![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Deze partij heeft Arabische acteurs ingehuurd die spelen voor vluchtelingen en de ganse misère, welke Europa treft, in scène zetten. Ook Angela Merkel en juncker zijn ingehuurde acteurs. Nee, alles wat u leest, bekijkt en ervaart is nep. Ook de verkrachtingen in Keulen en van kleine kinderen, niks van waar hoor. http://www.dailymail.co.uk/news/arti...estigated.html De aparte zwemtijden en ingangen voor moslima's zijn fake. De islam is hier in werkelijkheid niet te vinden in Europa. Moskeeen zijn enkel 3D prints. Is allemaal de schuld van het VB die daar het belastinggeld voor gebruikt. ![]() Mag ik ook een enkele reis naar uw parallelle wereld, lijkt me heerlijk rustig. |
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Gaat echter wel hierom;
Saudi Arabian royals who annexed an entire public beach for their stay on the French Riviera 'ordered local police not to allow female officers near them' Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Leg me eens haarfijn uit hoe je dat rijmt aan mijn opmerking
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik luister graag naar zijn wijsheden en waarschuwingen als hij op de Nederlandse tv verschijnt. Vandaar! Ik gruwel dan ook van linkse roeptoeters die geen enkel besef hebben van de actuele werkelijkheid. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beter zou zijn , een gemengd strand , naakt en gekleed dooreen !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en aangezien u een theocratie wenst , wat zou u ondernemen ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#69 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#70 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Jazeker, als de visumplicht voor de Turken vervalt en de gevechten laaien weer op met de Koerden, dan kun je wederom veel vluchtelingen verwachten, vooral Koerden.
Daarbij komt dat Brussel weigert een bijdrage te leveren aan Nederland voor de non-stop immigratiestroom. Wel eist Brussel binnenkort €250.000,-- boete per vluchteling van landen die weigeren op te nemen. http://nos.nl/artikel/2103096-brusse...uchteling.html Dan de Turken, daarvan is bekend dat vrouwenhandel, drugs en criminaliteit hen niet vreemd is, de poorten van het Europese paradijs wagenwijd open, dankzij Brussel. Opmerkelijk! Opeens voldoen de Turken aan de 72 eisen, waarvan een week geleden er nog maar 35 waren gerealiseerd. Bij nader inzien worden we dus wederom beduveld. Erdogan heeft de troefkaart in handen gekregen en speelt deze handig uit. Uit de EU en grenzen dicht is de enige optie die ons nog rest. |
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn er al die er een geen-weg-terug-ticket voor willen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
#75 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Onze overheden bestaan uit lapzwansen die hun oren teveel naar Brussel laten hangen.
Onderhandelen is hen vreemd, anders had Erdogan nooit de troefkaart in handen gekregen. Als de gevechten weer oplaaien tussen de Turken en de Koerden kun je wederom een stroom vluchtelingen verwachten, ditmaal visumvrij. Familie en vrienden zijn genoeg te vinden in het westen, dus onderduikadressen genoeg. De criminaliteit, drugs- en vrouwenhandel zal dan zeker stijgen. Uit de EU en grenzen dicht is het enige dat ons nog rest. Helaas zal dat niet gebeuren. Veel politici azen op de riante goed betaalde baantjes in Brussel als ze volgend jaar niet meer worden herkozen. |
|
|
|
|
#80 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|