![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() .. 1 woord dat bestaat
![]() moet je er alleen wel in geloven.... en nogmaals... deze wereld is tijdelijk... wij zijn hier niet voor gemaakt.. God heeft ons gemaakt voor iets groters mooiers en beters |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begin overtuigd te geraken Kantineke. Een persoonlijk gesprek zou het hem vast doen. Morgenavond in Gent, Kanitineke? PS. En doe uw hotste lingerie aan aub. Ik zorg voor gepaste muziek en drank. ![]() Ej, als ze wil missioneren, laat ze missioneren.... hmm, ik voel een idee voor een standje komen... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik vind je uitspraken gevaarlijk: God kan alles, nee, dat isa wat jij gelooft. Ik denk alleen: IK ben hier om iets te leren, met anderen en ik doe mijn best te snappen en te doen wat ik moet doen, maar dat iemand boven mij ons als belachelijke marionetjes vast zou houden en controleren, daar geloof ik nada van. Als dat wel zo is, dan kunnen we net zo goed allemaal uit het raam springen nadat we eens goed hebben gebeden zodat we dan eindelijk terechtkomen waar God ons dan wel bedoeld heeft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() als je het nou meende.. had ik er mss ook nog serieuz op ingegaan
![]() maar goed en over die ziekte NEE het is NIET de bedoeling dat je je ermaar bij neerlegt!!!! God is een geneesheer en Hij geneest! zonder twijfel, en zonder uitzondering!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Hij wil geen marionette poppen.. Hij wil mensen, Zonen Dochters, Vrienden... die niet voor Hem zijn omdat het niet anders kan.. maar voor Hem zijn omdat ze voor Hem kiezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() volgens mij sloeg dat serieus op Parcifal. Tineke, je kunt best even quoten als je reageert op iemand. Klik op knopje citeer en schrijf eronder. Anders worden we nog sjacherijnig van niks.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ... amaar.. zover ist nog lang nie ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kan ze niets bieden.. dat is 1 van de dingen die ik voorop stel.
... en wat God ze kan bieden, is een leven vol hoop. God beloofd een hoopvolle toekomst voor zijn volk (lees maar in jeremia 29:11-13) en ik hoop op die manier iets van God's liefde te mogen uitstralen over deze wereld (en dat hoop ik hier in nederland ergens ook al te doen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Vreemdeling
|
![]() .. ik sterf niet... al zou ik hier op aarde aan honger sterven .. dat is niet het einde..
en hoe het komt dat er nog steeds mensen sterven aan honger, ziekte en zooi... deze wereld is ziek, rot en bagger (heeft ergens ooknog wel zn + punten hoor) maar wij zijn zondig en jah .. helaas wil dat nog wel eens de overhand hebben als ik genoeg geloof zou hebben ... had ik aan mezelf ook nog wel een paar dingen ieeeets gezonder gzien.. maar helaas moet ik ook bekennen dat ik vaak dat geloof mis maar geloof en vertrouw op Hem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Soms zijn we zondig. Ik amper, ik durf het met zekerheid te zeggen. Oke, ik geniet van dingen die God ooit verboden heeft blijkbaar, maar gelukkig zijn we met z'n allen enorm geevolueerd. Homosexualtitei is al een pak meer geaccepteerd dan een kleine 15 jaar geleden. Ik vind mij een goed mens, doe anderen geen kwaad, doneer aan het goede doel, heb mijn naasten lief, ga niet vreemd, heb nog nooit iemand vermoord, alleen ik bid niet. Ik heb wel de bijbel gelezen, dat dan weer wel. Waarom, is de wereld dan zo zondig? En wat is de overhand precies? En is dat dan de schouderophaling van God na een zoveelste oorlog? Ja jongens, de zonde nam weer even de overhand, sorry? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar kom, we zullen wel geloven in een superieur leven, waar alles rozengeur en maneschijn is, na dit verdorven en tijdelijke leven op aarde.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Vreemdeling
|
![]() ik durf et haast niet te zeggen.. en ben er ook niet om te oordelen...
maar je zondigt meer dan je lief is... zondig = iets boven God zetten, iets belangrijker als God vinden.. en jah ik ben zondig.. al dan niet zondiger als jullie... en nee God straft niet in de zin van oorlogen, ziekten en bla bla... God is liefde... Jakobes 13 Als iemand op de proef gesteld wordt, moet hij niet zeggen: Die beproeving komt van God. Want God, die niet door het kwaad kan worden beproefd, beproeft zelf niemand.14 Wordt iemand op de proef gesteld, dan is het steeds zijn eigen begeerte die hem lokt en meetrekt. al het slechte komt NIET van God |
![]() |
![]() |