Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2017, 22:20   #61
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Twee stempels op Obama zijn geboorteakte staan indentiek op dezelfde plaats als op de geboorteakte van een zekere Johanna wat onmogelijk kan. Er is sprake van 9 vervalste data.

WOW: Sheriff Joe Arpaio Releases New Information on President Obama's Birth Certificate

https://www.youtube.com/watch?v=jk3KRxTfkLM
Dat ze de afzettingsprocedure maar al starten
Daar zal het establishment niet van terug hebben..

O ja, ze hebben intussen Trump ook al bij zijn pietje he.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2017, 23:05   #62
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Dat ze de afzettingsprocedure maar al starten
Daar zal het establishment niet van terug hebben..

O ja, ze hebben intussen Trump ook al bij zijn pietje he.
Infantiel geroddel is niet gelijk aan politieke oppositie. Wanneer gaat links is met argumenten komen? Ooh ja juist, die argumenten zijn onbestaande.
Oud 27 augustus 2017, 23:39   #63
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Hoe bedoel je, "nu pas" ?
http://www.foxnews.com/politics/2017...oe-arpaio.html

Let op de datum publicatie artikel en het was reeds héél lang voordien bezig. Zogewenst breng ik wel wat meer info aan, indien U van infowars houdt.

Citaat:
De beslissing van Trump is nog maar zéér recent.

Soms volg ik je toch niet.

Ik kan enkel het vetgedrukte bevestigen, ondanks mijn wederzijds onbegrip 'terzake'. Have a nice one, hoe dan ook, een nieuwe week...
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2017, 23:51   #64
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Infantiel geroddel is niet gelijk aan politieke oppositie. Wanneer gaat links is met argumenten komen? Ooh ja juist, die argumenten zijn onbestaande.
Infantiel geroddel = weinig functionele pseudo-psychologische/historische poespas van ongecorrigeerde sociopaten in volle glorie... etc etc
HIER
Oud 27 augustus 2017, 23:55   #65
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@kiko,

En Jeff Zucker heeft ook niet lang meer bij CNN.
HIER
Oud 28 augustus 2017, 00:19   #66
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Infantiel geroddel = weinig functionele pseudo-psychologische/historische poespas van ongecorrigeerde sociopaten in volle glorie... etc etc
Citaat:
In this enlightening 1963 exchange with a white liberal at UC Berkeley, Malcolm X employs his famous Fox-Wolf Analogy to contrast the phony ‘friendship’ which white liberals display towards Black Americans with the open hostility manifested by some white conservatives. Malcolm’s analysis perfectly applies to the patronising superiority complex often adopted by white liberal supporters of BERNIE SANDERS and HILLARY CLINTON towards their African-American stooges in the so-called “Black Lives Matter” movement – a movement widely regarded as a Trojan Horse for the promotion of the LGBT agenda in the Black community in the guise of an effort to combat racially-motivated police brutality.
https://www.youtube.com/watch?v=0Jfp0_vIn2U

Zouden we zo onze "sossen" ook niet ongeveer kunnen beschrijven. Het betuttelen en pamperen van de moslims om dan als een Trojaans paard weer hun LGBT zever op te dringen en als vermomming zeggen ze dan dat ze de moslims gaan "beschermen".

Ik vind het een sterke analyse...
Oud 28 augustus 2017, 06:24   #67
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=0Jfp0_vIn2U

Zouden we zo onze "sossen" ook niet ongeveer kunnen beschrijven. Het betuttelen en pamperen van de moslims om dan als een Trojaans paard weer hun LGBT zever op te dringen en als vermomming zeggen ze dan dat ze de moslims gaan "beschermen".

Ik vind het een sterke analyse...
2! Akkoord.

BTW. Dat de sossen en valse liberaaltjes maar oppassen, de dag dat de antifa's de stempel van terroristische organisatie op het lijf krijgen. Trump gaat nog iets in gang zetten. Ach ja, sweet dreams.
HIER
Oud 28 augustus 2017, 19:11   #68
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.foxnews.com/politics/2017...oe-arpaio.html

Let op de datum publicatie artikel en het was reeds héél lang voordien bezig. Zogewenst breng ik wel wat meer info aan, indien U van infowars houdt.

Ik kan enkel het vetgedrukte bevestigen, ondanks mijn wederzijds onbegrip 'terzake'. Have a nice one, hoe dan ook, een nieuwe week...
ja en ? ... het ging over beslissing

Dat hij dat toen al overwoog en er nu vlug-vlug werk van wilt maken is zelfs helemaal niet zo onlogisch daar onze Joe (dat zou voor de tweede maal op rij zijn ) misschien in zijn blootje zal worden gezet vanwege zijn 'onderzoek' omtrent de geboorteakte van Obama naast al de andere zaken die nu boven zijn hoofd hangen...en wie weet wat voor bezwarend kan daar dan weer uitkomen .
Birther Friends Forever

Een fameuze ruk naar rechts en ontmanteling van de democratie als je als eerste persoon die je gratie verleent een vriendje birther en notoir racist pardonneert en dat twee weken na zijn totale onwil om het geweld door neonazi’s in Charlottesville te veroordelen.
...
nu ja, bij zo'n lieverdje als Joe Apaio zal het niet lang duren of er komen alweer nieuwe feiten aan het licht.
Wat gaat hij dan doen ? opnieuw pardonneren ?

ah ja en dan nog iets.. 't is in feite geen gratie maar amnestie
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2017, 20:39   #69
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ja en ? ... het ging over beslissing

Dat hij dat toen al overwoog en er nu vlug-vlug werk van wilt maken is zelfs helemaal niet zo onlogisch daar onze Joe (dat zou voor de tweede maal op rij zijn ) misschien in zijn blootje zal worden gezet vanwege zijn 'onderzoek' omtrent de geboorteakte van Obama naast al de andere zaken die nu boven zijn hoofd hangen...en wie weet wat voor bezwarend kan daar dan weer uitkomen .
Birther Friends Forever

Een fameuze ruk naar rechts en ontmanteling van de democratie als je als eerste persoon die je gratie verleent een vriendje birther en notoir racist pardonneert en dat twee weken na zijn totale onwil om het geweld door neonazi’s in Charlottesville te veroordelen.
...
nu ja, bij zo'n lieverdje als Joe Apaio zal het niet lang duren of er komen alweer nieuwe feiten aan het licht.
Wat gaat hij dan doen ? opnieuw pardonneren ?

ah ja en dan nog iets.. 't is in feite geen gratie maar amnestie

Eerlijk blijven AUB.

Black-clad antifa members attack peaceful right-wing demonstrators in Berkeley
https://www.washingtonpost.com/news/...=.43fc9b6ae475

Dezelfde situatie als in Charlottesville herhaalde zich.

Niet getreurd, want Trump heeft Alzheimer. Dat is de volgende gokkans.

Ach, onder ons... Amerika lijkt wel een circus te worden. Moeilijk om dit nog serieus te nemen. Met een korreltje zout nemen dan maar.
HIER
Oud 28 augustus 2017, 21:18   #70
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Chelsea verdedigt Michelle met een twitterbericht. Felle reacties volgen...

https://www.twitter.com/ChelseaClint...03572904304641
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 28 augustus 2017 om 21:25.
Oud 28 augustus 2017, 21:54   #71
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eerlijk blijven AUB.

Ach, onder ons... Amerika lijkt wel een circus te worden. Moeilijk om dit nog serieus te nemen. Met een korreltje zout nemen dan maar.
Zever niet, Trump doet zijn termijn uit en Amerika blijft Amerika. Ik krijg het schijt van zelfvoldane Europeanen die feitelijk sukkels zijn als het er op aan komt het te maken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2017, 21:59   #72
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zever niet, Trump doet zijn termijn uit en Amerika blijft Amerika. Ik krijg het schijt van zelfvoldane Europeanen die feitelijk sukkels zijn als het er op aan komt het te maken.
Uiteraard doet hij zijn termijn uit indien hij niet plots doodvalt, daar bestaat geen twijfel over. Hij lijkt me trouwens kerngezond, vergeleken met verliezer Hillary...

En nee. De Clintons en de ganse Sorosbende kan ik niet serieus nemen. #Gangsta's.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 28 augustus 2017 om 22:02.
Oud 28 augustus 2017, 22:08   #73
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uiteraard doet hij zijn termijn uit indien hij niet plots doodvalt, daar bestaat geen twijfel over. Hij lijkt me trouwens kerngezond, vergeleken met verliezer Hillary...
Zijn aanpak van Harvey leek in ieder geval beter voorbereid dan de Katrina van Bush. Nogmaals ik heb een hekel aan zijn protectionisme. Dus ik ben geen Trump aanbidder ver daarvan. Helaas schijtwijf Clinton was de enige andere optie. Toppers verkiezen in de commerciële wereld te gaan ipv pluimen te verliezen in de politieke wereld.

Voor Trump is dit presidentschap een speeltje dat hij nog niet gehad heeft.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2017, 22:18   #74
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn aanpak van Harvey leek in ieder geval beter voorbereid dan de Katrina van Bush. Nogmaals ik heb een hekel aan zijn protectionisme. Dus ik ben geen Trump aanbidder ver daarvan. Helaas schijtwijf Clinton was de enige andere optie. Toppers verkiezen in de commerciële wereld te gaan ipv pluimen te verliezen in de politieke wereld.

Voor Trump is dit presidentschap een speeltje dat hij nog niet gehad heeft.
Ik ben het zeer zeker niet eens met heel wat beslissingen/uitlatingen van Trump, sinds lang mijn favoriet niet meer. Maar het was zoals U stelt, de enige optie.

Trump heeft Harvey idd beter aangepakt, alhoewel de burgemeester van Houston had moeten laten evacueren en daartoe niet beslist heeft. Het water staat op sommige plaatsen wel 6 meter hoog, drie verdiepingen dus. And still rising... het is nog niet voorbij.
HIER
Oud 28 augustus 2017, 22:28   #75
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'het te maken' wat is dat? Een paar (honderd) miljoen of een paar miljard waard zijn in aandelen?

Sorry, maar dat betekent niets voor mij, ik bekijk een figuur als Trump (of een Martin Shkreli bvb. ook) als een minderwaardig subject, ik kan hem echt niet zien als 'gelijkwaardig', sorry, en dan mag hij nog miljardair zijn en Potus, de man bewijst telkens opnieuw dat hij een idioot is en een onbenul en dus Basse Classe. Geld maakt geen enkel verschil op dat vlak.

Overigens is de kans dat hij 2021 haalt als Potus minder dan 50/50 zoals het er nu naar uitziet, hij is bezig de VS te verdelen zoals niemand ooit voordien deed. Ik vraag me af in welke toestand hij September zal doorkomen...

Laatst gewijzigd door parcifal : 28 augustus 2017 om 22:29.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2017, 19:35   #76
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerlijk blijven AUB.
ja, dat doe ik hoor

Citaat:

allez gij ... en wat doet dit voorval nu af aan die totale onwil ( om extreem rechtse groeperingen die volgens zijn eigen zeggen niet met de maatschappij compatibel zijn ) te veroordelen ?
Niks dus

Citaat:
Je hebt het over de selectieve alzheimer ingegeven door zijn extreem-rechtse achterban ?

Citaat:
Al bij al... denk ik dat het een goede ontwikkeling kan worden.
Het is immers lang geleden ( daarvoor negeerde men dat onder het mom van vrije meningsuiting zolang het relatief leefbaar was voor anderen ) dat men extreem-rechts op de korrel neemt daar men er nu de gevolgen van inziet als zo'n pion die tot in het witte huis geraakt is er zelfs mainstream-gedachtegoed van maakt ( aldus de woorden van NSM-leider Jeff Schoep)

"Hij helpt onze organisatie meer mainstream te worden. We zagen het nationalisme al groeien in Europa, maar in de VS bleef het lang steken in de randen van de samenleving. Nu verandert dat. Onze nationalistische speerpunten werden uitgebreid besproken tijdens de verkiezingsdebatten. Nu worden we echt mainstream. Door Trump komen onze doelen dichterbij."

Fraaie vooruitzichten dus met zo'n achterban...

En recentelijk besloot de NSM zelfs om het hakenkruis uit hun logo te halen.

"Ons doel is om een politieke overwinning te boeken en de swastika weerhield ons ervan om echt te groeien"
Oud 31 augustus 2017, 00:22   #77
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ja, dat doe ik hoor

allez gij ... en wat doet dit voorval nu af aan die totale onwil ( om extreem rechtse groeperingen die volgens zijn eigen zeggen niet met de maatschappij compatibel zijn ) te veroordelen ?
Niks dus

Je hebt het over de selectieve alzheimer ingegeven door zijn extreem-rechtse achterban ?

Al bij al... denk ik dat het een goede ontwikkeling kan worden.
Het is immers lang geleden ( daarvoor negeerde men dat onder het mom van vrije meningsuiting zolang het relatief leefbaar was voor anderen ) dat men extreem-rechts op de korrel neemt daar men er nu de gevolgen van inziet als zo'n pion die tot in het witte huis geraakt is er zelfs mainstream-gedachtegoed van maakt ( aldus de woorden van NSM-leider Jeff Schoep)

"Hij helpt onze organisatie meer mainstream te worden. We zagen het nationalisme al groeien in Europa, maar in de VS bleef het lang steken in de randen van de samenleving. Nu verandert dat. Onze nationalistische speerpunten werden uitgebreid besproken tijdens de verkiezingsdebatten. Nu worden we echt mainstream. Door Trump komen onze doelen dichterbij."

Fraaie vooruitzichten dus met zo'n achterban...

En recentelijk besloot de NSM zelfs om het hakenkruis uit hun logo te halen.

"Ons doel is om een politieke overwinning te boeken en de swastika weerhield ons ervan om echt te groeien"
Dat personage was me onbekend, heb het even opgezocht.

Dit nog: Pelosi is ANTIFA beu
http://www.democraticleader.gov/newsroom/82917/
HIER
Oud 31 augustus 2017, 14:32   #78
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Zitten we nou nog steeds met die racisten die vinden dat een (half) zwarte man nooit in de VS geboren zou kunnen zijn? Hij is al niet eens meer relevant, maar nee hoor, probeer hem nog maar eens door het slijk te halen, op dat er nooit meer een neger verkozen zal worden.

O, en deze "informatie", gedeeld door een sherrif uit fucking Arizona, wat mensen misschien zullen herkennen als "niet Hawaii" is bovendien nep. Jup, hij bleek zelf zijn documentatie vervalst te hebben. O nee, maar die oplichterij dat was de vorige keer, deze keer heeft hij echt gelijk, deze man die er in 2007 al vooruit kwam dat hij het een eer vind om met de KKK vergeleken te worden. Tuurlijk.

Echt, fuck off met dat openlijke negerhaten. Ga iets doen met je tijd.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 31 augustus 2017 om 14:45.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2017, 17:20   #79
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat personage was me onbekend, heb het even opgezocht.

Dit nog: Pelosi is ANTIFA beu
http://www.democraticleader.gov/newsroom/82917/
't Is goed dat zoiets ook wordt aangeklaagd ( ook Trump mag dat trouwens...daar ging het niet over ) maar dat staat nog steeds volledig los van de opmerkingen over Trump
Oud 31 augustus 2017, 17:54   #80
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Zitten we nou nog steeds met die racisten die vinden dat een (half) zwarte man nooit in de VS geboren zou kunnen zijn? Hij is al niet eens meer relevant, maar nee hoor, probeer hem nog maar eens door het slijk te halen, op dat er nooit meer een neger verkozen zal worden.

O, en deze "informatie", gedeeld door een sherrif uit fucking Arizona, wat mensen misschien zullen herkennen als "niet Hawaii" is bovendien nep. Jup, hij bleek zelf zijn documentatie vervalst te hebben. O nee, maar die oplichterij dat was de vorige keer, deze keer heeft hij echt gelijk, deze man die er in 2007 al vooruit kwam dat hij het een eer vind om met de KKK vergeleken te worden. Tuurlijk.

Echt, fuck off met dat openlijke negerhaten. Ga iets doen met je tijd.
ha onze Joe, Sheriff 'Cotton-Eyed' Joe, Trumps beste BFF-je, die gepardonneerd wordt alvorens het proces, laat staan de eventuele veroordeling.
...en dat in alle stilte enkele uren voor orkaan Harvey toesloeg.

... nu nog even wachten op oplopende spanningen tussen N-K en de VS zal hij denken voor het volgende
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be