![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kritiek die er soms wel degelijk is op N-VA wordt daarbij continu genegeerd. Als we draadjes openen over de sossenhypocrisie, horen we Petercam niet. Hebben we Pandakneus gehoord over het rabiate stilzwijgen van het Gentse stadsbestuur na de homoverwijten in Rabot? Hebben we Pandakneus gehoord over de leugens van Crombez met zijn 679 euro (cijfers 2013)? Hebben we Pandakneus gehoord over het in alle stilte afschaffen van gratis bussen in Hasselt met een rode burgemeester aan het roer? Hebben we Pandakneus gehoord over de torenhoge schuld die Gent heeft? Nee. Ook over het Antwerpse college horen we Pandakneus nauwelijks, want nu gebeurt er vanalles, van een fietsplan tot drugsoverlast aanpakken. Waar zit Janssens nu?
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 2 september 2015 om 18:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe al die moslims daar gaan geraken met die grote anti auto zone 30 en het knippeti-knip van straten weet ik niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Aha. 23 september FEEST. Tijd mijn cultuur te verrijken en eens te kijken what the big deal is.
Hopelijk mogen non moslims ook eentje slachten en meenemen naar huis. Diepvries vol. Wat kost zoiets? Misschien moeten de Gentenaren er hun geld uithalen en meedoen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() As ge uw eten niet kunt killen, moete het niet eten ej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dit dus aan het lezen in het Gents
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Solsleutel aan het begin van de zin toevoegen en het valt misschien niet op.
Laatst gewijzigd door Peche : 2 september 2015 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 2 september 2015 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Aan wat geeft Bourgeois belastinggeld dit jaar ?
Bespaar maar; Bourgeois zal wel beeldjes kopen voor z'n ambtswoning. Hoeveel ze gekost hebben mogen we niet weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem kennis van wat de Vlaamse regering (al lang, dus al van voor de nva in de regering zat) tracht te promoten via https://www.iminds.be/nl (aanvankelijk ibbt : instituut voor breedband technologie) Zo'n dingen zijn inderdaad spek voor de bek van de overheid: bevorderen, investeren, breed beschikbaar maken, ... van spitstechnologie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al talloze keren gehakt gemaakt van Caroline Gennez Ik heb de defenestratie van Frank VDB altijd als een onrecht en een grenzeloze stupiditeit van het partijbestuur genoemd. Ik stelde de vaandelvlucht van Patrick Janssens in antwerpen aan de kaak Ik heb de vriendjespolitiek van Freya VDB in o-vl in geuren en kleuren uit de doeken gedaan en er mijn afkeer van laten blijken Ik heb de combinatie van pathologische luiheid enerzijds en machtswellust anderzijds van Tobback Junior zitten aanklagen en zitten cheeren toen men hem de weg naar de uitgang toonde Ik heb me in de meest extreem negatieve bewoordingen uitgesproken over de capitulatie en de tsjevenbocht die sp.a nam onder tobback junior inzake hoofddoeken. En jij gaat je veroorloven van mij lesjes te willen leren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar toch horen we Pandakneus vooral over de N-VA kakken.
Dat belerend vingertje is er ook weer.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want op andere meer ingewikkelde vragen, zoals de onbevlekte ontvangenis, weet jij dan weer wel antwoord. Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 3 september 2015 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zit diep he jong.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |