![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dit Vlaanderen heb ik hartelijk lief !
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jij steld dus dat dat andere volkeren ons niets kunnen bijbrengen, ik veronderstel dus dat jij die allemaal al grondig hebt bestudeerd en zo tot deze vastselling bent gekomen. Ik heb dat persoonlijk niet gedaan, en voor zover ik weet valt er uit de koran inderdaad niet veel bij te leren voor ons omdat dat te dicht bij het oude en nieuwe testament ligt. Hindoeisme als religie en boedisme als leer is echter totaal verschillend en het lijkt mij wel dat er interessante dingen uit te leren vallen. Ik zeg wel leren hé, niet zomaar aannemen. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is niet omdat jullie zo stom zijn om dat te doen dat wij dat ook moeten hé! Het gaat hier over enkele jaren zijn zoals in Israël of in Yoegoslavië en daar zullen jullie je maar bij moeten neerleggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
als vlamingen en walen die allen belgen zijn al niet overeenkomen dan weet je al toch genoeg over dat soort volk zeker.
![]() |
![]() |
#68 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als het Allah's wil was om de mensen te straffen voor hun zonden, dan bleef niet één schepsel in leven op aarde. Hij geeft ze tijd tot Zijn tijd gekomen is. En op dat uur zullen ze weten dat Allah gewaakt heeft over al Zijn dienaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Burger
|
![]() Religie is een sociologisch gegeven. Het christendom is joods. Jezus was gewoon een gekke jood op een houten stok.
De islam staat dichter bij ons erfgoed dan dat seniele christendom, een religie voor losers. En de islam kan mogelijks behulpzaam zijn om de zionistische macht in dit land te breken. We moeten niet altijd de islam als negatief zien. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ali, de tegenstelling Vlaanderen/Wallonie is politiek geinspireerd.
De Nationale spreuk is wel "eendracht maakt macht". Maar de politieke wijsheden zijn "verdeel en heers", "de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet" en "eerst oompje ,dan oompjes kinderen" Probleem is, een hele hoop mensen laten zich vangen door alle dingen die gebeuren, en sommigen denken ver door, en winden zich op. Dus krijg je wrevel,ongenoegen en uitlatingen die niet mis zijn. Wat jij doet is olie op het vuur kappen.Maar tja, als ik niet beter zou weten ben je een Vlaams Blok Sympatisant. Wat betreft reele verschillen tussen de volkeren.Als je een persoon slaat heeft ie pijn, snij je die ,dan bloed die rood.En dat is een waarheid. Het zijn de geestelijke verschillen die van een andere mens een vijand kunnen maken. En godsdienst is een groot verschil.l
![]() |
#71 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op wat kunnen jullie trouwens fier zijn? Van armoede komen jullie naar Europa gekropen. Omdat jullie zelf niet in staat zijn om in eigen land welvaart en welzijn te creëren. Als jullie geen losers zijn, wie dan wel? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |