![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De realiteit is dat de grote meerderheid nog steeds lid is van een zuilgebonden mutualiteit. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De zon daarentegen is wel gratis en je kunt zonnepanelen op uw terras zetten ik ga u anders gratis voorrekenen hoeveel panelen je moet kopen om u te bevrijden van de belastingstirannie van de fossiele grondstoffen |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ik wel weet, is dat laag betaalde arbeiders, reeds zeer vlug enorm hoge belastingen moeten betalen. Waar gaat al dat geld naar toe ???? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Naar jou, de statutaire ambtenaar.
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De reden is dat ze daar niet bezighouden met demagogie maar met economie |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch niet het voordeel voor notionelen De Leeuw zeker ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
Naar een veel te vet overheidsapparaat (ambtenaren en hun pensioenen, politiekers en hun pensioenen). Ook moeten voldoende inkomsten bij die arbeiders gehaald worden om de vermogenden vrij te kunnen blijven stellen.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
Ik blijf het herhalen, Di Rupo heeft stappen gezet in het belasten van vermogens. Roerende voorheffing iemand ?
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat geld gaat naar alle gratis verhalen, waar iedereen diensten consumeert die gratis zijn maar jammergenoeg niet rendabel zijn |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Minister
|
Citaat:
De vraag is tevens ofdat er zicht op beterschap is. Met falende electriciteit en duurder wordend water, dichtslibbende verkeersaders, stel ik mij toch de vraag ofdat deze regering de nodige impact kan hebben voor de beloofde verandering. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar is de verlaging van de personenbelasting die werd beloofd ? Ik zie enkel extra lasten en geen enkele belastingsverlaging. Het verhoging van het forfait (schaamlapje) wordt al gecompenseerd door de verhoging van enkele taxen. De Vlaamse regering smijt er een hele hoop lasten erbij en de federale zit aan onze inkomsten |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dirupo heeft kapitaal substantieel hoger belast en je hoort mij niet klagen dat kost mij duizenden euros maar iedereen aanvaardt de belastingen van een andere maar steigert als hij opgejut door de vakbonden een rookgordijn wordt voorgehangen en denkt dat hij ergens iets gaat meer betalen. Een indexsprong, wat betaal je denk je, niets toch uw baas zal wel loonsverhoging geven als hij daar ruimte toe ziet
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Rechts haalt het typisch bij de (historische) achterban van links, de kleine man. |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uwen Di Pupo heeft alle kansen gehad; zijt gelukkig met zijn "stappen". Nu is het de beurt aan de oplossingen die ik beter vind. Voor wie onderneemt, werkt, spaart en zijn verantwoordelijkheid opneemt als hij dat kan. .
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik, ik, ik. |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Banneling
|
De ambtenaren die na u op pensioen gaan mogen fors inleveren, maar aan uw vet pensioen mag niemand komen.
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Inflatie en groei hebben we nodig. Drieste besparingen zullen niet leiden tot inflatie en groei. |
|
|
|
|