![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ik heb Europees zonder twijfel op VLD gestemd.
Voor Belziek PVDA omdat ik geen ander alternatief zag. Het bleven allemaal posjespakkers... En ik heb liever het progressieve Europa van Verhofstadt dan dat van die conservatieve zure Britten en NVA. Daarbij was PVDA heel duidelijk over oorlog, een volmondige NEEN! Ik ben ook zo'n rebels type en ik twijfelde lang tussen hen en van Rossem. Maar het werd dan toch maar PVDA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Die van Nederland zijn allemaal naar België vertrokken, dus daar zal je er weinig hinder van hebben neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() dan is dit slecht voor MR en NVA
dan heeft OVLD geen macht meer in de Vlaamse regering ligt CDV in het midden van het bed en trekt alle macht naar zich concreet, de regering gaat niet vallen en als die valt, dan zal CDV zisch zo sterk voelen dat deze geen regering zal kunnen vormen met PS-Spa-Groen concreet, mocht die toch vallen. er komt geen nieuwe regering. maar nieuwe verkiezingen. MR zal willen tegen de volgende verkiezingen 2019 duidelijk groei willen aantonen in 2019. maar eerst snoeien om te bloeien. de snoeiperiode is nu bezig en MR zal net zoals CDV,NVA,OVLD geen nieuwe verkiezingen riskeren in de snoeiperiode dus de regering valt niet .
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou die CD&V toch niet te veel vertrouwen als ik u was. MR heeft er alleszins héél véél voor over om het tot 2019 uit te kunnen zingen, én bovendien met in de tegen dan broodnodige propaganda bruikbaar resultaat te kunnen pronken. Open-VLD, de meest 'rechtse' partner in de coalitie, zal m.i. evenmin veel risico's willen nemen. De 'kamikaze'-regering is duidelijk de laatste kans om la Belgique te 'redden'. Lukt het met deze bende niet, dan is het over and out voor Het Heilig Land Der Vaad'ren. Tot spijt van wie het benijdt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kameraad Verhofstadt heeft indertijd toch perfect het PS-programma geïmplementeerd?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN