![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jullie zijn toch echte saboteurs waar ik al dikwijls voor gewaarschuwd heb. Doodkalm op iedere topic tot er iemand iets poogt te schrijven. En dan een paar onnozel one-liners om datgenen wat geschreven werd zo vlug mogelijk aan het zicht te onttrekken. Om op uw vraag te antwoorden Kneus vermoed ik dat Gamla gaat stemmen voor de Zairese minister van geboortebeperking met de naam "Wa Balle". Mocht ik verkeerd zijn zal hij wel vervolledigen en misschien komt U dan te weten dat het niet voor "vies Polleke" zal zijn. Ik wist dat er tussen de linksen ook vuil volk zit maar ze zijn.....zo doorzichtig in hun handelswijze dat je zelfs bij voorbaat kunt voorspellen hoe ze gaan reageren. Voor "Vies Polleke" dus! Dat weten we weeral. We worden hier echt slimmer met de dag. Als nu de rechtsen ook weten welke tactiek ze moeten toepassen als er iets verschijnt wat hun niet zint dan krijgen we een forum met uitsluitend nog one-liners in telegram-stijl. Laatst gewijzigd door werkman : 1 april 2018 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je komt zodanig veel stationnetjes te laat in elke discussie dat je proza onverteerbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Toegegeven, ik schrok eventjes van de opvallende taalfout in het onderwerp van deze draad. Bij nader toezien stel ik evenwel vast dat dit geenszins over Belgische binnenlandse politiek maar over ….voetbal gaat. Nou, dan komt het niet op een foutje meer of minder, dus laat de taalfout maar staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaal klaar om nv-ajer te worden. "gottspeed". ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Fredje toch! Trek uw broek eens op ventje! Want zelfs uw piemel is het bekijken niet waard. En wat Kneus betreft kan ik alleen maar het advies geven dat men beter iets langer nadenkt alvorens "op busje komt zo" te wachten. En als jullie telkens met twee moeten huiswaarts trekken na het zuipen om mekaar recht te houden geef ik hierbij mijn laatste advies aan jullie. NUTS! |
![]() |
![]() |