu ligt Wieroe op net 98 cm afstand van mij in zijn mandje en hij luistert met mij naar mooie oude muziek van de vieszwarte half Hindoe/Hondoe Indiase mensaapjes en zijn pootjes wapperen mee op de tonen van zuiver Hindoeistische muziek uit zwart India. ja dit is echt een nostalgisch liedje van heel lang geleden. Oude Indiase film muziek, super hoor, jammer dat blanken zo gedeevolueerd zijn dat zij dit niet geestelijk kunnen bevatten, althans de schoonheid van onze oude Afro/zwarte Indiase cultuur, muziek, geloof, keuken enz. dewanand en Wieroe niet blanke Hindoe fundamentalisten uit delft kennisstad zie dit, gezegd kan worden dat de arische Militairen uit Nazi Duitsland zich nooit schuldig maakten aan principeloze akties zoals hieronder vertoond wordt door pikzwarte afrikaanse moslim mannen, oftewel de WARE BESNEDEN, KLEINGESCHAPEN ZONEN VAN SATAN. --------------------------- Nigeria: 10-jarig meisje als zelfmoorddader Geplaatst op 11 januari 2015 door E.J. Bron Screenshot_205 Steeds opnieuw worden er in het noorden van Nigeria aanslagen gepleegd door leden van de islamitische terreurbeweging Boko Haram (Door: Kybeline – Vertaling: E.J. Bron) Voorzichtigheid is ook geboden bij islamitische kinderen. De christenen, die geloven in de onschuld van kinderen en er zich i.v.m. de christelijke naastenliefde toe laten verleiden de moslims in hun terrorisme te onderschatten, zouden wel eens bitter teleurgesteld kunnen worden. De christenen in Nigeria kennen de bestialiteit van de moslims maar al te goed. Desondanks hadden zelfs zij niet gedacht dat de moslimdaders een 10-jarig kind met een bomgordel de markt opsturen: Lokale media berichtten dat de aanslag in de stad Maiduguri werd uitgevoerd door een 10-jarig meisje. Dat werd nog niet officieel bevestigd. De woordvoerder van de politie, Gideon Jubril, zei dat er bij de aanslag 18 mensen deels zwaargewond werden. Er is nog niemand die de verantwoordelijkheid voor de aanslag heeft opgeëist. Wist het meisje er helemaal niets van? Vermoedelijk wist het kind zelf niet dat het een bom bij zich droeg. Een metaaldetector zou dit hebben ontdekt toen het meisje werd gefouilleerd. Een ooggetuige vertelde dat twee leden van de burgerwacht, die het meisje fouilleerden, tot de slachtoffers behoren. Focus De vraag of het meisje wel op niet op de hoogte was, is niet relevant. Op 10-jarige leeftijd doe je normaal gesproken alles wat je ouders te vertellen. Als de ouders, de grote broer of zelfs de imam tegen een kind zegt om een daad te volbrengen die Allah bevalt en dat het daarna direct in de hemel komt, voortleeft in onvoorstelbare luxe en goede dingen voor haar familie doet, natuurlijk zal zo´n kind graag een terreuraanslag plegen – zeker als het kind daarvoor jarenlang koranlessen heeft gehad. Ik denk dat je niet wilt weten hoeveel 10-jarige moslimkinderen hetzelfde zouden doen die hier in Duitsland wonen. Wat moet je anders van de Afrikaanse moslimkinderen verwachten? Bron: www.kybeline.com Auteur: Kybeline Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron (www.ejbron.wordpress.com) bron: ejbron, hele deeplink originele tekst: https://ejbron.wordpress.com/2015/01...elfmoorddader/ |
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() Misschien had den Duits de 2 de wereldoorlog moeten winnen.
Geen Moslim de dag vandaag dan.Of zie ik het te simplistisch? |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of je dat echt in kaart kan brengen, of het beter/slechter zou geweest zijn mochten de Duitsers onder leiding van Adolf Hitler het gewonnen zouden hebben , mag ik daar aan twijfelen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2015 om 07:58. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar of het werkelijk beter zou zijn ?? Het probleem vandaag , ze moeten de dingen anders aanpakken , maar .... ze sluiten liever hun ogen , wegens eigen belangen , hoe vul ik het snelst mijn zakken met geld !!!! De rest interesseert polizeikers & hun knuffeltjes geen kloten !!!! Maar ivm de uitspraak 'legaliseren verkrachten blanke vrouwen in EUSSR' , dat ze geen respekt hebben voor vrouwen & andere mensen , ze respekteren zichzelf niet eens , dus .... Ze hebben vergeten hen morele waarde aan te leren in hun opvoeding !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tsja, what if Adolf Hitler was the winner of WOII??? ja, zielig voor jou fabianen, jou niet arische ouders zouden dan voor jou geboorte tot as verwerkt zijn of aan Arisch duitse herders honden gevoerd zijn, en jij zou dan nu helaas niet geboren zijn om deze zinnen hier uit te braken in cyber space. OF betreur jij het nu dat jij ooit geboren moest worden als Untermensch? idem dito geldt dit voor Wieroe en mij, hoewel Wieroe toch nu er heilig in gelooft dat hij een Uberkat is en dus zuiver Arisch knuffelpoesje is met haren op vier poten, die je met een handschoen moet knijpen in het donker. Fabianen, ga eens vanavond jou arische huispoes knijpen in het pikdonker en post morgen hier of het beest je heeft gebeten. dewa en wieroe |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() kijk hier, blanke duitse vrouw die hoogzwanger was in in Berlijn levend verbrand na twee messteken in haar buik, en de daders zijn twee islamitische turken.
let wel: DIT IS DE WARE ISLAM, ZOALS DE PROFEET HET VERKONDIGDE, dus protesteer luid en gezamenlijk, georganiseerd als een oudgermaanse Legionair als de media dit verdoezelen. ZWIJGEN IS STILZWIJGEND TOESTEMMEN EN AKKOORD GAAN MET ISLAMISERING VAN ALLE AVONDLANDEN. aldus voorgemiauwd van uit het ziekbed van arme Wieroe, die na een sprong van een hoge kast zijn heupgewricht verzwikte. ------------------- Multiculti in Berlijn: Turk verbrandt 19-jarige hoogzwangere Duitse Geplaatst op 25 januari 2015 door E.J. Bron Screenshot_56 (Door: Udo Ulfkotte – Vertaling: E.J. Bron) Voor de leugenpers en onze rechtbanken zijn Duitsers tweederangs mensen. Dat kan op dit moment opnieuw goed worden bewezen. In Berlijn hebben Turken uit Neukölln een 19-jarige hoogzwangere Duitse vrouw levend in brand hebben gestoken. En onze politici en vooraanstaande media kijken gewoon opnieuw de andere kant uit. Wat nu al duidelijk is: uiteraard zullen de daders een islamstrafvermindering krijgen. Enkele dagen geleden heeft een Duitse chauffeur met zijn auto in Braunschweig een moslima “licht aan de knie getoucheerd”. De inzittenden van het voertuig zouden daarbij islamvijandige leuzen hebben geroepen. Onmiddellijk luiden de krantenkoppen in heel Duitsland uniform: “Vermeende racisten rijden moslima aan met auto”. Hoewel de politie het onderzoek naar het incident nog helemaal niet heeft afgesloten, vonden er al stille tochten en fakkeloptochten plaats en waren er verontwaardigde commentaren van politici. Heel anders is dat in het geval van de 19-jarige Duitse Maria, die in Berlijn door Turken levend in brand gestoken zou zijn. Dan kijken onze leugenmedia allemaal weg, ze noemen in ieder geval niet de herkomst van de daders. Het is immers maar een “op zichzelf staand geval”. Vrijdag al werd de vermoedelijke belangrijkste dader opgepakt. De feiten: Maria P. was bevriend met een 19 jaar oude Turk. Ze was hoogzwanger. De Turkse medeburger eiste van haar abortus te plegen. Toen zij dit echter niet wilde, voelde hij zich in zijn eer aangetast, reed donderdagavond met haar naar een stuk bos aan de Bärenlauchstraße in Niederschöneweide en stak haar tweemaal in haar buik. Toen ze zich wanhopig verzette, goot hij samen met een vriend benzine over de nog levende hoogzwangere Maria P. heen en stak hij haar in brand. De daders wachtten in alle rust af tot ze gestorven en verbrand was en bedekten het verkoolde lichaam daarna met dennentakken. Vrijdagmorgen werd het lijk gevonden door iemand die zijn hond uitliet, omdat deze aansloeg. Enkele uren later werd Mohammed Ö (naam veranderd door de redactie) gearresteerd. De rechter vaardigde vrijdag nog een arrestatiebevel tegen hem uit. Een politiewoordvoerster bevestigde: “De 19-jarige was hoogzwanger.” Er is een onderzoek door de moordbrigade van de politie gestart. De 19-jarige was afkomstig uit Berlin-Lichtenberg en stond op punt van bevallen. In haar longen werden tijdens de sectie verbrandingsresten gevonden, wat bewijst dat ze nog leefde toen ze verbrand werd. Tot zover de feiten. Alleen de “Berliner Morgenpost” berichtte tussen de regels door dat de vermoedelijke daders afkomstig zijn uit Berlin-Neukölln en Turken zijn. De hoofddader zou volgens de politie de misdaad hebben bekend. Hij wilde haar zwangerschap afbreken. Leugenmedia zoals “BILD” verzwijgen tot nu toe de afkomst van de daders hoewel de politie deze officieel bevestigd heeft. Stelt u zich nu eens voor wat er in onze media of in onze politiek zou gebeuren wanneer een Duitser volgens officiële informatie van de politie in Berlijn een hoogzwangere Turkse in brand gestoken zou hebben. De plaats delict aan de Bärenlauchstraße zou bestormd worden door zendwagens van de verschillende tv-zenders om rechtstreeks verslag te doen. Politici zouden massaal zij aan zij met islamitische vertegenwoordigers fakkeloptochten vormen en hun solidariteit laten zien. Maar nu? Het is toch maar een Duitse vrouw die daar verbrand werd. Of hebt u misschien ook maar één vertegenwoordiger van islamitische organisaties gezien die tot een stille tocht heeft opgeroepen voor Maria P.? Had je gedacht! De vermoedelijke daders zal niet veel overkomen in Duitsland, als ze maar Oriëntaals zijn. De Duitse rechtbanken erkennen inmiddels dat “eermoord” onder immigranten uit de islamitische cultuurkring vast verankerd en daar geaccepteerd is. Ongeveer een jaar geleden kreeg een Duitse Afghaan, die zijn hoogzwangere vriendin van achteren had neergestoken, van de arrondissementsrechtbank Wiesbaden een islamkorting. De rechters oordeelden dat er geen sprake was van bijzonder zware schuld, omdat de dader zich “op grond van zijn culturele en religieuze afkomst in een dwangpositie zou hebben bevonden.” Men noemt dat ook wel “migrantenbonus”. Als ik als etnische Duitser een zwangere Turkse zou neersteken, zou ik dus een andere straf krijgen dan een Turk, die een hoogzwangere Duitse neersteekt. Ik ben nu als Duitser in mijn eigen land – door rechters goedgekeurd – een tweederangs mens. Precies dat is het wat de demonstraties van PEGIDA nu massaal de straat opdraagt. Onze leugenmedia beweren brutaal dat er geen sprake zou zijn van islamisering en spreken van de zogenaamde islamisering. Terwijl we overal rekening houden met de gewoonten van onze Oriëntaalse immigranten. In Turkije zijn volgens onderzoeken van de universiteit Izmir eermoorden op zwangere vrouwen tegenwoordig net zo vanzelfsprekend als een eitje bij het ontbijt in Duitse huishoudingen. En in veel islamitische landen – bijvoorbeeld Jordanië en Pakistan – bestaat er praktisch geen straf voor eermoorden. Het is eveneens een feit dat eermoordenaars hun daden met de koran motiveren. Zo staat er op niet mis te verstane wijze in soera 4, vers 33: “Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.” En in soera 2, vers 228 staat: “. . .de mannen hebben voorrang boven haar, Allah is Machtig, Alwijs.” Het is duidelijk dat het islamitische huwelijk noch op zelfbeschikking noch op partnerschap is gebaseerd, maar op absolute onderwerping en het kortwieken van de vrouw. In de koran wordt het beeld van de gehoorzame onderworpen vrouw geschetst, die constant volgzaam buigt voor het patriarchale dictaat. Een vrouw met een eigen wil en een zelfstandige wijze van leven zonder mannelijke controle en voogdij geldt daarentegen als “oneerzaam”, die op ieder moment door de man naar believen kan worden bestraft. En precies dit achterlijke beeld van de vrouw wordt op dit moment op wens van de politiek en de media in heel Duitsland in Duitse koranscholen onderwezen. De gevolgen maken we constant en overal mee – de namen van de slachtoffers luiden Hatun, Gülsüm, Sürüncü – en nu dus Maria P. Onze leugenpers kan er echt trots op zijn dat ze de daders ook nog mediaal ondersteunt. Want dat doet ze per slot van rekening met het wegkijken en verzwijgen. Gekochte journalisten zij aan zij met islamitische eermoordenaars. Hoe moet dat klinken in de oren van de Duitsers, die zich opnieuw tweederangs mensen voelen? En hoe in de oren van de familieleden van Maria P.? Screenshot_55 Bron: http://info.kopp-verlag.de Auteur: Udo Ulfkotte Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron (www.ejbron.wordpress.com) bron: hele tekst is het al geciteerd, hier de deeplink voor liefhebbers van de klassiek rechtse WAARHEIDSPREKENDE WEBSTEK ejbron: https://ejbron.wordpress.com/2015/01...angere-duitse/ |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() nou kijk hieronder, ik zal eens wat vertellen, schokkend:
een negervriend van mij vertelde mij afgelopen week dat hij vroeger in suriname met ruim 34 negers samen een blanke Hollandse vrouw hard had uitgenaaid, gegangbangd he, en dit is iets wat doodgewoon is in suriname als Negerlandje. Paramaribo zit vol met 20 bordelen, en er zitten praktisch alleen blanke HOertjes in, vooral uit Columbia. En wat mij altijd zo schockeert en verdrietig maakt is die extreme BLANKENHAAT bij veel negers en vieszwarte Hindoe halfapen die ik nu dieper heb onderzocht en psychisch heb doorgelicht, ja het is gewoon VERSCHRIKKELIJK WAT IK PERSOONLIJK VERNEEM tijdens al die intieme en persoonlijke gesprekken met al deze niet blanken in Nederland. Ja joh, vanmiddag nog liep ik even buiten in de regen na te denken over deze alarmerende BLANKENHAAT in Nederland en ik dacht na over de kans dat er over pakweg 50 jaar nog blanken wonen in de hele Randstad of in Europa, of over bijvoorbeeld 200 jaar, na het jaar 2200 zijn alle BBB blanken absoluut zeker totaal vernietigd of massaal verkracht en met geweld genetisch dus geassimileerd door de andere niet blanke rassen, niet alleen negers, nee alle andere rassen haten het arme, uitstervende blanke ras nu. ik en wieroe moeten dit taboe rondom BLANKENHAAT maar openbreken in heel europa, ja dit moet nu dit jaar gepland worden en in aanvals golven georganiseerd worden dus als je tijd hebt om ons te ondersteunen op internet, mail ons dan. dewanand en wieroe kijk dit is hoe BLANKENHAAT nu werkt en hoe de linkse maffia het vernietigen en uitroeien van het hele blanke ras heeft georganiseerd. Ik ontmoet werkloze negers nu die al ruim 5000 vrouwen, grotendeels blank, hebben uitgenaaid en velen werden zwanger. Zo werkt het Afro seksueel fascisme gewoon en ook Hindoes pakken het precies zo aan. Hindoe apen fascisme is misschien erger en wreder tov blanken en negers. ![]() ![]() ![]() ------------------- Verkracht en gedood blank vrouwenvlees. Zo ziet dat er uit. 20 oktober 2013 12 reacties Onderstaande plaatjes vertellen een verhaal dat de media ons niet vertellen. Dit is het verhaal: Er was een jonge, vrolijke mevrouw met blonde haren. Zij zat in een tram. Een mijnheer met een donkere huidskleur ging naast haar zitten terwijl er nog plaats genoeg was in die tram. Het was avond. De mevrouw met de blonde haren stapte uit. De mijnheer met de donkere huidskleur stapte ook uit. De volgende dag werd de mevrouw gevonden. Ze was dood en verkracht. Ze lag er verschrikkelijk bij. Nu, dat is nog tot daar aan toe. Of liever gezegd: dat is al erg genoeg. Maar nog veel erger is het dat de overheid, in dit geval de Zweedse, vindt dat u dit niet mag weten. U mag niet weten dat de mevrouw met de blonde haren verkracht werd door een mijnheer met een donkere huidskleur. En u mag al helemaal niet weten wat die mijnheer met die donkere huidskleur in Zweden te zoeken had. Maar nog veel erger: U mag niet weten hoe het komt dat Zweden nu na Zuid-Afrika het land is waar de meeste vrouwen worden verkracht. Hier de foto’s. [cleeng_content id=”958459575″ description=”Verkracht en gedood blank vrouwenvlees. Zo ziet dat er uit.” price=”0.99″ t=”article”]Dit is de blonde mevrouw. hqdefaultBron: Youtube Dit is de mijnheer die naast haar ging zitten in de tram. maxresdefaultBron: Youtube Dit is hoe het met haar eindigde. bron: joostniemoller.nl, deeplink: http://joostniemoller.nl/2013/10/ver...et-dat-er-uit/ |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Blank meisje biedt gedwongen excuses aan voor haar lange blonde haren
Geplaatst op 27 januari 2015, door Fubar. 01-kZoals alle meisjes was dit 16-jarige tienermeisje uit New York bezig met der haar. Dat is een meisjesding, denk ik als jongetje, dat doen alle meisjes over de hele wereld, ook als ze al wat ouder zijn. Vinden ze leuk, en vind ik ook leuk om te zien. Niet alleen meisjes doen dat trouwens, ik zelf haal meestal ook wel even een hand door mijn haar in plaats van dat ik zo vanuit mijn bed met mijn warrige hoofd de straat op hol. In een ijverige bui was ik zelfs mijn haar wel eens, of ga ik naar de kapper en dan niet voor de leesmap, en als ik echt mijn best doe wil ik zelfs wel eens wat vingers in een pot met gel of wax duwen om daarmee het weerbarstige onkruid op mijn hoofd enigszins in bedwang te houden. Nu kun je het met het ene kapsel meer of minder eens zijn dan met het andere. Je kunt vinden dat dit of dat beter staat bij deze of gene. Je kunt een voorkeur hebben voor krullen of voor steil haar, voor donker of blond. En als je haarkleur je niet bevalt kun je die veranderen. Als je geen krullen hebt kun je die er in aanbrengen en als je wel krullen hebt kun je je haar steil maken. Vrijheid blijheid en iedereen kan en mag zijn ding doen zou je zeggen. Het heeft al helemaal niks met racisme te maken zou je zeggen. Net zo min als slavernij met racisme te maken heeft. Het is van alle tijden en iedereen deed of doet het. Nou, nee, niet dus. Het is geen probleem als rapster Lil’ Kim een blonde pruik opzet in Lady Marmelade of als Beyonce of Rihanna een haarspoelinkje nemen. Dat is geen racisme en ze worden niet beschuldigd van het koloniseren, stelen, of zich toe-eigenen van andermans cultuur. Het is geen probleem als Michael Jackson zijn huid bleekt of als negerinnen massaal hun leven riskeren om blanker te worden. -------------- eigen commentaar en tips: zie ook in deze link the stop white genocide video (banned all over the world and on facebook) zie ook in deze link video research: hoe makkelijk een grote Houten trojaans paard achterin een aanhang wagen overal naar binnen kan gaan om de macht over te nemen als alle blanken dus slapen. ook zie je alarmerende statistieken over de hele wereldwijde georganiseerde genocide van het hele blanke ras in harde cijfers, en projecties naar 2050 als dan slechts 9 procent van de wereldbevolking nog van zuivere blanke afkomst zal zijn, ja er wonen dan ruim 9 miljard mensapen op aarde in 2050 en de chinezen en vieszwarte stinkende racististische Hindoe aaprassen zijn dan de meerderheid op aarde, en economisch zijn zij dan SAMEN VIJF KEER STERKER EN DOMINANTER DAN DE BLANKEN UIT DIE TIJD. Ja, blanken zijn verdoemd om uit te sterven, via gewelddadige genetische verkrachtingen en via hun eigen verraderlijke links/ socialistische blanke leiders. Wie gaat dit verraad en deze genocide van het arme, uitstervende BLANKE ras in al hun traditionele Avond landen nou stopzetten op vreedzame en humane, doch ook Intelligente wijze? Jazeker, onze redder heet Wieroe, de slimme Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad. google hem snel en aanschouw de nieuwe PRO-WHITE RACE Avatar van Kali Yuga. Katten Fuhrer Wieroe is de nieuwe HOOP VAN HET HELE UITSTERVENDE BLANKE RAS. hele deeplink hele tekst: http://www.vrijechroniqueurs.nl/blan...-blonde-haren/ |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() heeft nog iemand iets gelezen over de legalisatie van het verkrachten van blanke meisjes in europa? In engeland waren honderden moslimmannen gewoon jarenlang bezig om een paar duizend minderjarige blanke meisjes seksueel uit te buiten en te martelen en alle politie rapporten waren officieel onvindbaar of in de onderste laden verstopt. Niemand sprak over moslimmannen, het waren LOndonaren, pakistaanse britten, iraanse westerlingen, arabische medelanders, enz enz.
wanneer gaat men echt wakker worden in de EU??? die islamisering gaat zo hard dat wij de europese en nederlandse zon niet meer zien, maar alleen de islamitische halve maan. |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja he? ergens in de diepzee of op antartica waar er Allah nog langs is geweest met zijn lange kromzwaard?? goed idee, wieroe zal het onderzoeken als hij in zijn mandjes ligt te dagdromen over die 72 nauwe, altijd natte, maagdelijke koeliepoesjes in Allahloka. |
|
![]() |