![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ha ja, we kunnen ons ook flink vervelen. Of een goed boek lezen!!!
Lekker kneuterig en uniform! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je je teentje bezeerd? Volgende keer zal ik er dan harder op gaan staan, zodat ge het niet meer kunt voelen!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Boeken zijn nu eenmaal saai. Veel mensen vinden dat vervelend. Ik meestal ook. Een mens moet zich uitleven. Drinken, drugs nemen, dansen, rock muziek, extase, spiritualiteit. Ik vind dat essentieel en mensen hebben daar behoefte aan. Zeker als hiertegen repressief word opgetreden (hetgeen zelden resultaat heeft).
Als mensen kneuterig willen leven, moeten ze dat voor zichzelf houden en niet opdringen aan de rest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() gij gaat het nog zwaar krijgen als het blok zijn droompjes kan waarmaken!
Of het dan lang zal duren, is nnoge iets anders! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ge u druk maakt om welke dan ook terroristen, ok. Maar om u nu druk te maken over een promotiestuntje van een discotheek (heus geen recruteringscentrum voor terroristen), is muggen opblazen! Hier op dit forum ga ik ook niet lopen zeiken over de rommelpropaganda van sommige freaks. Dat is ook zijlijnprul! Zever dus in het vervolg vanuit je eigen, het zou ons alvast deugd doen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom nu, uitgaansgelegenheden organiseren veel thema-avonden. Wat heb ik vroeger niet allemaal helpen meeorganiseren? Maffia-parties, Dolfie- en Eva-avonden, Braziliaanse feestjes waarbij ge u ne 'coupe d'état' kon bestellen (zéér lekker waren die trouwens).... Moet alles nu echt zo politiek correct zijn???
![]() |
#71 |
|
![]() Tja ieder maakt zich druk over waar hij zich druk over wil maken he.
Sommigen maken zich druk over CCC feestjes en anderenmaken zich dan druk om diegenen die zich druk maken over die CCC feestjes en weer anderen maken zich dan druk om diegenen die zich druk maken over diegenen die zich druk maken over die zich druk maken over CCC feestjes he... Maak U niet druk, er is al volk genoeg..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Een goed boek lezen zei iemand ... is de Playboy ook een boek ? zelfs een goed ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan hier op dit forum zowaar levenswijsheid lezen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Moet ik mij nu geflatteerd voelen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Overlaatst zei ik tegen mijn vrouw toen ze zich druk aan het maken was over nen auto die veel vuiligheid spoot : maakt U daar toch nie zo dik in. en dan na een gepaste stilte van 1,54 seconde : oeps, te laat.
Alleen te doen als uw vrouw genoeg gevoel voor humor heeft he. ps : mijn vrouw is helemaal niet dik al vind ze zoals 95 % van de vrouwen dat er nog een kiloke afmag, maar verdorie als ik op een skelet wil liggen dan haal ik mij wel een skelet in nen winkel van leermateriaal he.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Ik zal mijn best doen...
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() euhm, niet om vervelend te doen of zo, maar op de folder over de fuif waar het hier de hele tijd over gaat ,
http://www.cherrymoon.tv/events/cale...?flyer=ccc.swf gaat het dus over de cccp (rode leger van stalin bij mijn weten) en niet de ccc (Cellules Communistes Combatanttes,uit belgië). Ik dacht, mmmmh, mischien even interessant om te vermelden, niet? De site van de vlaams blok jongeren bevat dus bij mijn weten foute informatie, of ben ik hier verkeerd? http://www.vbj.org/index_actualiteit...delingen&id=19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |