![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg er ook wel, vooral op plaatsen waar vroeger ook al correct werd gehandeld. Maar op sommige plaatsen (waar ik dan wel regelmatig kom), krijg ik er dan meestal geen (betaal dan wel cash), en verleden week, vroeg men mij, op een plaats waar ik nog nooit was geweest, of ik een bonnetje moest hebben of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan ik bevestigen, waarbij € 4,5 wordt aangerekend voor een kop tee weliswaar met een koekje.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kostprijs wat, 50 cent?
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt misschien ook extralegale voordelen van uw werknemer. Bedrijfswagen, tankkaart, maaltijdcheques, ecocheques, cutluurcheques, gsm abonnement of wat al niet meer.... Dat is ook een vorm van "gesjoemel" om de lonen en de daarop-geënte SZ en belastingbijdragen betaalbaar te houden. Alleen worden die vormen gedoogd.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel moet je er zo verkopen, eer je de bruto pree van je serveuze bijgebeend bent?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, als uw tuinman een moeilijk te plaatsen werkloze is dan zul je die inderdaad met dienstencheques kunnen betalen. Maar bij een beetje professionele tuinman moet je met dienstencheques niet komen aandraven.
Laatst gewijzigd door quercus : 2 mei 2018 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je niet genoeg omzet draait om personeel aan te nemen, waarom neem je die dan aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vermits dat de werkelijke kost is, is dat billijk.
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Stomme sossen toch weer.
Efkes het minimumloon met 45% optrekken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 2 mei 2018 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is, wil je de prijs van dienstencheques evenredig verhogen met de opslag naar 14 €/uur voor de tuinman, of hou je de prijs gelijk en betaal je het grotere verschil met geld uit de sociale zekerheid of fiscale kas ?
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarmee is heel de problematiek van verhoging van minimumloon en loonkost opgelost. Jongens toch, hoe sommigen lichtjaren naast de kwestie kunnen leuteren is soms moeilijk te geloven.
Doe alles zelf dan zijn er inderdaad geen werkgevers, werknemers en minimulonen meer nodig.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Je pakt een deel van de ambtenarenpensioenen af en je heeft het aan de tuinman.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal Rudy vast een schitterend idee vinden om zijn voorstel tot minimumloonsverhoging uit te voeren.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat bitter weinig kebabzaken, sishabars en dergelijke een witte kassa behoeven?
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |