![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er ontbrak enkel nog een klein snorretje en we waren terug de jaren dertig.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als 'm op dat moment 'n bloeddrukmeter rond z'n arm zou gehad hebben, dan had ge de veren en de vijzen nogal zien vliegen. Enfin, 'n weekske gaan skiën in Oostenrijk zou 'm goed doen. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 28 januari 2016 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig mee eens EN herhaaldelijk bewezen sinds de jaren 30 uit vorige eeuw.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze probeerde zichzelf wel ietwat bitcherig te rechtvaardigen op het einde van die clip tegen een buurtje aan haar tafel.
=Mijn persoonlijke indruk, wel te verstaan he. Voor de rest: slechte TV mijmer ik, schouder ophalend.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarin een Amerikaanse zender dit land als Jihadi-paradise ten tonele brengt. En weet je, ze zijn er nog boenk op ook. Van "zwart Lowieke" hoeven we niet te verschieten als hij zo uit de hoek komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België, zowel Vlaanderen als Wallonië, zit bomvol idioten. Dit weerspiegelt zich natuurlijk in de politici van dit land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat is het volgende? De rekeningen van allen controleren en leegmaken? Eenmaal een precedent geschapen geld dat voor de Goldman Sachs club voor iedereen. Ook voor jou in een noodsituatie. Er moet in deze noodsituatie geholpen worden, maar filter er eerst de religidioten uit en dat kan goedkoop. Het gerecht geloofd toch in leugendetectors. Met 2 vragen kan dit. 1) Stel je de Koran boven het burgerlijk wetboek? 2) Bezit je meer geld dan je bij hebt? Op de eerste vraag leugen zichtbaar terug naar af. Op de tweede vraag leugen, rekeningen controleren en betalen voor alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja ik steun het VB, financieel en wie weet ooit ook echt in politieke kringen. Alhoewel ik het VB nog veel te braaf vind en zelfs niet extreem rechts genoeg! En neen ik haat niet de vreemdelingen omdat ze vreemdelingen zijn. Maar omdat ze hier enkel komen om te profiteren en hun waarden op te leggen om de onze te vernietigen. Overal heb je constant problemen met allochtonen. Gevangenissen zitten al bomvol. Allochtonen kakken op de Belgen hun hoofd en dan is het nog onze schuld ook. Daarom nultolerantie en alles retour. Wij hebben GEEN allochtonen/vreemdelingen/vluchtelingen nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[ ] Staatsburgers van Frankrijk [ ] Franstalige Vlamingen [ ] Walen Gelieve een kruisje te zetten in de juiste categorie.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Franstaligen in de brede zin van het woord. Dat ze uit Brussel, Wallonië of Frankrijk komen, is van geen enkel belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begrijpt toch nog wel dat de taal die je spreekt niet je identiteit bepaald?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen Barbara Pas met haar "referendum over de onafhankelijkheid van Vlaanderen" kwam, was ze ook zeer vlug op haar plaats gezet. De volgende keer zal de hele zaal misschien de "Brabançonne" beginnen te zingen als ze daarmee terugkomt. Wie weet..........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is van geen belang aangezien er vrij verkeer van de personen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk heeft het belang, anders zou je zo vaag niet rond de pot blijven draaien.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarin is het belangrijk? Als Franstaligen in uw stad/dorp zich vestigen, verandert het helemaal niets in het feit dat ze Brusselaars, Walen of Fransen zouden zijn. Ze hebben het recht er te komen wonen en dat is alles wat telt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle Franstaligen in de wereld hebben het recht van hier te komen wonen?
![]() |
![]() |