![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Atomen bestaan uit ruimteschepen, dat wil zeggen: de aller kleinste deeltjes van de atomen zijn ruimteschepen, wat de quarks zijn.
Hoe die ruimteschepen precies in elkaar zitten dat weet ik helaas niet, want ze zijn veel te klein om waar te nemen,maar het moet een veel hogere cultuur zijn met een veel langere evolutie van 10^33 micro-jaar (de tijd gaat daar veel sneller dan bij ons). Dus het zijn niet onze primitieve ruimteschepen, maar veel verder ontwikkeld en qua (relatieve grootte) waarschijnlijk zo groot als zonnen en planeten met triljoenen microwezentjes als bewoners. Maar dat het ruimteschepen moeten zijn dat weet ik wel omdat de microkosmos qua natuurwetten een hogere wereld is en een ruimtevaartcultuur moet zijn.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 3 maart 2017 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook wij zullen in de toekomst verre reizen in het heelal gaan maken en ook zeer hoger snelheden moeten bereiken. Daarvoor zullen we onze eigen evolutie ter hand moeten nemen om wezens te scheppen die daar tegen bestand zijn, ook tegen botsingen van ruimteschepen, die overigens in de microkosmos een andere vorm hebben dan wij denken, want gezien de veel snellere tijd* in de microkosmos, daar veel langzamer gaan dan wat je bij een plotselinge botsing voor zou kunnen stellen. Het is voor de microwezens een langzaam proces van verandering. *Een seconde bij ons duurt in de microkosmos ongeveer 10^15 microjaar.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Vroeger was er micro macro op TV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat van Pontifex op de post van Jay-P.: Schrijf nooit "U bent een idioot!", zelfs niet als uw evaluatie correct is.
Antwoord: Iemand die een correcte evaluatie bezit zal zeker niet gaan schelden, maar zijn evaluatie openbaren ter discussie. Al die jaren heb ik een hoop nonsens kritiek over mij heen gekregen van de mensen die niet de moeite namen mijn atoomtheorie eerst te bestuderen. Bagger dus. En een totale onwil open te willen staan voor de vele sterke positieve argumenten van mijn atoomtheorie. Nog afgezien van de pesterijen.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 3 maart 2017 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké, maar waarschijnlijk zonder het besef dat de microkosmos hoger ontwikkeld is dan de macrokosmos, die primitiever is qua opbouw en natuurwetten.
Let wel dat dit slechts een eenvoudig schematisch model is om een idee te geven en dat in een oneindig heelal bovendien oneindig veel van zulke kegels bestaan, die bovendien veel scherper naar binnen gaan dan hier getekend is. En met kleinere culturen bedoel ik de kleinere verdeling, want als totaliteit is de microcultuur net zo groot als ons heelal of misschien nog wel groter.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En 'Binnen en Buiten' met Luc Kaëll.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Vroeger hadden de Thuleanders altijd een verroest wrak ergens in hun tuin...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Avro's toppop met Ad Visser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Zelfs nostalgie was vroeger beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Star Trek, Keromar - met Mike Verdronk aan zee - en Het Zwaard Van Ardoeaan.
Oh, en Fabian van Fallada.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand die mijn graptje opmerkt?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |