![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar moet ge ze grijpen en ervoor zorgen dat de interesse gewekt is. Hopelijk zijn mensen geboeid in persoonlijke verhalen of ze leggen de mijne weg na de eerste pagina. Myself in a nutshell. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Gewoon op Ebooks en ik dacht gratis om een breder publiek te bereiken.
Het tweede boek is het eerste maar dan via dialogen en trialogen. Meer op de doorbrekende gesprekken gericht. Ik heb de seks eruit gelaten. Maar vooral georiënteerd op de kwalen rondom mij. Geestelijke beperkingen en opvoeding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps seks sells, ik zou het er maar inzetten LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik mezelf iets kon wensen in het verleden, was het wel bewustzijn. In plaats van op off te gaan loeihard op on en er wat van maken. Maar niet dat dit me terugtrekt, ik word nu getrokken door een mooier toekomstbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
After all, I said I was about to illuminate it. Het boek is dit jaar klad af, dan ga ik opsmukken, en dan laten rijpen en gisten. We spreken hier over enkele jaren. Ik heb al wel een site gevonden die uw eigen boek drukt. Ik ga dan al met de cover spelen en sowieso een kladversie laten drukken voor mezelf. Mijn cover wordt een clown die uit zo'n doos op een springveer springt met iedereen er rondom die hem naar links en rechts duwt. Ik ben dan die clown met een ferme toet in zijn bakkes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik me niet vergis wordt er in NL ook jaarlijks een boek bekroond voor de allerslechtste seksscene dat jaar te lezen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, maar wel iets aantonen. Kijkt er is meer dan enkel dat. De keuze gratis is een keuze die vertrekt vanuit zelf- en mensenliefde. Wij verdienen niets dan het beste. Than take it! Laatst gewijzigd door Peche : 15 april 2016 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() bwa, ik ben nog niet overtuigd ... soms komt ge wat over gelijk de verkopers bij de Mediamarkt ... de klant gelijk wat vertellen, om toch maar een productje te kunnen slijten ... inmiddels is de kans in die winkel groter dat ik iets koop wanneer ze me niet aanspreken dan wanneer ze mij komen 'helpen'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En trouwens, mensen als U zouden niets aan mijn boek hebben ![]() Ik vraag mij alleen af, zou ik het gratis aanbieden of niet? Ik denk het toch maar te doen, en als ik goeie commentaren krijg weet ik dat een tweede boek schrijven de moeite is he lol. Want dat is echt niet gemakkelijk hoor, na veertig pagina's ben je wat uitgeschreven en is het een kwestie van absorberen en tijd laten passeren. Daar kruipen maanden if not jaren in he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkoopt het snel denk je: Misschien had ik meer moeten vragen. Maar wie zegt dat het ook nog zo snel zou verkocht hebben als je meer had gevragen? Anderzijds kan je beginnen met teveel te vragen en als dat geen succes heeft stilletjes de prijs laten zakken maar dan denken potentieele klanten al snel dat er iets mis is met uw product omdat je het zo snel afprijst. Ne mens zou van minder zot worden. Ik los dit altijd op door niks te verkopen. Staat er iets in de weg; geef het gratis weg. Weg is weg. Langs de weg. [edit] Bovenstaande (gratis) goeie raad bewijst dit alweer. Ik veronderstel dat je er duchtig gebruik van hebt gemaakt om mijn raad gratis was. Maar zou je dat ook doen moest ik er 10 euro voor gevraagd hebben? Of 20? Of 100? Of de werkelijke waarde van zo'n waardevolle raad nl. minstens 250 euro? Zo ja; storten kan nog steeds.
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal U een gratis exemplaar geven. https://www.youtube.com/watch?v=BIKLJzmx76Q ![]() Doet mij hier wat aan denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Help me dit eens verwoorden aub.
Iemand? Citaat:
Laatst gewijzigd door Peche : 16 april 2016 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Prisma" in plaats van "diagram"?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Is dat zoiets waar kinderen doorkijken om plaatjes te bezichtigen?
|
![]() |
![]() |