![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toevallig ken ik inderdaad een paar Russen die Eo spreken. In de toekomst hoop ik hen te bezoeken en daarbij kennis te maken met de Eo-vereniging van Sint-Petersburg en onder hun leiding die wondermooie stad te bezoeken. Trouwens, ik herinner u er even aan dat u nog vergeten bent om eens uit te leggen wat u eigenlijk zo "lelijk" vond aan het Esperanto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groter kunnen de verschillen inderdaad niet zijn. Principieel is het dan ook duidelijk dat omwille van het democratische gelijkheidsbeginsel onder de volkeren (en hun talen en culturen) het Esperanto verre te verkiezen is boven het Engels. Blijkbaar vergeten de tegenstanders ervan dat er ook op taalvlak een democratisering moet nagestreefd worden. Taalgelijkheid en democratie gaan hand in hand. Heel speciaal als Vlamingen, die in het verleden geleden hebben onder taalongelijkheid en de daarbij horende sociale, politieke en economische negatieve weerslag, zouden we er goed aan doen hierover eens na te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Vreemdeling
|
![]() Jan van den Berghe schreef
Citaat:
Eddy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Laatst gewijzigd door Franco : 18 augustus 2011 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Native speaker= moedertaal Engels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In praktijk houdt men er echter enkel rekening mee als het over arbeiders gaat van wie niet vereist werd dat ze engels machtig zijn. |
|
![]() |
![]() |