![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: de engagementen van het verleden worden gehonoreerd, maar nieuwe stortingen voor dit jaar mag je doen aan een andere maatschappij die daartoe bereid zou zijn ? Dan kunnen werkgever en werknemer opnieuw gaan samenzitten om hun cao te overlopen .... en dan missen ze de leuke belastingsvoordelen .... en is iedereen de sigaar. post scrotum: ik ben niet thuis in die sector. Als de diensten van de bevoegde minister de zaken nakijken, en vinden dat de maatschappijen overdrijven, dan moet daar maar een gepaste conclusie uit getrokken worden. Mijn enige gedachte is, dat ik wel wil aanvaarden dat er consequenties zijn aan de actuele heel lage rentevoeten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ondanks je grote gedrevenheid en je immer blijvende enthousiasme voor de ondergang te voorspellen, blijkt er nooit niets van in huis te komen. Wat zegt dat dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde Beke overtijd verklaren dat hij Flamingant is, er is tegenwoordig toch niemand - hijzelf inbegrepen, meer die zulke flagrante leugens nog voor waarheid neemt. De meeste mensen die dat te horen kregen, die vroegen zich meer dan terecht af waarom de journalist waar hij het tegen zei hem niet van verontwaardiging over zulke leugens van voor op zijn smikkel slaat. Of waarom begint die journalist op dat moment niet te lachen terwijl hij tegen Beke roept, "stop met liegen stinkende leugenaar!"
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is inderdaad vandaag nog steeds perfect haalbaar op lange termijn. Daar moet je niet eens onnodige risicos voor nemen. Dat kan je perfect halen in een klassieke portefeuille bestaande uit obligaties en aandelen die je aanpast naar gelang de situatie en daar kunnen ze op de koop toe nog eens 25% winst op pakken. Ik zie dus absoluut niet wat het probleem is, tenzij ze eigen wanbeheer op de rug van hun klanten willen doorschuiven en/of hun winstmarges buitensporig willen opdrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit hele onland staat op instorten.
Ze grijpen en pakken en stelen in het rond om hun schuldenputten te vullen. Ondertussen blijven we investeren in asielzoekers. En ambtenaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom is dat ambtenarenpensioen zo vet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overheid kon/kan dan ook niet verkroppen dat er meer geld in de privé rondging/rondgaat. Overal een graantje meepikken, zo zijn ze wel.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zo'n overheidsbeslag komen beweren dat je niet Marxistisch bezig bent is nogal hypocriet.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik bij een bank een lening/contract afsluit waarin ik akkoord ga elke maand een vast bedrag af te betalen moet ik ook niet afkomen met: '' De resterende tijd van het contract ga ik minder betalen want ik verdien minder nu.'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Wat je zelf naait naai je beter, huh?"
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 februari 2015 om 04:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me trouwens af wanneer de bijzondere "tijdelijke" bijdrage op de pensioenen een einddatum krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 26 februari 2015 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bank kan dat onder geen enkel beding voor een lening die aangegaan is op vaste rentevoet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht dit er komen is dit héél asociaal, niet volksnationalistisch en al helemaal niet logisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet over stortingen uit het verleden. Daar wordt niet aan geraakt. Het gaat alleen om stortingen uit de toekomst. Maar goed, ik ben misschien niet duidelijk geweest. Ook ik ben het niet eens met de analyse van assuralia. De verzekeraars hebben in 2014 een gemiddeld rendement gehaald van 10,9% op hun pensioenfondsen. Dus die gegarandeerde rente is allesbehalve een strop rond hun nek. Ze lopen trouwens zelf geen enkel risico, want dat zit volledig bij de werkgever. Vanuit die hoek heb ik echter nog geen klachten gehoord.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als de inlevering al zo groot is, hoe groot is dan het geheel ? Wat was uw vraag ook weer ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |