![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Ik gun hen zelfs nog een gezond leven na die 2 jaar. Alleen hun hersens een beetje aangetast, zodat ze weer als normale "werkmensen" kunnen denken, en niet zoals nu: Geef ze water, geef ze brood, maar niet teveel want anders gaan ze dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke duimzuigerij. PS-duimzuigerij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
2015 kennen ze wel de inkomsten en uitgaven dacht ik, of heeft demonen toch gelijk dat sommige ambtenaren te langzaam werken? Wat wel al zeker is, is dat er zowel op federaal als op regionaal vlak veel te weinig geld is, ondanks alle belastingverhogingen, die geen belastingverhogingen genoemd mogen worden. Moet ik even de statistieken van de Vlaamse begrotingscijfers, die de laatste legislatuur altijd in evenwicht waren, dus 0 bedroegen, plots 20 miljard tekort bedroegen in herinnering brengen? 0 = -20 miljard in jouw statistiek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belastingverlaging: wij betalen sedert kort +/- 10 € minder belastingen per maand. Over 12 maanden hebben we 120 € in een apart spaarpotje: daarmee gaan we dan eens op restaurant op een donderdagavond ( op vrijdag- en zaterdagavond zitten de meeste restaurants propvol wegens de "crisis". ) |
|
![]() |
![]() |