![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Waarom vraag je dat aan mij, is een vraag die je moet stellen aan de vakbonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord dat ik tot nu toe kreeg, luidde: Oorverdovende stilte, dus.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Doe zo voort: als je zo positief blijft voortdoen als je bezig bent, ga je op een dag zeker werk vinden en je verdient het meer dan zij die vandaag gestaakt hebben. Volledig akkoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben daarnet even niet goed geworden van het nieuws. Een vakbondsvrouw die een klerenwinkel binnenstormde en daar de rekken afbrak, om de verkoopster tot staking te dwingen met geweld. Dat kan toch niet? Ik snap trouwens niet dat die vrouw toegaf. Moest het mijn winkel zijn, diende ik klacht in tegen die vakbondsvrouw wegens vandalisme en bedreiging en kordaat vragen mijn zaak te verlaten.
ABVV heeft blijkbaar ook genoeg geld in kas om zelf een auto te kopen om in de fik te steken voor de sfeer. En die truckers snap ik nog minder. Moest men mij brutaal tegenhouden, dan zou ik eens goed luid toeteren en die stakers nog even de kans geven om opzij te gaan, als ik aan 90km/u met mijn tientonner hun piket omver zou rijden. Denken ze echt dat ze me zouden imponeren? Waar is het recht op vrije mening? Mensen met geweld dwingen? Dit is er regelrecht over. Eigenlijk heb ik al spijt dat ik deze ochtend de rode vestjes die me mijn bus ontzegt hebben, niet aangepakt heb. Ik wil ook mijn democratisch recht laten gelden om NIET te staken en niet te vallen voor intimidatie. Sorry, maar ik ga me aansluiten bij de hulpkas en mijn vakbond opzeggen. Ze hebben me ook nooit geholpen, als ik ze nodig had. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem om als 45 jarige solidair te zijn met mijn 52 jaar oud zijnde oom. (hij is werkloos geworden....) Maar ja het geld is opgebruikt, er zijn zelfs schulden. Wie heeft die schulden gemaakt ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 15 december 2014 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
makkelijk om dat achteraf te zeggen .... ps. de rekken werden helemaal niet afgebroken ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ik ook erover vind is dat er geen discussie is en dat diegene die zo hevig anti-dit en dat zijn DENKEN dat ze het beter weten en DE waarheid in pacht hebben maar vaak is minder waar. Maar ik zegt het NOG eens: Goed, jullie hebben allemaal gelijk: Schaf de vakbonden af en ontneem uzelf uw rechten. Maar denk voor geen seconde dat uw werkgevers u al de verworven rechten en voordelen gan blijven toekennen. Vergeet uw 13de (en 14de) maand, vergeet betaalde vakantie, gewaarborgd loon, hoog loon, hospitalisatie, pensioensparen, firmawagen, GSM/internet-abo en alle andere voordelen. Niet van vandaag op morgen maar op relatief korte termijn onder het mom van "economische noodzaak". Maar hey, doe maar.. maak u maar kwaad op uw medemens, de werkloze, de stakers en de minimum loners en kruipt maar ontkennend in angst rond voor uw meesters en uw god geld terwijl je als een driftkikker uw eigen slaafsheid en honger naar geld en luxe staat te verdedigen. Bende slaafse, onwetende, arrogante kuddedieren.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hint: niet zeggen maar doen maakt verschil.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
onze voorouders hebben gestreden voor de 38u week, afschaffing van kinderarbeid, allerhande uitbuiting en dergelijke! zonder de barricades van toen zaten we nu nog in het stenen tijdperk! en dat vergeten die schaapjes .. nee we moeten laten zien dat we haar op onze tanden hebben en ons niet zomaar laten doen!! Laatst gewijzigd door bembem : 16 december 2014 om 04:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga als "langdurige werkloze" ook eens uw "recht op werken" afdwingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Daar zijn de vakbonden niet mee bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() De stakers een weeklang zonder de geneugden zetten die werkwilligen produceren.
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |