Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2015, 05:08   #61
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
( yep, ik zit momenteel in een moslimparadijs. En voel me hier veiliger dan in de stad waar ik woon. Wat wel opvalt is dat alle jobs hier gedaan worden door buitenlanders. Indiers zijn de handelaren, negerinnetjes huispersoneel en Pakistanies als politie. Filipinoos en Koreanen als constructiepersoneel.)
Gelukkig heb je vooraf geen pistolekes met sesamzaadjes gegeten...
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 05:15   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Gelukkig heb je vooraf geen pistolekes met sesamzaadjes gegeten...
Zolang ge dat niet in't publiek doet is er geen vuiltje aan de lucht.

Onze gastheer hier heeft een heel goede reden om een kelder te hebben. Daar is de bar.
Oud 15 september 2015, 07:40   #63
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Onze gastheer hier heeft een heel goede reden om een kelder te hebben. Daar is de bar.
Iets degelijks? Of enkel een kelder tegen de warmte?
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 15 september 2015 om 07:42.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 07:50   #64
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Tof land. Als expat mag je alcohol kopen en vervoeren mits betalen van een jaarlijkse taks. Uiteraard niet consumeren in publiek, maar de feestjes bij de vriendenkring van de vlaamse expats zijn overgoten met drank. Achter je eigen deur doe je wat je wil. Trouwens, in elke bar van elk hotel kun je drinken wat je wil. Maar niet op het terras buiten, dat is strikt verboden.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 08:07   #65
doremi
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Zelfde mentaliteit als IS. SA heeft dit jaar ook alweer haar record aan onthoofdingen gebroken. Misschien willen ze IS voorblijven. Ik denk niet dat Obama dat thema aangesneden heeft tijdens het bezoek van de Saudische koning aan Washington zopas geleden. Partners in crime. Dan deren mensenrechten niet zo.
Sterk !
Oud 15 september 2015, 08:09   #66
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Mijn schoonbroer heeft lange tijd in Dubai en Koeweit gewerkt. Hij zei ons nooit zoveel alcohol gezien te hebben.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 08:12   #67
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ongeschreven regel hier. Allah kijkt niet onder de grond.
Lokale banken hebben om die reden een ondergrondse kamer voor de interestrijke transacties.

En ja, onze gastheer is dol op geturfde wiskies.
Oud 15 september 2015, 08:15   #68
doremi
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Lokale banken hebben om die reden een ondergrondse kamer voor de interestrijke transacties.

Is algemeen geweten, heb een kennis die mede-eigenaar is van een zakenhotel waar veel saoudi's komen. Die verzetten ook elke keer, zonder uitzondering, sterke drank.
Oud 15 september 2015, 08:44   #69
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het zijn toch zo'n hypocrieten.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 15 september 2015, 09:07   #70
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Erg is dat een Nederlandse politica, Mia Sliwinski, hiervoor niet enkel uit haar partij maar ook uit haar job wordt gezet

Wat schreef ze? "grote kraan op moskee in Mekka gevallen. Zeker 60 doden en 80 gewonden. Karma is a bitch. #9/11"

https://www.facebook.com/OntslagMia

Wat schreef deze onverlaat? "Karma is a bitch".... nou nou nou, dat kan het tolerante Nederland niet meer hebben hoor.

D�*t is het ware drama dat zich aan het voltrekken is.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 15 september 2015 om 09:09.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 10:40   #71
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Er waren zelfs twee "Belgen" onder de slachtoffers....enfin, die komen ook niet meer terug.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 10:47   #72
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Wow, mensen die geen fan zijn van die schijtideologie moeten echt beginnen oppassen. Oftewel gaan die een versnelling hoger gaan in hun gedrag....het tegenovergestelde van hetgeen de onderdrukkers van de anti-islammensen willen bekomen.
Oud 16 september 2015, 22:57   #73
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Erg is dat een Nederlandse politica, Mia Sliwinski, hiervoor niet enkel uit haar partij maar ook uit haar job wordt gezet

Wat schreef ze? "grote kraan op moskee in Mekka gevallen. Zeker 60 doden en 80 gewonden. Karma is a bitch. #9/11"

Wat schreef deze onverlaat? "Karma is a bitch".... nou nou nou, dat kan het tolerante Nederland niet meer hebben hoor.

Ontslagen omdat ze onvoldoende respect opbracht voor het hindoe-boeddhistische begrip "karma".
Oud 17 september 2015, 06:21   #74
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ontslagen omdat ze onvoldoende respect opbracht voor het hindoe-boeddhistische begrip "karma".
Scheldwoorden.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2015, 12:10   #75
djoebidoebidoe
Gouverneur

Standaard

http://www.demorgen.be/buitenland/dodental-blijft-oplopen-al-zeker-310-mensen-vertrappeld-tijdens-hadj-in-mekka-a2466218/

Ze hebben allah blijkbaar toch goed kwaad gekregen, die saoudi's.

Misschien heeft er daar iemand in de menigte "allah is groot" geroepen, waardoor er paniek uitbrak???

Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 24 september 2015 om 12:12.
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2015, 12:15   #76
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Het zou mooi zijn als we een bericht krijgen "als gevolg van de 2 rampen hebben miljoenen moslims de islam afgezworen".
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2015, 12:49   #77
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Als de drugshond bij ankomst op de luchthaven aanslaat dan ga je de bak in, en kom je er achter dat dit aan de oppervlakte moderne land eigenlijk nog in de middeleeuwen zit.

En denk niet "ik ben geen drugsgebruiker; ik ben veilig".

In Zwitser werd zo bij aankomst gearresteerd en vloog voor vier jaar de gevangenis in. De reden: 3 broodkruimels van een broodje waar maanzaad in verwerkt was. Maanzaad bevat sporen van opium.
En in Dubai zijn zelfs homeopatische hoeveelheden drugs goed voor minstens 4 jaar in de gevangenis. Een gevangenis waar je soms met 330 man een kooi deelt...
Een Brit werdt zo gearresteerd omdat er op zijn schoenzool sporen van cannabis zaten. Dat kan gewoon van in een joint trappen geweest zijn...

Mij zie je daar dus niet heen gaan...
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2015, 13:05   #78
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Als de drugshond bij ankomst op de luchthaven aanslaat dan ga je de bak in, en kom je er achter dat dit aan de oppervlakte moderne land eigenlijk nog in de middeleeuwen zit.

En denk niet "ik ben geen drugsgebruiker; ik ben veilig".

In Zwitser werd zo bij aankomst gearresteerd en vloog voor vier jaar de gevangenis in. De reden: 3 broodkruimels van een broodje waar maanzaad in verwerkt was. Maanzaad bevat sporen van opium.
En in Dubai zijn zelfs homeopatische hoeveelheden drugs goed voor minstens 4 jaar in de gevangenis. Een gevangenis waar je soms met 330 man een kooi deelt...
Een Brit werdt zo gearresteerd omdat er op zijn schoenzool sporen van cannabis zaten. Dat kan gewoon van in een joint trappen geweest zijn...

Mij zie je daar dus niet heen gaan...
Je moet zo ver niet gaan.

Ik herinner me eind de jaren negentig dat de politie met een stofzuiger met microfilter door mijn wagen ging, en ze vonden sporen van coke.
Op de vraag van mijn advocaat over hoeveel het ging kwam het antwoord dat het te weinig was om het te kunnen wegen.
Op de vraag hoelang het spul in de auto lag hadden ze ook geen antwoord.
Vermits het een tweedehands wagen was vroegen we ofdat het er reeds van bij de vorige eigenaar in kon liggen, het antwoord was nogal vaag, 'misschien wel, het kon zijn, ze wisten het eigenlijk niet.

In eerste aanleg werd ik veroordeeld, op het beroepshof werd ik vrijgesproken want eigenlijk geen enkel bewijs.
Toen ik mijn in beslag genomen wagen terug kreeg bleek dat die jarenlang buiten had gestaan met het zonnedak open, er woonden daar ondertussen een kolonie kikkers in, alles was rot en beschimmeld.
Dat was een leuk graptje van de politie.
Oud 24 september 2015, 13:09   #79
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je moet zo ver niet gaan.

Ik herinner me eind de jaren negentig dat de politie met een stofzuiger met microfilter door mijn wagen ging, en ze vonden sporen van coke.
Op de vraag van mijn advocaat over hoeveel het ging kwam het antwoord dat het te weinig was om het te kunnen wegen.
Op de vraag hoelang het spul in de auto lag hadden ze ook geen antwoord.
Vermits het een tweedehands wagen was vroegen we ofdat het er reeds van bij de vorige eigenaar in kon liggen, het antwoord was nogal vaag, 'misschien wel, het kon zijn, ze wisten het eigenlijk niet.

In eerste aanleg werd ik veroordeeld, op het beroepshof werd ik vrijgesproken want eigenlijk geen enkel bewijs.
Toen ik mijn in beslag genomen wagen terug kreeg bleek dat die jarenlang buiten had gestaan met het zonnedak open, er woonden daar ondertussen een kolonie kikkers in, alles was rot en beschimmeld.
Dat was een leuk graptje van de politie.
Amai!!! Dat zou toch een motief kunnen zijn om tegen de politie een rechtszaak aan te spannen?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2015, 13:34   #80
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

merkwaardig, ... dit alles lijkt haar uitspraak eerder te bekrachtigen nochtans ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be