![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze gastheer hier heeft een heel goede reden om een kelder te hebben. Daar is de bar.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 15 september 2015 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof land. Als expat mag je alcohol kopen en vervoeren mits betalen van een jaarlijkse taks. Uiteraard niet consumeren in publiek, maar de feestjes bij de vriendenkring van de vlaamse expats zijn overgoten met drank. Achter je eigen deur doe je wat je wil. Trouwens, in elke bar van elk hotel kun je drinken wat je wil. Maar niet op het terras buiten, dat is strikt verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Mijn schoonbroer heeft lange tijd in Dubai en Koeweit gewerkt. Hij zei ons nooit zoveel alcohol gezien te hebben.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongeschreven regel hier. Allah kijkt niet onder de grond.
Lokale banken hebben om die reden een ondergrondse kamer voor de interestrijke transacties. En ja, onze gastheer is dol op geturfde wiskies.
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() Is algemeen geweten, heb een kennis die mede-eigenaar is van een zakenhotel waar veel saoudi's komen. Die verzetten ook elke keer, zonder uitzondering, sterke drank.
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Het zijn toch zo'n hypocrieten.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg is dat een Nederlandse politica, Mia Sliwinski, hiervoor niet enkel uit haar partij maar ook uit haar job wordt gezet
Wat schreef ze? "grote kraan op moskee in Mekka gevallen. Zeker 60 doden en 80 gewonden. Karma is a bitch. #9/11" ![]() ![]() https://www.facebook.com/OntslagMia Wat schreef deze onverlaat? "Karma is a bitch".... nou nou nou, dat kan het tolerante Nederland niet meer hebben hoor. D�*t is het ware drama dat zich aan het voltrekken is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 september 2015 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren zelfs twee "Belgen" onder de slachtoffers....enfin, die komen ook niet meer terug.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Wow, mensen die geen fan zijn van die schijtideologie moeten echt beginnen oppassen. Oftewel gaan die een versnelling hoger gaan in hun gedrag....het tegenovergestelde van hetgeen de onderdrukkers van de anti-islammensen willen bekomen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() http://www.demorgen.be/buitenland/dodental-blijft-oplopen-al-zeker-310-mensen-vertrappeld-tijdens-hadj-in-mekka-a2466218/
Ze hebben allah blijkbaar toch goed kwaad gekregen, die saoudi's. Misschien heeft er daar iemand in de menigte "allah is groot" geroepen, waardoor er paniek uitbrak??? Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 24 september 2015 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zou mooi zijn als we een bericht krijgen "als gevolg van de 2 rampen hebben miljoenen moslims de islam afgezworen".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En denk niet "ik ben geen drugsgebruiker; ik ben veilig". In Zwitser werd zo bij aankomst gearresteerd en vloog voor vier jaar de gevangenis in. De reden: 3 broodkruimels van een broodje waar maanzaad in verwerkt was. Maanzaad bevat sporen van opium. En in Dubai zijn zelfs homeopatische hoeveelheden drugs goed voor minstens 4 jaar in de gevangenis. Een gevangenis waar je soms met 330 man een kooi deelt... Een Brit werdt zo gearresteerd omdat er op zijn schoenzool sporen van cannabis zaten. Dat kan gewoon van in een joint trappen geweest zijn... Mij zie je daar dus niet heen gaan...
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me eind de jaren negentig dat de politie met een stofzuiger met microfilter door mijn wagen ging, en ze vonden sporen van coke. Op de vraag van mijn advocaat over hoeveel het ging kwam het antwoord dat het te weinig was om het te kunnen wegen. Op de vraag hoelang het spul in de auto lag hadden ze ook geen antwoord. Vermits het een tweedehands wagen was vroegen we ofdat het er reeds van bij de vorige eigenaar in kon liggen, het antwoord was nogal vaag, 'misschien wel, het kon zijn, ze wisten het eigenlijk niet. In eerste aanleg werd ik veroordeeld, op het beroepshof werd ik vrijgesproken want eigenlijk geen enkel bewijs. Toen ik mijn in beslag genomen wagen terug kreeg bleek dat die jarenlang buiten had gestaan met het zonnedak open, er woonden daar ondertussen een kolonie kikkers in, alles was rot en beschimmeld. Dat was een leuk graptje van de politie.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |