![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Niet dat ik akkoord ga met het ballonnetje dat ze oplaten, maar zie je echt het verschil niet?
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik woon op een domein van 2.5 hectaren en een huis met +- 30 kamers. In sommige kom ik zelf niet in een gans jaar. Even serieus blijven hoe gaan ze me dat afpakken?
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In 2050 zal niemand nog z'n hoofd breken over de blabla die nu verteld wordt. |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
We zijn het er wel over eens dat het corruptie is.
|
|
|
|
#67 |
|
Europees Commissaris
|
doodbloed beleid. Ken je dat ?
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wachten dat ik dood ben zal niet veel helpen want alles zit in een vennootschap die niet liever vraagt dan om projectontwikkeling te doen.
Ik heb de grootste moeite gehad om een huis af te breken en er twaalf appartementen op te zetten. Dat dit nu gaat gemakkelijker zal gaan juich ik alleen maar toe. Laatst gewijzigd door Gipsy : 24 mei 2016 om 20:37. |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#70 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Crevits mag eens naar mijn bouwgronden komen kijken in het centrum van een dorp. Ze zijn bewust ontoegankelijk gemaakt voor bebouwing en voor landbouw. Met bewuste medewerking van Stedebouw en op verzoek van een hoge excellentie. Een paar hectare bouwzone dus om zeep geholpen. Binnen de dorpskern dus. En ik maar hopen dat er verandering zou komen. Waar is dat feestje? Ginder is dat feestje? Maar hier niet! En dat er plaats zou worden vrijgemaakt voor primaire eerlijkheid. Maar ik weet wel dat politiek een bedoening is waar die primaire eerlijkheid meestal het onderspit moet delven tegenover primair arrivisme en kloterij. Dat Crevits dus maar best zwijgt. En anders mag ze eens komen kijken. En ik ben een vriendelijk man hoor. Ze krijgt bij bezoek nog een koffie met suiker en melk en een taartje bovenop. Ik zal zorgen dat er een feestje is. En een flesje wijn kan er ook nog af. Helemaal voor haar. Ik mag toch geen alcohol meer drinken van de dokters. Ik ken er die voor minder eens graag zouden langskomen dus. Sorry maar ik heb mij een tijdje moeten koest houden. Ik voel mij deze avond dus een losgelaten hond. Morgen zal het beteren. Ik ga een noveem doen naar het paterke van Hasselt en vragen dat hij mijn kalmeringspillen terug wil doen werken. Want het is nodig. En vermits ik geen alcohol mag gebruiken heb ik die goedwerkende pillen soms wel broodnodig. Zeker als Crevits komt vertellen over bouwgronden. Zou ze echt zelf weten wat er op haar departement Stedenbouw gebeurt? Laatst gewijzigd door werkman : 24 mei 2016 om 23:43. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#72 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En dat bedrijfje heeft veel geld opgespaard gedurende jaren. Zou geld er dus weer voor iets tussen zitten? Maar de eigenaars van die paar hectaren gewezen bouwgronden hebben niks van geld of compensatie te zien gekregen hoor. Waar is dan dat geld naar toe? Stedenbouw weet het wel hoor. Zou Crevits het echt zelf nog niet weten? Waarschijnlijk niet. Ze ziet er toch zo onschuldig uit. Zeemzoet glimlachje en een pruilmondje. Je moet wel een harde zijn om in haar nabijheid nog aan bouwen te denken. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banneling
|
Hebben die 50 moskeeën ook een tuin ? rond hun gebouw ...
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
IK versta dat allemaal niet .... te ingewikkeld .... gewone mensen mogen geen openbebouwing meer naar de toekomst toe, maar Moskeeën mogen wel gelijk paddenstoelen uit de grond geklopt worden..
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 25 mei 2016 om 00:20. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Minister-President
|
Jij woont waarschijnlijk in de stedelijke Vlaamse Ruit waar alle komfort, dienstverlening, en infrastruktuur aanwezig is. Vraag eens aan de plattelandsbewoners van de Westhoek, die al vele generaties op de boerenbuiten wonen en er hun brood verdienen, wat zij daarvan vinden. De burgemeester van Poperinge vroeg zich na de zoveelste uitdunning van openbaar vervoer in de Westhoek af waarom Westhoekbewoners eigenlijk nog belastingen moeten betalen aan de Vlaamse overheid. Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts kon niet met deze oproep tot burgerlijke ongehoorzaamheid tegenover de Vlaamse keizer-koster lachen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
30 jaar geleden waren we met 9 miljoen Belgen.
De Belgen maakten niet genoeg kinderen om dat getal op peil te houden. Vandaag zijn we, enfin, dit land, met 11 miljoen. De import heeft dus voor de toename van de bevolking gezorgd. Steek de import dan maar in mierenhopen bij elkaar. (of stuur ze terug) |
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
Het ergste is dan nog dat de CD&V ze blindelings volgt.
|
|
|
|